Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Márta

Van egy állandó utasom, a márta, aki verbálisan küzdi le az ellent és az igazságtalanságokat. 40 fölött lehet valamivel, az egyik fontos hivatalban dolgozik, közgazdász, máskülönben pedig népművelés szakon végzett, úgyhogy állandó jelleggel gyökerestül igyekszik írtani a gyomot, és annak ellenére hogy szélmalomharcot vív, a kitartása töretlen, mert mire kitép egyet a picsába, kinő vagy húsz másik. nézetei szerint érvekkel harcolni egyébként csak bizonyos szint fölött lehet, mert hiába kenegeti a szart valaki arannyal, az attól még szar marad. ezzel a nézetével egyébként tökéletesen egyet lehet érteni.

egyik nap irodájába betévedt t. képviselő úr, aki azon ritka szerencsés emberek közé tartozik, akinek a haverjai összedobtak egy egész minisztériumot, hogy mégse legyen munkanélküli a szegény pára. szóval betámolyog az ürge és zavartan bambul maga elé. az irodában tartózkodó egy darab márta és egy darab idős asszony hangosan ráköszöntek az örökifjú megélhetésire, hogy jónagyot té képviselő úr, mire az tovább bambulászott a semmibe, majd hirtelen kapcsolt és annyit mondott, hogy "nem érek rá most beszélgetni" és ezzel ajtó felé vette az irányt. ott azonban megakasztotta márta pedagógiai elkötelezettsége: hé te paraszt, a kurvaanyádat gyere csak vissza bazdmeg. köszönni ki fog te tódor, te népművészeti fülesedény, te köcsög. ezek választottak meg téged bazdmeg, mondjuk hogy nem én az biztos, hogy kúrnál kecskét, te meg vissza sem köszönsz? hát enni nem járhatsz oda, ahova én szarni járok te prosztó geci. a nagyérdemű tekintélyesúr duplájára meresztette a szemét, aztán kifordult az ajtón. látod erről beszélek bazdmeg, folytatta a márta, most se köszönt a gecije, pedig elmagyaráztam neki. biztos siet brüsszelbe, hogy ott is teherbe basszon pár népet, érted milyen már ez? kimész brüsszelbe azt jön veled szembe sok kis ilyen, aztán elmész párizsba, később madridba, a fasztudja még hova aztán az összes utcán szembejön a sok kis fattyúja. de köszönni bazdmeg ziher hogy azokat sem fogja megtanítani.
 
figyelj tibor, mesélte most útközben, van két gyerekem. a nagyobbik 15 a kisebbik meg most 12. tök másik helyre járnak, de a tanáraik tisztelet a kivételnek, mindegyik mint a seggem. és az osztálytársaik, bazmeg tibikém mindegyiket valami szaros medve nevelheti. egyik gyerekem sem hülye, de különösen a kisebbikkel állandóan tanulni kell, mert a pedagógusnéni az órán elmélkedik a hülyeségeiről, aztán feladja az egész anyagot háziba bazmeg. a tananyagot szó szerint kell visszaböfögni a könyvből, mert a könyvíró néninek bizonyára belesúgta a fülébe az összes író és költő hogy ők mit gondoltak a művükről, mi bazmeg. magyarból egyedül a kis bálintkám írja ötösre a dolgozatokat, aztán most elkezdte az a búbánatos baszatlan tehénpicsa kiültetni a tanári asztalhoz, mert szerinte puskázik a gyerek. hogy a jó kurva anyját, olyan geci ideges lettem hogy másnap nem is vittem be a gyereket, mondom gyere bálintka kultúralizálódunk, fölszálltunk a buszra bazmeg, aztán le és máris ott volt a kultúra bazmeg. másnap kérdezi az a rüves picsa, hogy hol volt a gyerek. mondom múzeumba bazmeg, legalább addig se gyurmáztál belőle egy droidot.
 
de az egész oktatási rendszer egy vödör fos. bálintka hét éves kora óta imád olvasni, winnettout, jack londont, fasz tudja, az iskolában meg elsőnek elévágják a homéroszt, merthogy az időben korábban volt. ha nekem leszoktatják a gyereket az olvasásról, akkora falovat küldök a pedellusnéninek, mint a picsa. na és bazmeg a történelem, a nagyobbikékhoz állandóan járnak gyakorló tanárok. épp a középkort tanulják, inkvizíció satöbbi, erre aszondja az a huszonéves picsa, hogy aki halála előtt nem keresztelkedik meg az pokolra kerül. kérdezik már tőle h mi a fasz van a beduinokkal, vagy azokkal akik még csak nem is hallottak a kereszténységről. aszondja azok is magukra vessenek, mert jártak már arra is misszionáriusok. és az arab nőkkel, akik ha otthon bejelentenék, hogy holnaptól jézus tanításai szerint szeretnének élni, rögtön belefojtanának őket a medencébe? aszondja ez az okádék kurva, hogy vállalniuk kell a mártírhalált. és egy ilyet beengednek egy iskolába, a gyerekek közé. úgyhogy bementem azt megmondtam neki, ha mégegyszer beteszi a lábát egy iskolába is, akár vállalja a mártírhalált, akár nem, karóbahúzom. persze a gyerekeket sem kell félteni, bálintkáéknál csajoknál most az a trendi hogy szopni kell, aki még nem szopott az ciki. úgyhogy hordják be a fiukat a klotyóra szopni. a tanároknak meg az a legnagyobb bajuk, hogy nem szabad az iskolában 3 óra után pingpongozni. inkább a téren húzzon zacskót a fejére, mi? apropó szopás, múltkor mellém áll egy paraszt a pirosnál, húzza le az ablakát vigyorogva, hát lehúzom én is. aszondja jössz kislány szopni? mondom miért baszni nem tudsz te geci? ehh de itt jó lesz már tibikém, megint felkúrtam az agyam, azt most rángathat az ideg egész nap.

Címkék: márta

2009.02.05. 10:30 158 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr10924006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2009.02.05. 13:07:20

Én anno kipróbáltam egy szakközepet meg két gimit, de a tanári kar 90%-a mindenhol egy söpredék volt, inkább befejeztem levelezőn.

@JeremiásÁkos:
A felsőoktatással kapcsolatban teljesen igazad van...
Szegeden tényleg korrekt az egyetem mint ahogy vidéken általában, innen Miskolcról csak megerősíteni tudom...

Dzsoki Ice 2009.02.05. 13:10:02

Gyerekek az itt a problema, hogy amig a tanarok nem lesznek megbecsulve fizetes ugyileg, es hiany van beloluk, addig nem nagyon lehet valogatni. Jut ami jut.

Az elhanyagolhato mennyisegu, hivatastudatbol tanito emberken kivul csak a faszparasztok elik ki a frusztracioikat a katedra mogott. (Akiket a tanari palya egyedul az alacsony pontszamaval vonzott).

Ha meglenne a rendes fizetesuk, vonzobb lenne a tanari hivatas, egyre tobb olyan ember gondolkozna el rajta, akinek esze is megvan hozza, csak eddig visszatartotta az eletvegig tarto szegenyseg jovokepe. Marpedig ha meglenne a tulkinalat, akkor beindulna a szelekcio is, es a faszparaszt tanarok mehetnenek csatornat asni.
De szep is lenne.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.02.05. 13:16:39

Igaz, minden tanár pszichopata fasz. Én eltiltanám a gyerekeket az iskolától, ha nem lenne kötelező.

Az irodalom és a történelem tanárok közt egy normálisat se láttam még, de lehet, hogy a rendesebbet exportáljuk, vagy a többi murunga tanerő legyilkolja.

A magyar oktatás semmit nem ér, a mai 10-20 évesek általános műveltsége az "in medias res" alapidegen kifejezés megfejtéséig sem jut el.

Homérosz meg a negyedét nem tudja, mint Rideg Sándor, azt taníttatnám, meg később Salingertől a Zabhegyezőt, vagy Kurt Vonnegutot.

Schuerue 2009.02.05. 13:16:49

@Dzsoki Ice:
Jelen pillanatban is túlkínálat van. A fogyatkozó gyerekszám miatt, nem egy állástalan pedagógus van.
Szerintem a pézük annyira nem rossz, főleg összevetve a szabadságokkal.
Éppen ideje lenne, hogy beinduljon a szelekció és a Tanárok tanítsák a gyerekeimet, a pedagús végzettségük meg keressenek olyan munkát ahol kevesebb kárt okoznak.

Burgermeister 2009.02.05. 13:19:10

amugy meg magasról leszarja, le van zsirozva nekkije az eju parlamenti hely...tolyik ez rá

Burgermeister 2009.02.05. 13:22:29

Én anno amikor az elte-n nyomtam a padot, na ott volt ám szinvonal. Korrekt tanári kar volt. Nem panaszkodom.

Schuerue 2009.02.05. 13:23:35

@HappyMan:
Annyiban tudok veled egyetérteni, hogy "mit tanitanak"-al is baj van.

Ráadásul ez iskolánként, sőt akár tanáronként is lehet más. De szép is lesz a központosított középiskolai felvételi egy olyan világban, ahol az egyik általános iskolában telejesen mást tanítanak környezetisemert címén mint a másikban. Alsós alapozó tárgy és amíg A-ban sokkal több köze volt a fizikához meg földrajzhoz addig B-ben inkább a biológia dominál benne.
Amíg a egyik helyen használt harmadikos tankönyvben egy darab kép volt egy rókával, ami állatot ábrázolt (de volt a Háziállatom a dinoszaurusz olvasmány), addig a másikban külön felyezetei voltak a madaraknak, hüllőknek, emlősöknek stb.

yenoee 2009.02.05. 13:26:22

Én tanárképzőt (is) végeztem, láttam kik mennek tanítani.
Tényleg az elkötelezettek, meg az alja. Mármint az emberiség legalja.
Voltam tanítási gyakorlaton is, az egy nagy lófasz, de sem tanítás, sem gyakorlat. Viszont például kevés nagyobb két lábon járó gyökérrel találkoztam, mint a gyakorlatoztató tanár néni, szal azért akadt némi tanulsága számomra.
Szerencsére időközben kijózanodtam, és kerestem valami más, elfoglaltságot tanítás helyett. Mindekinek jobb ez így, azt hiszem. :)
Ismeretségi körben és családban is van/volt pedagógus, mélységesen igaz, hogy nemcsak a tudás, de a személyiség is borzasztó sokat számít(ana).
Ma Magyarországon az oktatás állami feladat lenne. Mint oly sok minden más is, program és törvény szerint. De miért pont ez az egy dolog működne normálisan, amikor semmi más sem?
Nekem még voltak tanáraim, remélem, a gyerekeimnek is lesznek. Nyilván nem úgy kell elképzelni a dolgot, mint mikor a kocsit beadod a szervizbe, és megjavítják, mert te nem értesz hozzá. Nyilván rengeteg múlik azon, honnan indul a gyerek suliba, és hová megy onnan haza. Haza-e megy egyáltalán, vagy pár kitérővel fújni a Horizont mögé? :)
Ez az egész gyökér geci magyar valóság a felelősségről, a következmények vállalásának az ő teljességes hiányáról szól. Senkinek nem érdeke más, ha így is lehet, okosak lehetünk, szépek és gazdagok, vagy ha már egyik sem, hát igazunk, az még mindig lehet, hiszen legalább az jár, mindenkinek, még akkor is ha nem. :)
Nade ebből a mákonyból kurvára nem szed ki más, csak a JÓ pedagógus. Meg némi önerő, de elvileg a jellem csiszolható, fejleszthető, tudják ezt Baracskán is a fiatalkorúak között, csak ott nem szeretnek ilyen nagy szavakat használni.
A hülye japánok is úgy nyitottak a II. vh után, hogy belenyúltak az oktatásba, és nem úgy, hogy a tanárképzőből nappali melegedőt, kivénhedt hülye balfaszok szociális foglalkoztatóját csináltak volna. Dél-Korea se azzal kezdte, hogy eltörölte a szocc.segg mellől az iskolába járási kötelezettséget. De biztosan tévedtek, sajnáljuk őket együtt, jó nagy szarban lehetnek ők most.
Elnézést, ha kissé messzire kalandoztam volna.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.02.05. 13:33:03

@Schuerue: Nincs szükség annyi tankönyvre. Legyen minden tárgyból 1 kötelező, meg 1 kiegészítő (szakkörösöknek, érdeklődőknek, felvételizőknek, stb...), a többi meg legyen ajánlott irodalom, és kész.

A magyar művészettörténet-, kémia- és fizikaoktatás is rossz, felesleges, gyakorlatiatlan. Zsákutca.

vasziljevics 2009.02.05. 13:42:44

@HappyMan: a második résszel nem feltétlenül értek egyet. az én középiskolai fizikatanárom a szememben a félisten még most is, pedig isten a tanúm rá, hogy sose szerettem a fizikát. de úgy, ahogy ő tanította, úgy egyszerűen nem lehetett nem odafigyelni rá. ezt elmondták már előttem, de tényleg a személyiség számít inkább, és kevésbé a tananyag. az van annyira flexibilis, hogy egy jó tanerő érdekes órákat kerekítsen belőle (kivételt képez a magyar és a történelem, amik szerintem borzasztó rosszul vannak felépítve).

egyébként az én szüleim is tanárok, de inkább feladták a harcot, és kivonultak az "oktatás" részből, mert órákon a diáknak joga, az kurvasok van, kötelezettsége meg már alig. lassan oda jutunk, hogy már csúnyán rájuk nézni se lehet. ide vezetett a nagy liberális oktatáspolitika... amit meg a tanárképzésről írtatok, azzal teljesen egyet tudok érteni.

Kulkin 2009.02.05. 13:43:37

ezek szerint nem csak az iszlámban vannak fundameltalisták, hanem a katolikusok közt is
amúgy szerintem a tanári kéne hogy legyen az egyik legszebb, legmegbecsültebb hivatás - a gyerekeink vannak rájuk bízva, ők pedig a jövő.
mondjuk az egész azzal kezdődne, hogy be kéne fizetni az adót.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.02.05. 13:48:31

@vasziljevics (a.k.a. brainstorm): Én a fizikatanárokról egy rossz szót sem mondtam. Nekem is jók a tapasztalataim, a fizikaoktatás tartalma és tananyaga rossz. (A magyar matematikakönyvek íróit ha berúgnék és nyíl lenne a kezemben azonnal lenyilaznám. Érthetetlen zagyvaság ma minden matematika könyv.) Elég, ha az ember megnézi a Discovery-n az "Állítólag..." c. sorozat epizódjait, és rájön, hogy a fizika-kémia oktatásunk milyen távol áll a gyakorlati hasznosítástól.

vasziljevics 2009.02.05. 13:57:36

@HappyMan: oké, de a "fizikaoktatás"-nak azért csak részei a tanárok is, nem? :) ha elsőre tartalmat írsz, nincs félreértés.

a matekhoz nem tudok hozzászólni, életemben soha nem tanítottak nekem könyvből matematikát (ezek szerint nem véletlenül?), csodálkoztam is, hogy a tanerők ezt mind fejből nyomják...

agár 2009.02.05. 13:57:40

Pécs cigányfőváros egyik jobbnak mondott általános iskolájának tanévnyitója. Ünneplőbe öltözött szülők, diákok, sok-sok virág stb. Az igazgató úr (aki egyébként technikát, vagy mit tanított) az ünnepi beszédét öltönyben, fehér frottír zokniban és vietnami gumi strandpapucsban tartotta meg. Igaz, meleg volt.

Schuerue 2009.02.05. 13:59:16

@HappyMan:
Magam is ide akartam elérni az okfejtésben, de ezek szerint nem jött át.
Ma némi túlzással: ahány iskola, annyi tankönyv. És nem kis különbségekkel a bennük foglalt témákban is, nem csak azok megközelítésében vagy magyarázatában. Vagyis telejesen mást tanul az egyik ötödikes, mint az amelyik három utcával arréb jár iskolába, viszont a középiskolai felvételit központosítják. Melyik iskolában, melyik tankönyv szerint tanultakból lesz a felvételi?

Schuerue 2009.02.05. 14:00:53

@agár:
Akkor biztos, hogy technikát és le volt szigetelve. De évnyitó ellen nem véd.

Pötyy 2009.02.05. 14:19:50

@Schuerue:

Kicsit OFF, de remélem Tibi nem bánja. A központosított felvételi tantárgyai Matematika és Magyar. Kizárólag. Itt azért nincs akkora eltérés, mint az általad említett tárgyakban. Ezen felül ELVILEG nem a tanult dolgokra kérdeznek rá, hanem kompetenciákra az adott területen. Ezt sajnos nem tudom megerősíteni, de cáfolni sem, ha lesz időm utánanézek a feladatoknak, mert érdekel (te is megteheted az okm honlapján). Ugyan nem tartom jó dolognak, mint ahogy semmiféle központosítást sem az oktatásban, de nem az általad említett okokból.

indapass90210 2009.02.05. 14:32:35

@Sámson, a szadista szatir:
"Igaz, Győrffyné? Németórán a családjáról beszélt mindig magyarul, én meg azóta se tudok németül persze."

Ha feltételezzük, hogy minden második orosz tanár is így tett, még úgy is vagy 3millió magyarnak kellene oroszul beszélnie.... Aztán ehhez képest....

Dr.Bio74 2009.02.05. 14:39:20

Tanárok?
Mi a tökömön csodálkozunk? Annak idején sok tanulás vezetett odáig, hogy valaki taníthasson. Ráadásul egy igen megbecsült szakma volt, és megkapta a tanár a neki járó tiszteletet.
Amikor én kezdtem az első diplomámat 1992 -ben, már akkor a mi kis alapmérnöki 25 fős csapatunkra 250 fő ilyen-olyan tanár jelölt jutott. A mennyiség mellett pedig a minőség:
" Miért akarsz tanítani? "

- Mert ide vettek fel.
- Mert végre én szívathatom a sok hülyét, nem engem szívatnak.
- Majd hülye leszek kihagyni egy ilyen király időbeosztású munkalehetőséget (hitték ők, hogy király).
- stb.

A legjobb tanáraim mindig is azok voltak, akik az élet valamely hasonló területéről tévedtek oda tanítani, rengeteg tapasztalattal, emberismerettel, és vággyal, hogy átadják amit tudnak.

sertésmájkrém 2009.02.05. 14:46:41

@jtrencsenyi: Lehet, lehet, de igen bátran általánosítasz te is sztem. Nem sieted el kissé az ítéletet? Azt hiszem egyébként, hogy ezek a dolgok ugyanígy megállnának más szakmák képviselőire is.
Nekem volt szerencsétlenségem tanítani, többé sosem csinálnám, hacsak igen-igen meg nem fizetnék, vagy vmi nagy-nagy kényszer rá nem vinne. :)

CSL 2009.02.05. 14:49:14

Hehe! Ez az utolsó mondat megtörtént egy koli társammal!:) Mentünk a buszhoz az a paréj meg meg látott egy szemre való kiscsajt és megszólalt úgy palócosan: "hogy ej de kinyalnálak a bugyibúl
Na a csaj se volt rest és vissza kérdezett hogy "mé baszni nem tucc?"
Ennek meg felcsillant a szeme azt hitte horogra akadt nek a csaj és mondta hogy "há dehogy is nem"
Erre a csaj "akkor baszd meg anyád!"
:D

sertésmájkrém 2009.02.05. 14:50:07

@kukatr: Szoktam, dehát előfordulhat bármi.
Jó, most túlozni fogok:
ha mondjuk akkor kapta az anyja halálhírét telefonon, letette befordult az első ajtón kicsit megállt, mert azt sem tudta hol van aztán hallotta hogy beszélnek hozzá, mondott is vmit aztán nézte egy kicsit a nőt aki osztja és inkább kiment.

Szvsz nem kéne sietni az ítélettel, csak ha tényleg biztos az ember a dolgában. :)

Nade nem védem tovább a képviselőket, mert kezdem magam rosszul érezni. :P

dr.pupak30 2009.02.05. 15:03:31

a magyar oktatási rendszer arra jó, hogy neurotikus zombi-robotokat képezzen aki végrehajtja vakon a néhány fasz parancsait.
Mivel ez megalázó az emberkék még frusztráltabbak és frusztrációikat a velük enyenrangú illetve alsóbb szintű rétegeken élik ki, mindenki idióta idegbeteg. Ráadásul a frusztráció újratermelődik ami az egész társadalom betegségét okozza.
Megoldás aki baztat azt küld el az anyjába azonnal így mindenki felszabadul. Amióta ezt csinálom olyan jól érzem magam.

Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2009.02.05. 15:09:38

Nekem erről az jut eszembe, hogy "márta halad, s dala hat rám" vfle is uaz. Ezt egy buzikurva haverom találta Grätzer Józsefnél, kérlek így terjesszétek. De aki tud jobbat az esetleg találjon, remek észjáték - ja bocs, elfelejtettem hol vagyok. Kösz Mama, kösz Józsi, kösz Ron, kösz Réka, kösz Tibi.

bocik 2009.02.05. 15:12:18

@Fedor: Nem tudom, te hova jártál "Butapesten" főiskolára, de nyilvánvalóan elfogult és tipikusan magyar sztereotipikus gondolkodásmódod van. Jobb is hogy elhagytad a várost... Azért azt ne felejtsd el, ha már ennyire lenézed a pesti közoktatást, hogy nem véletlenül itt találhatóak a legjobb gimnáziumok ( csak 1-2 név: Apáczai, Fasori, Fazekas. Talán már hallottál róluk... ) illetve egyetemek/főiskolák ( ELTE, BME, YBL ). Nekem is sok ismerősöm van, pestiek és vidékiek egyaránt, akik különböző egyetemekre járnak, DE nem az az általános vélemény, hogy tirpák, szemétkedő, tehetségtelen tanárok lennének. Saját tapasztalatból is állíthatom. Van csoporttársam, aki - hehe pont... - Szegedről jött fel, ott járt egyetemre, véleménye szerint összehasonlíthatatlan a kettő szak színvonala - a BME javára. Ennek ellenére egyikünk se gondolja, hogy csak azért mert Szeged, rosszabb lenne ott bármi, mivel ha tényleg annyira érett ember lennél, mint említetted, beláthatnád, hogy 1-2 tapasztalat alapján nem lehet általánosítani. Főleg egy ilyen nagy várossal szemben, mint Budapest : ) Bizonyára rossz szakot választottál, szerencsétlenül fogtál ki pár tanárt, bizonyos hibaszázalék mindenhol van. De az is lehet, hogy te nem vetted elég komolyan a tanulmányaidat, esetleg olyanokért siránkozol, amik nem járnának alapból. De ezek már csak találgatások : )
A többiek véleménye meg helytálló, csak te bököd az ember szemét a kis pitiáner kijelentéseiddel, amiknek nem sok alapja van.
Az oktatás színvonala meg nem csak a sok rossz tanárnak csúfolt ember miatt ilyen alacsony, hanem azért is, mert otthon nem foglalkoznak a gyerekek tanulmányaival, esetleg elég ingerszegény környezetben nőnek fel. Én nem a legjobb általánosba jártam - voltak verések, késsel bejáró "felsősök" miegymás - de édesanyám délutánonként leültetett leckét írni, majd átnézte és elmagyarázta a hibákat.Könyveket is adott a kezembe. Nem telt sok idejébe, maximum 1 órába. Mégis viszonylag értelmes lettem, továbbtanulok és vannak reális terveim az életem hátralevő részére. Tehát ha már nem lehet változtatni a szar sulikon, akkor legalább a szülőknek kéne ügyelni az olyan értékekre, amikről máshol nem hallani. De sajnos ez elég ritka.
Felsőfokú oktatáson meg már az is javítana, ha nem az érettségi alapján dőlne el, ki hova kerül ( Mivel vannak olyan gimnáziumok, ahol írásbeliken a tanár segít a csoportnak, egy-két feladatot még le is diktál, illetve szóbelin a szinte semmire elfogadják 100%-ra amit mond a diák. Utóbbit hallottam, láttam, előbbit közeli ismerős mesélte. ), hanem újra bevezetnék a felvételit. Esetleg kötelező lenne minden szakra egy testhez álló emelt szintű érettségi. Így talán a tanárképzés se kezdene reménytelenné válni : )

4ttys 2009.02.05. 15:12:57

ennyi igazsagot is regen lattam egyhelyen... a sok okoslofasz is olvassa remelem

dr.pupak30 2009.02.05. 15:13:33

Tibor, írni kellene egy postot az informatikusokról mert ritka elbaszott egy népség. Tudom, mert én is az vagyok, csak én már kigyógyultam. Pontosabban összeszedtem belőle azt amit akartam.

dr.pupak30 2009.02.05. 15:18:03

@bocik: na Te is az a tipikus magyar vagy aki azt hiszi, hogy van valami papír a zsebében ebből vagy abból az iskolából akkor az meghatározza jó vagy rossz vagy. Ki nem szarja le? Az számít hogy érzed magad nem az melyik zombiképzőben szerezted a diplomádat és éppen melyik multinál csattogtatod a bokádat. nem az határozza meg az életed minőségét.

indapass90210 2009.02.05. 15:20:38

Apropó, azt írta már valaki, hogy ez kitalált történet???

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.02.05. 15:22:05

@Dövan: tényleg az? bazeg én nem tudtam.

Ejoy 2009.02.05. 15:25:38

Bezzeg amikor én voltam iskolás nem volt divat a szopás! szegény Bálintka...

mnmnbkhj 2009.02.05. 15:34:48

Igaza van márta néninek, sok paraszt van a sulikban és annál feljebb a minisztériumokban

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.05. 15:38:10

@ratatüj:
Na ne szórakozz! Jártam egyetemre, köszöntem minden tanáromnak. Általában visszaköszöntek. Tanítottam felnőttképzési intézményben, napi 150-szer is visszaköszöntem. Nem fáj az, 3 perc egy napból... Miért kéne megérteni a bunkót, ha nem köszön vissza???

ratatüj - az édes vadállat 2009.02.05. 15:38:19

ezt a szopás dolgot sajnos nálunk is kihagyták. nem is teljesen értem, mi ezzel a márta baja, végülis neki fiai vannak, azok csak profitálhatnak a dologból. az, hogy mindenki helyett gondolkodjunk, meg már rég nem divat/semmire sem megyünk vele.

ratatüj - az édes vadállat 2009.02.05. 15:41:58

@szemtanu: igazad van, én ilyen megalkuvó geci vagyok, mindig megpróbálom beleképzelni magam a túloldal helyébe, és jóindulatú feltételezésekből kiindulva következtetni.

abban mindenképp igazad van, hogy olyan tanár nem ismerte fel a nevem, aki már személyesen 4x megbuktatott egy tárgyból (ó, drága analízis). az egy kicsit rosszul esett.

micsudi 2009.02.05. 15:47:28

És én még panaszkodtam hányattatott gyermekkorom miatt...
Márta nénit minden hivatalba!!!

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.05. 15:53:56

A '88-as NOSZF ünnepély szólt az iskolarádióban (negyedikes gimisek voltunk) végén a szovjet himnusszal, amire mindenki felállt, kivéve az egyik srácot. Osztályfőnök felszólította, hogy azonnal álljon vigyázzba. A srác azt mondta, hogy ennek a tömeggyilkos országnak a himnuszára ő bizony nem. Igazgatói intő, szülők behívatása, srác hajának lenyíratása (mondom: '88-ban!). Ennyit a régi jó pedagógusokról. Beteg volt már akkor is ez a pálya.

Dr. Panasz Muki 2009.02.05. 15:56:24

Szuper! Telitalálat!
Sajnos nálunk is van egy érzéketlen, depressziós picsa.
Enyim gyerek 9 éves, és bizony arra tanítom: pont leszarom, hogy mit mond az Évanéni.
Jaj és panaszkodnak, hogy ők 4 után nem kapnak fizetést! ááááááááá!

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.05. 15:57:43

Barátnőm gyereke elsős. Januárban 56 feladatból álló matekdogát írattak velük. A feladatokat is a tábláról kellet a kockás lapra másolni. Az egész óra és a szünet is ráment. Normálisak ezek????

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.02.05. 16:19:33

Tibi te állat... egyel nőtt a folyamatos látogatóid száma.

beküldök egy falovat baszki...ez kellett még mára :)

JeremiásÁkos 2009.02.05. 17:23:55

@bocik: gondolom nekem szeretted volna küldeni mondandód, csak hát az a pesti felsőoktatás még nem jár ott, hogy ez sikerüljön :)
persze ez csak vicc, és az enyém csak egy vélemény, a saját és pár ismerősöm szemszögéből. Ha neked ez ennyire csípi a szemed, akkor csöpögtess bele, vagy nem is tudom. Fogadd el, egy olyan világban élsz, ahol nem csak egy embernek lehet véleménye.
Azt meg tisztázhatjuk, hogy semmi gondom a pesti lakossággal, csak éppen nekem nincsenek kellemes élményeim, ezért nem is kell szeretnem Pestet. A Butapest kifejezést pedig pestiek alkották...

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2009.02.05. 17:28:13

@bocik: Az ELTE nagy lófasz, már csak a nevéből él...
Talán nézd meg az idei Felsőoktatási Rangsort merre van benne Szeged, Miskolc, Pécs, meg merre a pestiek többsége.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2009.02.05. 17:45:38

Milyen szép történeteket tudnék mesélni szülőkről, gyerekekről:) A tanár nem tud semmit tenni, ha a szülő nem neveli a gyereket, sok szülő el sem tudja képzelni vagy leszarja, hogy mit csinál a gyerek az iskolában.

Tibi, ez jó volt, jól szórakoztam, mostanában nem annyira tetszettek a posztok, de ez ütött!

Kedvencem : "te népművészeti fülesedény" :))

b-dalia 2009.02.05. 17:52:52

Ez az első olyan bejegyzés ami teljesen bejött! Nade a lényeg hogy izommárta megmondja...őőő...emlékeztet valakire!:D

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.05. 18:55:25

@pupak30: Neurotikus zombi-robotok, lol. Nincs más megoldás, ezeket a tanerőket exportálni kell az amerikai hadseregnek kínzóeszközként, főképp muzulmán országokba. "Juszuf, vagy rendes katolikus leszel, vagy a lelked a pokolban fog megrohadni, és nemhogy 100-1000 gyönyörű nő fog kényeztetni a paradicsomban, hanem a sátán, análisan, forralt vasvillával!"

jack.carter 2009.02.05. 18:58:38

@izomtibor : Szia Tibi, mit sikerült intézned a Grafitmannal? Mikorra várható az első illusztrált story?

jobbféle kettes 2009.02.05. 19:26:12

Tibor, kivinnél holnap reggel Ferihegyre? 6:40-re kell kint lennem.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.02.05. 19:40:29

@john.carter: eltűnt. @jobbféle kettes: max szivességi alapon, nem mezitlábazom

Gyikarc 2009.02.05. 19:58:26

Itt az ekes bizonyiteka, hogy izomtibor is kamu. Valami entellektuel bolcsesz irhatja ezt a blogot. Pisz.

jobbféle kettes 2009.02.05. 20:22:15

értem jössz hatra a pozsonyi 34. elé? szent istván park sarka.

macskacicó 2009.02.05. 20:28:24

"a tananyagot szó szerint kell visszaböfögni a könyvből, mert a könyvíró néninek bizonyára belesúgta a fülébe az összes író és költő hogy ők mit gondoltak a művükről, mi bazmeg."

Maximálisan hányinger. Dr. Mohácsi őskorszaki irodalomkönyvei...abból tanultam, és most azt várják, hogy abból tanítsak. Jusztse. :) Nagy népművelő vagyok én, akárcsak a Mártika, akit üdvözlök úgy egyébként, rendkívül szimpatikus asszony.

Bár az is igaz, hogy a fenének próbálom itt megváltani a világot, meg rettentő érdekes lenni (vagy inkább az órát érdekessé tenni, asszem...), ha "mindegyiket valami szaros medve neveli". Meg kell szokni, hogy 3 embernek tartok órát a 37-ből...azoknak szorult vajmi értelem az édes kis fejébe. Tehát az élet kemény.

Tibi, te változatlanul %* ;)

massziv 2009.02.05. 21:37:15

Mit várunk egy olyan országban ahol a középiskolai töri tanár füves bulikat tart az osztályába járó diákokkal és ahol a legjobban besikerült óriás pupillás csaj az iskola pszichológusa.
És ez nem kitalált történet,sajna:-((

el Tiburón 2009.02.05. 21:51:50

nálunk a tanárbácsi gimiben osztálykiránduláson a tanuló csajokat dugta...
"sima ügy" -mondta

Burgermeister 2009.02.05. 22:03:05

Na ja, vagy a mostani ordenáré sexoldalon hirdető...kell a link?
Tegyem be ide?

kocsmáros rudi · http://izomtibor.blog.hu 2009.02.05. 22:12:04

@jobbféle kettes: ahogy Tibit elnézem, ne várd. Másfél üveg Jim Beamnél tart és még megy bulizni tovább innen. Biztos, ami biztos, hívj egy kocsit reggelre.

ratatüj - az édes vadállat 2009.02.05. 22:54:05

@kocsmáros rudi: hmm, csak nehogy megpróbálja nem beengedni/kipakolni vmi túlbuzgó portás, mert esetleg szakmai versengéssé fajulhat a dolog :D

amúgy meg gondolom, becsacsizva már csak ismerős helyekre jár..

kocsmáros rudi · http://izomtibor.blog.hu 2009.02.05. 23:05:00

@ratatüj: egyszerűen részegen sem csinál balhét :)

cezi 2009.02.05. 23:18:45

1. igen, sok nem odavalo megy tanarnak.
2. ismeros edesanyja 30 ev tanitoi palya utan 90k nettot kap kezhez, a tavfutese most telen 45k volt havonta.
3. rengeteg szabi van telleg, de rengeteg ha lelkiismeretesen csinalja valaki, akkor nem is napi 8 orat dolgozik...
4. amiota felemeltek a korhatart 18 evre, es az iskolanak kell a kicsapott hujegyereknek uj sulit keresni, gyakorlatilag semmivel nem lehet fegyelmezni.

ps. amikor en tanitottam (pedig az meg 93-97 kozott volt), mar akkor is volt olyan srac, aki ugy szolt be a kolleganonek, hogy tanarno, maga nekem ne ugasson, csak a cipom tobbe kerul, mint az osszes ruha, ami magan van.
valamint a "szarom le az erettsegit, a fater mar osszerakta a froccsonto muhelyt, be se kell jarnom, es otszor annyit fogok keresni, mint maga" mondat utan az ember mit tud csinalni?
otthagyja a palyat. es csodalkoztok, hogy szarban az oktatas?

pici@ 2009.02.06. 00:06:57

Hááát... Amelyik sulit én ismerem oda elsősorban nem a tanárok miatt nem adnám a gyerekem. Van egy jó pár bizonyos kisebbséghez tartozó gyerek ott akik nem viselkedési zavarokkal küzdenek, hanem egyszerűen bűnözők. Én magam tanár vagyok de azért nem a szakmában dolgozom mert ma az iskola egy nevelési eszközeitől megfosztott gyerekmegőrző ahol a tanárok joga a nulla alatt van a tanulás meg sokadrendű... Szemtanúja voltam annak ahogyan egy kétdiplomás doktori címmel rendelkező és a szakmáját komolyan vevő tanárnőt egy ártatlan kérdése miatt elkezdték lökdösni a "szegény" diákok és úgy küldték el a kurva anyjába a gonosz tanárnőt, hogy az sírva és a tehetetlenségében is megalázva menekült a tanáriba. Ma ő sem tanár. Könyvelő. Az A4-es nem pofázik vissza... Hallgassuk meg a másik felet is? Dolgoztam tanárként és tudnék mesélni... Na! Üdv!

zaragozaB410 2009.02.06. 06:27:46

Főiskola, Eger, etika szakirány (gyerekem teljesen normális egyébként). Vallásfilozófia vagy vallástörténet vagy mi a picsa nem tom pontosan, de gyerek elvérzett a vizsgán. Okok: tanár pártatlan hithű már-már elfogult katolikus, gyerekem pártatlanul pogány és ezt hangoztatja is. Ő büszke arra, hogy nem kereszteltük meg mondván szabad döntést adtunk neki, hogy majd döntsön elkötelezettség gyanánt. Gyerek csuklóján héber tetkó (jelentése számára fontos, ja és nem vagyunk zsidók), ehhez jön még a vallásról alkotott véleménye má, hogy etika szakirányos, azt ez nem jött be a vizsgán. Gyerek összefoglalta, hogy ha nem tud mást tanárt kapni eme tantárgyból sose lesz államvizsgája, mert, hogy nézeteik nem találkoznak. Szereti a pártatlan oktatást:)) Ja és ha akarna lehetne pedagógus is, de közölte, hogy ennyi dezorientált idióta közé nem áll be, mert 1hét után kirúgnák mondván, hogy lázítja az ifjúságot és nem tanítja.

deealer 2009.02.06. 07:18:16

jó kis post ez Tibikém, nincs ezzel semmi baj. :)))

sertésmájkrém 2009.02.06. 08:42:12

@Kulkin: Az egész ott kezdődne,h ogy nem kéne az adónak világrekordernek lennie nem? Senki se hülye, ha a szomszédban 20% az adó itt meg 70% (!) ráadásul szórják szét az inaktiv (nyugger, segélyezett) réteg között a szavazatokért, akkor aki tud vhogy menekiti a pénzét és igyekszik a családjára költeni.

Ha ezt beláttad, kezdődhet a párbeszéd...

Egyébként a sikeresebb országokban a legmegbecsültebb és egyik legjobban fizetett szakma a tanári. Na ott van is verseny a posztokért, itt meg lassan megint takarítónői szintű fizetésért kell gyermekmegőrzést játszani.

Ez az ország egyébként meg halott. Ez csak az egyik súlyos probléma.

CounterS 2009.02.06. 08:51:03

Ne hazudjunk magunknak. Könnyű a tanárokra kenni a balhét, könnyű általában is mást hibáztatni.

Egyszerűen arról van szó, hogy a gyerek nevelését a családban, a szülők basszák el, a többi csak duma.

Aki próbálta már a tanítást, az pofázzon, aki meg nem, az próbálja ki. Garantálom, hogy megváltozik a véleménye gyökeresen a "hülye, szar, fasz, frusztrált, stb." pedagógusokról.

Könnyű a pálya széléről okosnak lenni, a legtöbb embernek egyszerűen nincs elég információja arról, hogy megalapozott álláspontja legyen. Tessék egy kicsit toleránsabbnak és megértőbbnek lenni.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.02.06. 09:24:01

@CounterS: kedves tanár úr! a szarvárat közösen építjük. gyerekek, szülők, tanárok, politikusok meg még a többiek is, talán én is, ön is. mindenkinek jár belőle, jöjjön lapátolni! ön előtt már megszólalt jó pár pedagógus (ők sem voltak toleránsak), illetve egy rakás ember, aki mind járt valaha oskolába. a záptojás megítélésének kérdéséhez nem kell csirkének lenni ugye mint az közismert. az én megalapozott álláspontom, hogy rengeteg a gyökér. ezt innek a pálya széléről is kurva jól látom.

de toleráns leszek baszod én is, és megértő és várom, amíg teljesen ellep mindent a szar, azt szólok mártának is, és itt is arra kérek mindenkit, hogy legyen már belátással, kellő türelemmel, hagyjuk nőni tovább azt a várat.

sertésmájkrém 2009.02.06. 10:33:35

@izomtibor: Sztem meg a taxisok között van a rengeteg szarparittya. Csak ők nem hatnak annyi emberre, mint a tanárok.
Meg a vasutasok, buszvezetők, adóellenőrök, ... között.
Na belülről hogy fest? Sosem taxiztam.
A bölcsészeket is rühellem, sztem a nagy részük életképtelen, idióta, semmirevaló. Pofázni a semmiről, azt bír. :)

Azt sem próbáltam sosem.

A feleségem tanárnő, tegnap úgy jött ki az utolsó órájáról, hogy el volt keseredve (megint), azt mondta ennyi erővel hagyhatta volna kártyázni is őket, legalább nem lenne ideges megint. Olvasgat téged és még azt is hozzátette, hogy meg tudja érteni teljesen a 25 éve pályán lévő embereket, akik beleszarnak az egészbe. Velük is ezt teszik.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.02.06. 10:54:18

@sertésmájkrém: egyszerre nem tudom elmesélni az összes sztorit, ami érinti ezeket a kérdéseket pl. de idővel... de azért céloztam rá, hogy a gyerekek közül is nem egy takonyból van, és ugyancsak zárójelben céloztam a medve szüleikre is. a jópofa gyerekekekkel én ugye nem a tábla előtt találkozom, és mint az korábban itt is kiderülhetett, nem véletlen hogy az ogre néha husánggal kergeti őket.

a kollégáknak nem akarok nekimenni, de gondolom mindenki közlekedett már a városban, vagy taxizott, úgyhogy mindenki el tudja dönteni mi a helyzet. de azér csak az van, hogy mindenhol sok a paraszt és az alól vannak kivételek. egészséges üzemmódban ez fordítva lenne. de itt is sokan csak úgy tudnak gondolkodni, hogy ha a vidékiek kerülnek szóba akkor én biztos a pestieket védem, ha a tanárok akkor a diákokat. pedig a faszt, és nem kell állandóan mosakodni. senkinek. változtatni kell. jó példát mutatni meg ilyenek, de az már nehezebb tészta, nem is nagyon működik.

deealer 2009.02.06. 11:04:36

@izomtibor: az a baj ám Tibikém, hogy addig, amíg régen egy osztályba max. 1-2 hiperaktív gyerek járt, ez az arány mára megváltozott, és van, hogy az osztály 25%-a sajátos nevelési igényű lenne. sokat beszélek pedagógusokkal, és bizony panaszkodnak, hogy a gyerekkel otthon nem nagyon törődnek, az iskolát megörzőnek tekintik. és ugye itt jön az örög vita, hogy integráció vagy szegregáció!?!? és akkor arról már nem is beszélünk, hogy minden iskolába kéne pszichológus, meg logopédus, meg szomatopedagógus, meg fasztudja még mi, de ez ám mind soksok pénzbe kerül, az intézmények nagy többségének meg a rezsit is nehezére esik kifizetni, mert ugye nincs miből... lehetne ezt a kérdést boncolgatni, érdemes is lenne. és hát bizony az van amit te mondtál, ezt a szarkupacot mi közösen, mindannyian hoztuk össze. szülők, gyerekek, pedagógusok, a társadalom, a politikusaink. mi 10 millióan...

EPVjr 2009.02.06. 11:20:45

Itt inkabb en a szulokre vezetnem vissza a lenyeget nem a tanarra vagy a diakra. Anyam vagy apam mikor ment szuloire, vilagosan kiadta, hogy ha kell nyugodtan hasznaljak a negyvenes vonalzot a tarkomon. Ha haza mentem azt mondtam, hogy megcsapkodott a tanar megkerdeztek, hogy miert kaptad? Azert. Na latod fiam legkozelebb oda kell figyelni. Meg egy szo azt kapod tolem is az adagod. Kell? Nem - azt le volt zarva az ugy. A szulok biztak a tanarokban oda-vissza. Persze mast is tanitottak szerintem akkor. Most ha megcibalna a pajeszet a tanar a diaknak, az anyja befut, azt perrel fenyegetozik, hogy az o gyereket ne bantsa senki se mert o az "atyauristen". Odonba is kemenyen beszelt ugye Tibor? De tiszteltetek, mert ez igy volt a nagykonyvben. Nezzuk csak az iwiwet. Mennyi kis idiota nyuzsog? Hany "korai kurva" van? Ezt szerintem nem a tanar teszi, nem egeszen. Az hogy beleszarik evvel hozza teszi a magaet, ez nem jo egyaltalan. Vedeni, nem vedem egyiket sem. Ez nem mentseg se a tanaroknak, se a papoknak, se a taxisoknak meg senkinek. Az emberek el vannak tevedve es ahelyett, hogy megprobalnma javitani az egeszen szarik bele. Kibaszott amerika. Es meg nehany ev azt az en gyerekeim is kapnak belole.

Carbonara 2009.02.06. 11:26:56

Nem, nem kell építeni senkinek a szarvárat. Nem kell birkának sem lenni. Senkinek sem kell frusztráltnak lenni a köcsög szomszéd, a garázs elé parkoló autós, a pofátlan felszolgáló, a neveletlen diák, a lépcsőházban hajnalban részegen ordibáló piás stb, stb stb. miatt. Csak fel kell venni a kesztyűt, oda kell menni és jó alaposan el kell verni azt, aki rászolgál. Mert nagyapám is mondta vala, hogy az ütés csak a porcelánnak káros.

Ehhez persze nem árt nagynak és erősnek lenni.....

És mielőtt valaki azzal kóstolna meg, hogy amúgy is erőszakos világunkban miért támogatom az erőszakot, annak ajánlom figyelmébe egy nálam sokkal okosabb ember gondolatát:

"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség."

Ezt szem előtt tartva, lehetne itt normális világot csinálni.

EPVjr 2009.02.06. 11:31:08

@Carbonara: Tamogatom. Kell a pofon azt kesz. Elofordul, hogy nem jogos, de pofontol meg senki nem halt meg. Es itt nem az a lenyeg, hogy ussunk szet mindenkit. Nem. Az idezet nagyon jol kifejezi az egeszet.

CounterS 2009.02.06. 11:45:56

@izomtibor: Nem vagyok tanár, de nagyon nem bánom. ;)

EPVjr 2009.02.06. 12:08:52

@izomtibor: Latom nagyon megtetszett az idezet. Illik is a posthoz.

EPVjr 2009.02.06. 12:09:45

@izomtibor: akartam mondani bloghoz.

hovarju 2009.02.06. 12:25:34

Minden taxis egy köcsög, görény állat korlátolt geci.
Ez a pálya széléről is jól megítélhető.

Te pedig, izomagyú-köcsög-kicsi-tibor, egy alpári seggfej műveletlen tahó vagy, a nemzet szégyene.

Hozná úgy a sors, hogy megtudjam ki vagy.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.02.06. 12:38:41

@hovarju: azt hiszem az éleslátásod rólad is sok mindent elárul. de szerencsére a sors úgy hozta, hogy én viszont már tudom hogy ki vagy.

Carbonara 2009.02.06. 13:00:56

@izomtibor: Kedves Tibor, annyit még írj oda kérlek az idézet után, hogy "(M.Oyama)", mert anélkül pár tahó azon fog vergődni, hogy más tollával... Köszönöm!

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.02.06. 13:19:32

@Carbonara: amúgy gondoltam azért van idézőjelben... de hát nyilván, tudom értem miről beszélsz:) és persze thx

deealer 2009.02.06. 13:25:07

@izomtibor: Tibikém ha tudod ki ez a gyökér, kűggyed rá az ogrét, aztán ácskapcsot a picsájába, had nyüszítsen!!!!

ratatüj - az édes vadállat 2009.02.06. 18:00:26

@hovarju: a legtöbb taxis, akit én látok, úgy közlekedik, mint az általad vázolt genetikával rendelkező aljanép.

attól szerintem még a tiborba több ész szorult, mint két átlagos kommentelőbe.

a káromkodás meg nálam is kifejezőeszköz, aki nem érzi át, hogy ez is egy mélységet ad a dolognak, az ne olvassa. tudod, x a jobb felső sarokban. vagy kalapács a monitorodba, a hozzászólásodat olvasva mi többet érnénk vele.

ja és tibor: lakótársnőm mondta, hogy olvasni téged nagyon jó, de élőben valszeg pár perc alatt a képedbe mászna :)

szerintem ezt fordította le úgy a kolléga, ahogy. hát ennyire képes, istenem, így jártunk.

sötéthülye.tahóbarom 2009.02.06. 18:10:59

az úgy van, hogy van egy csomó alapfokon vegetáló setét véglény, akik mintegy divatból csinálnak gyereket, mert hát generációk óta ez a szokás, aztán ugyanúgy szarnak rá, mint nagyjából minden másra is. aztán ha a kölökből véletlenül egy szarházi tetűláda lesz, akkor verik a nyálukat, hogy hát mér nem nevelte emberré az iskola. mert nem az a dolga, bazmeg, azért, meg nem is alkalmas rá, mert nem erre lett kitalálva. de amikor ilyen kis pöcsfejekkel van tele, akkor már nyilván eredeti funkciója szerint tanítani sem tud, így meg nem olyan rohadtul meglepő, hogy épeszű ember már nem megy tanárnak, csak félagyú pszichopaták, akik meg pláne nem bírnak mit kezdeni egy ilyen fiatalkorú csürhével. a szociológusok meg tanakodhatnak, hogy akkor most melyik volt előbb, a hülyetanár, vagy a hülyegyerek.

persze, tisztelet a kivételnek, meg minden, de ezzel mostanában egyre kevesebb dolgom van.

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.06. 19:42:48

Ez így van ahogy Tibor papa leírja. De hadlegyek énis kicsit vulgáris. Mi a pálcás kurva istennek van itthon az, hogy aki írni nem tanul meg 6. ig az is a végén kap érettségit. Oké esélyegyenlőség, de nálam az konkrétan azt jelenti, hogy mindenki egyenlő esélyekkel indul. Nem azt, hogy azzal fejez be valamit. Van az az ember/gyerek aki mondjuk IQ ból megcsinál mindent kis tanulással, van az aki sokat tanul és tudja, meg van az akinek az istenért sem akar a fejébe menni semmi, de rájön hogy jajj ugyis átengednek és baszok az egészre. Namármost az ilyen elmegy középiskolába is, egyetemre is, és ha van protekciója kap egy állást ahol ő dönt. És ez egy kibaszott ördögi kör. Nemjóezígy. Másrészt meg a leg gusztustalanabb patkány dolog amikor egy a tanárképzőt be nem fejezett kinyalt picsa, vagy egy nyikhaj kis buzi bemegy és elkezdi okítani a 13-14 éves gyerekeket. Azok nem szólnak vissza etc etc. 65 pont a bekerülés egy olyan szakra aminek a kimenetele az, hogy generációkat basz el értelmileg a tanár??? Kb olyan ponthatárok kellenének oda is mint az orvosira. Legalábbis én így látom, aki mást okatatni akar annak kilóméterekkel szellemileg felette kell lenni, és egy nyíregyházi tanárképzős műkörmös platóskurva nemhiszem, hogy megüti azt a szintet értelemben, mintmondjuk egy okosabb általános iskolás.

sertésmájkrém 2009.02.06. 22:19:27

@vacsad: Előbb-utóbb sor kerül arra is. :) Ettől függetlenül ennek az országnak már reszeltek.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.02.07. 00:00:01

@Carbonara: Ez tetszik, legalábbis az itthoni szituációban kiválóan alkalmazható lenne, az emberek lassan amúgy sem értenek semmiből, akkora császár lett itt mindenki (múltkor egy kis fospalántára szóltam rá a villamoson, amikor üvöltette a dizsifonjából az umcafolklórt, mire azt mondta, hogy a lába közelébe sem érhetek, akkora ember ő). Hát hol a jószándékú vastagbélben élünk már, mi?

Serio (törölt) 2009.02.07. 12:21:46

Én konzervatív létemre is rühellem az ilyen vadkeresztény félbolondokat.

Igazából a japánok csinálták jól a sógunátus alatt: a népet sorbaállították, és mindenkinek rá kellett lépnie egy Jézust ábrázoló képre. Aki nem volt hajlandó rálépni, azt levágták.

Így aztán nem verték őket rabláncra a holdkórosok mint a feketéket meg az indiánokat...

csikosarpi 2009.02.07. 13:30:36

@Serio: Ezt most nem értem :) Lefordítom: ha itt Magyarországon valaki beugat és ellene megy az uralkodó keresztény vallásnak, keresztre kéne feszíteni ???? Egyébként szerintem inkább vallástörténetet, kéne tanítani az iskolákban (NEM hittant) mint elnézni a tanárverést, wc-ben szopást stb. Elég rendesen szét van b@szva az egész :((

Lennon 2009.02.07. 17:15:30

Én vallásos iskolába járok. Ott, aki nem hittanár, azoknak nagy része megkérdőjelezi azt, amit hittan gyanánt oktatnak. Megfigyeltem, hogy akármelyik hittanárnak felteszek egy kínosabb kérdést, az magyarázat helyett kitérő válaszokat ad. Mire gondoljon ilyenkor az ember?
***
Szerintem jogok kellenének a tanároknak, hogy fegyelmezhessék a diákokat, mint régen. Ez, ha így folytatódik, akkor csak jobban elfajul idővel. Most is az van már, hogy hiába tudják a tanárok, hogy a diákok ezt, meg azt csinálnak, nem tehetnek ellene semmit sem.

2009.02.07. 20:32:48

@Lennon:
A "verési jogot a tanároknak" című kiáltványoddal akkor tudnék egyetérteni, ha nem szociopata, neurotikus, beteg személyiségű tanárokból állna nagyrészt a pedagógus társadalom. Eljutunk így a tojás-tyúk paradoxonhoz megint.

Lennon 2009.02.07. 21:57:35

Igen, egyébként én is pont erre gondoltam. Ördögi kör ez a fenébe is. De ahova én járok, ott nem csinálnak semmit a lopások, tanárgyalázások, stb. ellen és ez dühítő tud lenni, ha az embernek minden nap szembesülnie kell vele.

cezi 2009.02.08. 11:38:53

nem veresi jog kellene a tanarnak, hanem az, hogy kib*szhassa a kolkot a sulibol annelkul, hogy neki kelljen kereseni olyan iskolat, ami befogadja. legyen a szulo felelossege, hogy hova passzintja be a hujegyereket, ha mar kirugatta magat valahonnan.

tovabba az is jo lenne, ha a hujegyereket 16 eves koraban el lehetne tanacsolni az iskolabol, ha remenytelen, nem kellene 18 eves koraig huzni. remek segedmunkas lehet az ifjubol a kozteruletfentartok narancsmellenyes brigadjaban.

valahogy azt hianyolom, hogy senki nem erti/erzi azt, hogy az iskolaban az embernek nem csak jogai, hanem kotelessegei vannak (bar ez igy van az elet szinte minden teruleten). nem csak joga van bemenni, melegedni, szopni es szopatni a veceben, hanem kotelessege csereben tanulni, hogy mindezt tovabbra is csinalja.

Lennon 2009.02.08. 14:12:09

Tényleg! Mindig erre hivatkoznak mifelénk is, hogy nem lehet kirúgni a gyereket, mert kell találni neki új sulit ahova átveszik, olyan meg nincsen.

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2009.02.08. 15:02:33

Hát, bazeg (tudom, háttal nem kezdünk mondatot.. de csakazértis, na!), beszarok ezen a naplón! Iszonyatosan jó a stílus.. annyira frappánsan foglalod össze ezt a világot, amiben nap, mint nap szívunk mindannyian, ki-ki a faroknak azon vagy ezen a végén, hogy hihetetlen! Gratula! Egy újabb törzsolvasód: Candy

Grifter 2009.02.10. 15:42:26

Zseniális. A szöveg is, de Márta is ^^

Pemarupa 2009.02.11. 14:15:54

@vacsad:
Nem elég a pedagógusi fizetés? 22 órát dolgoznak hetente!!! Kb. délig dolgoznak egy nap! Egy átlagember min. 40 órát egy héten! Még az ebédszünet is a munkájuk része...! Nyáron két és fél hónapos fizetett szabadságon vannak. Nem kellene annyira sajnálni őket.

Pemarupa 2009.02.11. 14:16:43

@vacsad:
Bocsi, ez Choki Ice-nak ment volna.

Tazman DnB 2009.02.24. 10:33:23

Ez nagyon állat :D Írj még ilyenkett légyszi :D:D:D:D:D

Magilla bekombinál

Ogre üzeni, hogy jelöljél.

Izomtibi

Tibor az újkori magyar polgár archetípusa. Ami különlegessé teszi az az, hogy munkáinak során sok emberrel kerül kapcsolatba, veleszületett nyitottságának, igazságérzetének, rendkívüli megfigyelőképességének köszönhetően hozzávetőleg 100 szociológus ismeretével rendelkezik.

Utolsó kommentek

Ez van még