Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kokárdás jónapot

Délután megint találkoztam marika nénivel a régi ofőmmel, aki kérdezte, hogy március 15-ére írok-e valami szépet, hát mondtam neki hogy csókolom az nem az én műfajom, aztán hiába mondta hogy ugyan tibikikém, emlékszem a karácsonyról is milyen szépet írtál anno, de hát az már több mint 20 éve volt, idővel nem megy már úgy az ilyesmi. úgyhogy nem erőltette a dolgot, de mondta, hogy az ötödikesekkel most íratott fogalmazást a nemzeti ünnepről, hogy mit jelent nekik és nagyon érdekesek lettek. kiváncsi lettem, szét is néztem a dolgozatok között és találtam egy érdekeset, remélem nem bánjátok.

Fogalmazás

A mostani Nemzeti Ünnep egy nagyon szép ünnep, március 15-én van, az 1848-as szabadságharcot ünnepeljük vele, meg ekkor szavalta el Petőfi Sándor a Nemzeti Dalt is. Bár ezt a papa másképp gondolja. Ilyenkor egyébként otthon is nagy a készülődés. Ferkó a bátyám a leglelkesebb, szerinte ez megint sorsfordító nap lesz, ahogy ő mondta. Már hetek óta nagyon sokat ír egy új tizenkét pontot, de sajnos nem tudom elolvasni, mert rovásul írja. Majd megígérte, hogy megtanít engem is így írni, mert szerinte ez nagyon fontos, mert a piramisokat is ezzel írták. Nagyon érdekes szerintem. Azt azért elmondta, hogy az egyik pont az lesz, hogy több székely műsor legyen az RTL Klubbon, mert a székelyek a legősibb magyarok, csak valakik ezt nem akarják. A bátyám szerint azok akik ezt nem akarják le akarnak igázni minket, és ezért van az RTL Klubbon nem székelyműsor is, hanem például a Heti Hetes, ami tudatos népbutítás. Nagyon aggódok a nagymamáért, mert apa is sokat mondja, hogy a mama már tiszta hülye, és most ez lehet hogy ez a Heti Hetes miatt van, mert a nagymama mindig nézi. Ferkó nekem is megtiltotta, hogy nézzem, pedig a Hajós Andrist nagyon kedvelem, meg az Emil Rulezt is, ami az együttese, de most már nem hallgathatom azt se, csak a Kárpátiát. Ami nem annyira tetszik, de a Ferkó szerint majd megszeretem. Ő nem is hallgat nagyon mást, csak ilyeneket. Mondjuk múltkor láttam a fiókjában egy LGT, meg egy Sziámi lemezt is, de nagyon megijedtem, hogy ezt láttam, mert azt mondta, hogy kinyír ha elmondom valakinek, de nem tudom miért.  Amúgy Ferkónak csupa nagy színes zászlói is vannak, meg a barátainak is, akik sokat vannak nálunk és olyankor nagyon dühösek mindenféle dolgokra, de van hogy csak énekelnek, meg ilyesmi.
 
A nagypapa pedig mindig felveszi ilyenkor az ünneplősét, amit Horthy bácsi idején is már hordott. Nagyon büszke rá, és nagyon sok érdekes háborús történetet is szokott mesélni. Nagymama ilyenkor nagyon ideges lesz, mert szerinte a nagypapa valójában a pincében egy boroshordóban rejtőzött el a háború idején. A nagypapa szerint a nagymama ilyenkor szenilis, és ő meg a nagymama szemére szokta vetni, hogy sokkal jobban ápolta az oroszokkal a baráti viszonyt egy katonabácsi révén, mint az illendő lett volna a nagypapa szerint. Ezen mindig sokat vitatkoznak. Meg még azon is, hogy a nagymama szerint minket felszabadítottak, és hogy legalább mindig volt munka a szövőgyárban. A nagypapa szerint ott a nagymama tényleg nagyon sokat dolgozott, de az nem szövés volt.  
 
Anyu ilyenkor mindig megkéri őket, hogy hagyják abba, mert anyu nagyon nem szereti a politikát. Szerinte hülyeség az egész, meg az összes politikus is hülye, különösen szegény apu. Ezt apuról szokták mondani az osztályban is a hátam mögött, de azért velem mindig nagyon kedvesek. Különösen a Renáta néni, ő mindig hoz nekem dupla adagot a sütiből, mert tudja, hogy szeretem. Múltkor a Zsuzsi meg is kérdezte, hogy akkor mi most tényleg kastélyban lakunk, meg van repülőnk is, mert otthon neki ezt mondták a szülei. Én nem tudtam, hogy nekünk vannak ilyenjeink, de nagyon örülök neki, remélem apa egyszer elvisz repülni és megmutatja Izraelt, ahonnan Zsuzsiék szerint származunk! De most nem lehet, mert apa nagyon elfoglalt (akit én azért nagyon szeretek, meg a nagymamát is!), mert egész héten írta a beszédét vasárnapra. A nagymama pedig nagyon félti, hogy meglincselik azok a nácik, és szerinte papának inkább otthon kéne maradnia. De az én papám bátor és nem fél, és szerinte különben is a nagymama hülyeségeket beszél. Ferkónak mégiscsak igazi lesz sajnos. Ezt mondtam papának is, de ő nagyon haragszik most Ferkóra, és megtiltotta, hogy ráhallgassak. Úgyhogy most igazán nem tudom mit csináljak!
 
Pedig olyan szép ez a március 15! Nagyon szeretem a sok zászlót, meg a Petőfi Sándort is! Ilyenkor mindig nagyon büszke vagyok arra, hogy magyar vagyok! Nekem ezt jelenti a Nemzeti Ünnep!

 

T. Sárika 5.c.

 

Címkék: kokárdás jónapot

2009.03.13. 07:43 98 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr61995803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peaprincess 2009.03.13. 07:51:23

hopp, már megérte korán kelni:)

Trenton 2009.03.13. 08:07:34

Tudod Tibi... most érzem azt először, hogy úgy távozom a post olvasása után, hogy a mosoly, a derültség újra megvan, de van mellette egy jókora adag büszkeség is bennem. Köszönöm, valóban megérte korán kelnem.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.03.13. 08:43:42

Sárika nagyapja meg Horthy-vitéz... ez ám az egyszeri és megismételhetetlen Abszurdisztán! :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2009.03.13. 08:57:54

Ehh, miért kell minden 03.15-én ezzel jönni...

Büdös politikusok, Március 15.-e közelébe ne menjetek mert én akasztalak fel mindőtöket. Meg a mélymagyarokat is melléjük.
Szépen meg kell ünnepelni, az régen volt, a mai politikához semmi köze.

Max. annyi, hogy azoktól az emberekttől a ma személyiségeinek lenne mit tanulni. Viszont azt tüntetés meg politikai tartalmú beszédek nélkül is lehet!

dr poljakov 2009.03.13. 09:05:32

Aki politikaiag szól vagy szólt hozzá, monnyonle. A sün ide kevés.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.03.13. 09:22:45

Nekem ez a poszt nem tetszik, nem ezért járok ide, de ez legyen az én bajom.

-Feco- (törölt) 2009.03.13. 09:26:07

@Imiface: Mondhatnánk hogy blogidegen a bejegyzés, amivel egyet is értek... én a könnyed, kurvázós kisbetűs beírásokat szeretem, ebben annyi volt a nagybetű, hogy már fájt a szemem ilyen magasra nézni...

afideszkapjabe 2009.03.13. 09:34:35

Hát tibor, ez az első igazán szar postod. szerintem menj pihizz egy kicsit, hogy újra önmagad légy! nekünk arra a tibire van szükségünk! Ha meg nincs miről írnod, akkor menj keress pénzt!

Gazz 2009.03.13. 09:34:48

Azé Tibi most nagyon kilógott a lóláb, hogy nem vagy te az a dürhő animál, aki szoktá itt lenni!
Amúgy gratula a poszthoz!

blacklord 2009.03.13. 09:40:19

Szerintem is volt már jobb post, de támogatom a kísérletezést - abból sülnek ki mindig a legjobb dolgok, ha valami néha nem lesz olyan jó, annyi baj legyen. Legalább így is van mire kommentelni...

Taurusz 2009.03.13. 09:40:58

Hát ha nem is egy tipikus magyar család, de egy tipikus magyar merítés... Sajnos. Úgyhogy Tibikém! Légyszi a következőbe egy kicsit több vidámságot. Köszi.

mr gumby 2009.03.13. 09:51:14

@-Feco-: @afideszkapjabe: Panem et circenses! Üvölti a nép, mert sehol egy leszakadt kar, kifröccsent tüdő! A drága pénzükért (???), hát ez, hát ez???!!!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.13. 09:53:12

gyenge, nagyon - nem először. de a híveknek mindent :)
majd lesz jobb is.

dr. Sigmund Fraud 2009.03.13. 09:56:53

Ajjaj.
Igazinak hiteltelen, stílusparódiának harmatgyenge.
Összasségében fos.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2009.03.13. 09:58:03

enyhítő körülmény, hogy ő megapologizálta: "idővel nem megy már úgy az ilyesmi."
ahhoz képest egy ötödikes színvonalán nem olyan rossz ez ;)
...mondjuk mint a nemzetiünnepesdi...

köcsögömszéken 2009.03.13. 10:05:40

Eléggé kilóg a lóláb, hogy ez az ötödikes, már legalább annyi idős, mint te vagy. Bár Géza bácsi már régen megmondta, hogy van akinek három év kell hogy elvégezzen egyet az általánosban.
Minden esetre a zsírmagyaroknak üzenem, és ezt már ötödikben tanítják, egyik legmagyarabb költőnknek Petőfinek csak az anyja és csak az apja nem volt magyar. Aztán emésszetek.

Ejoy 2009.03.13. 10:12:01

Szerintem jó a poszt, nem kell állandóan kibebaszott kemény csávók sztorijairól írni, tudniillik egy ilyen országban élünk, ez is maga a realitás.

Negatív kampány 2009.03.13. 10:16:40

Csak tudnám, honnan szalajsztották ezt a sok Barthes-ba oltott Kulcsár-Szabót. Hogy a búsba' nem lehet élvezni egy szöveget önmagában? Elolvasom, tecc, nem tecc. Ilyen egyszerű. Nekem működött.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.03.13. 10:18:41

Jaja, szerintem is kamu írás az egész, mer egy ötödikes nem ír így, meg a többi írás is kamu, mert voltam abban presszóban amiről a múltkor írt és nem is olyan színű a fal, meg lambéria sincs és nem van betörve söröskorsóval az üveg sem!

gázbölömbér 2009.03.13. 10:21:56

köszi tibi. ez nagyon kellett nekem ma reggelre! :)

csikosarpi 2009.03.13. 10:25:12

izomtibor · izomtibor.blog.hu

!!!Tibor kérlek, töröld le, ha nem értesz egyet velem!!!

Tehát:
Tisztelt kommentezők, ti mi a f@szomat olvastatok eddig? Ez a poszt pontosan beleillik a sorba, de kurv@ra! Mert a blog arról szól, hogy ez az abszurdisztán, nem a létező világok legjobbika, sőt. A való világ nem is olyan görbe tükrét tartja elénk. Röhögök persze sokat, de igazából a történetek olvastán ökölbe szorul a gyomrom, és a kezem.(Mert például aki jót röhögött ezen: izomtibor.blog.hu/2008/12/17/korai_kurvak ,annak a „kerti törpe” alatt a helye.) Ilyenek vagyunk mi itt és most 2009-ben. Elmebetegek, erkölcsi nullák, kussoló barmok, szabadlábon. Tisztelet a kivételnek. Olvasgatok mindenfélét, jobbról-balról, és Tibit is, aki nem hajlik semerre sem, viszont, felhívja a figyelmet a „józan paraszti ész” teljes hiányára.
Így gondolom én. :(

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 10:28:09

@csikosarpi: nem szoktam semmit törölgetni, gyenge lábakon áll errefelé a cenzúra. sőt, amúgy meg köszönöm....

Blazzo (törölt) 2009.03.13. 10:36:54

Bár nem illik ide, de én egy valamit hiányolok ebből az amúgy jó kis posztból. A pinát.:)

pozsi83 2009.03.13. 10:38:45

egyetértek csikosarpi-val. szokatlan poszt, de amúgy teljesen rendben van, jót derültem rajta!

biborkal 2009.03.13. 10:41:29

Mi kell nekünk, magyaroknak? Szigorúan titkos, de elárulom. Hát ez: kukker.manna.ro/showvideo/1051

csikosarpi 2009.03.13. 10:45:27

@izomtibor: Tedd a dolgod, szerintem jól csinálod! ;)

Kalmár 2009.03.13. 10:46:52

Te tényleg ilyennek látod a jobboldalt?
Szomorú.
Ilyen szemüvegen keresztül soha nem fogsz átlátni a túlsó partra. Pedig ott is emberek élnek, és hidd el, nem ilyen furcsa műlények akiket lefestesz.
Hihetetlen, hogy vannak igazi értékek a keresztény konzervativizmusban? Ezzel az írással megsértesz minket. Persze aki így ír, az gondolom nem aggódik emiatt.

A ti stílusotokban: lesz..od.

Igenis jó meghallgatni egy Ismerős Arcok lemezt.
Igenis jó beszélni nagyapával a háborúról. A többség nem hordóban bújkált. Nézz utánna mennyit bajlódott a Vörös hadsereg. Őket is megbántod, a volt katonákat....

jó-jó tudom, lesz..od.

Nagyon sokan ellenáltak és szenvedtek a komcsik alatt, ők most a jobboldal öregjei, gondolom mennyire bánt, hogy leköpöd őket ezzel a gúnyfirkálmánnyal.
És, hogy vannak kivételek? Persze jobbra is balra is, csak ha a rossz példát tipizálod azzal árkot ásol.

És, hogy ezt a Nemzeti ünnepre irtad? Köszi pont jókor, el ne felejtsük, hogy van még dolgunk a világban.


Tudom....látom megy a hasad.

Dr. Panasz Muki 2009.03.13. 10:47:16

Az LGT lemez a fiókban mint titkos szenvedély, nagyon üt! ;))))
Volt egy ilyen ismerősöm....

pisces 2009.03.13. 10:49:32

Aki fikázik, az nem hallott még élőben ilyen nagypapás sztorizást. Durva jók voltak. Elmesélek egyet, amit a szomszéd nagypapától halottam, amikor az enyémmel anekdotáztak.

Ezek a mai fiatalok! Nem tudják, hogy mi az a magyar virtus. Snájdig katonának lenni, nyalkán elmenni a második nagy háborúba!
Emlékszel komám? Mikor visszafoglaltuk Erdélyt?
Marosvásárhelyre mikor bevonultunk a gyönyörű virágokkal díszített kapun?
Elöl a hadnagy úr azon a gyönyörű lovon, amit nem sokkal utána kilőttek alóla a Kárpátokban, mi meg utána, díszlépésben. Úgy oda vágtuk a marschot, csak úgy rengett föld!
Az a rengeteg fehérnép, lányok, asszonyok, hogy csókoltak, öleltek örömükben. Etettek, itattak, jól tartottak.
Bizony.
Akkor volt katona a katona. Nem ezek a mostaniak akik mindig itthon vannak az anyjuk szoknyája mellett.
Mi még tudtunk harcolni. Állni a tüzet, mikor a muszka hurrázva rohamozott, a levegőből meg sívítva veretett a repülőgépről a géppuskával.
Nem futottunk meg, álltuk.
Fegyver vállhoz, oszt lőttünk, míg meggy piros nem lett a puskacső.

Ekkor közbe szólt a nagymama:

Hallgass már te vén bolond!
Mikor fogtál te fegyvert? Meg mondjam?
Amikor a hadnagy úr részegen kezedbe nyomta a pisztolyát a kávéházban, hogy lődd fejbe a cigány prímást, ha nem húzza tovább a nótáját.
Csak hát te meg a hadnagy úrnál is részegebb voltál és később beestél az asztal alá oszt ott aludtál el.
A cigányok meg persze eltették a pisztolyt, nehogy kárt tegyél valakibe.
Másnap meg hadbíróság elé akartak állítani a pisztoly miatt.
Akkor vásároltalak ki 2 malacér' meg tíz hízott rucáér' a Bárczy zászlóstól a kommendatúrán, hogy leszerelhess, még mielőtt bajod esik.

Ej, nem értik ezt ez az asszonyok komám, honnan is értenék. Ott se voltak. Öntsé' még abból a szilvából.

hiba 2009.03.13. 10:50:54

Kedves Tibor!
Az idő sajnos halad, úgyhogy lassan át kéne írni a családi sztorikat, mivel a jelenlegi átlagos ötödikesek nagyszülei max 3-4 évesek voltak a II.VH végén. Persze lehet, hogy ebben a családban mindenki későn vállalt gyereket.
Üdv,
Dr. Lokális Del Medico

gaborkaszab 2009.03.13. 10:54:54

Üdv! Nem nagyon szoktam én itt kommentelgetni, de most muszáj. Lehet itt fanyalogni, hogy nem jó a bejegyzés, meg nem ötödikes írta, meg az itomtibi sem igazi, mert valaki utánajárt annak, amiket írt, meg kisfaszom. A probléma az, hogy azon agyalnak az emberek hogy izag-e az izomtibi vagy fiktív, de a lényeg nem ez, hanem amit sugallni szeretne nekünk. Ne én legyek már az aki elárulja, hogy a télepó nem is létezik...
Itt van ez a post például. Nincs benne 3 kurvaanyád, meg 5 szopd le a faszom, és egyből sír mindenki szája, hogy szar a poszt, meg ilyenek. Nemhogy értelmeznétek egy kicsit a mondanivalóját...
Szerintem meg igenis ez volt az egyik legjobb poszt, hajrá.

csikosarpi 2009.03.13. 11:01:15

@gaborkaszab: Na f@szom, neked ugyan olyan sz@r ízlésed van mint nekem :D

dr.pupak30 2009.03.13. 11:02:35

szerencsére a magyarnak megvan a magához való esze, ahogy ez a poszt mutatja. csak meg kell tanulnia olvasni drága politikus barátaink sorai között és nem bedőlni az uszító, nemzethalált vízionáló szövegeknek

kiafaszhanemen 2009.03.13. 11:06:34

@Kalmar:
jeszus-anyám, hát remélem hogy te csak valami eltúlzott keresztény-konzervativ parodia vagy, esetleg csak nem érted.
Ha tényleg igy reagálsz erre a posztra, akkor minden-de minden igaz, amit én valaha erröl az "értékrendszeröl/világfelfogásrol" gondoltam......

gonoszkisterroristadughagyma 2009.03.13. 11:06:46

@csikosarpi: rulez
@izomtibor: for president
Gondolkozni is engedd ;)
Végre valahol európában. Kösz!
Csak úgy megjegyezném, hogy marha szívesen elmennék a fiammal március idusán és együtt örülhetnénk, hogy magyarok vagyunk, és nem szívesen teszem ki magunkat se tojásnak se tanknak se.
Nem lehetne végre, hogy csak úgy magyar/Magyar legyek és ehhez ne kelljen utálnom SENKIT?!

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 11:07:20

@gaborkaszab: kösz bazmeg (csak h meglegyen a napi bazmeg penzum)
@pisces: navégre már! egy történet, én se unatkozzak!

kiafaszhanemen 2009.03.13. 11:08:13

ja, és persze sztem erösen rendben van a poszt...

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 11:09:07

@Kalmár: sajnos nagyon korlátolt vagy. rólad/rólatok szól ez a post is. és ez teljesen független a pártállástól, mert ez nem jobb- vagy baloldaliság kérdése, hanem a csőlátásé. a rossz szemüveg rajtad van. én nem ilyennek látom a jobboldali embereket. én bizonyos embereket látok ilyennek. az ilyen frusztrált embereket, akiknek mindenről ugyanaz jut eszükbe, és csak forgatják a kis mókuskereküket. nálad is mindig ugyanaz a gomb nyomódik be, ahogy látom. (obazeg elobb prisces neked cimeztem, teljesen tévesen, baszjon meg engemet a jeti)

Vato loco 2009.03.13. 11:10:12

Nah az ilyen Ferkók se többek mint akárki más, sőt... Igazi csőlátás, ezt szépen felvázoltad Tibi. A nagymama kontra nagypapa rész meg tipikus... nálunk is ez van/volt.

csikosarpi 2009.03.13. 11:18:42

@pupak30: Szerintem mi nem ugyan azon az oldalon állunk, (én például a hugyozáshoz a f@szomat is jobb kézzel fogom, de lehet, hogy ez csak azért van, mert jobbkezes vagyok), viszont ezzel a hozzászólásoddal teljesen egyetértek oda-vissza úgynevezett jobb-bal oldal teljességével.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.03.13. 11:20:51

Korrekt poszt tibi.

ozt majd jönnek a kommentek, hogy ők nem is olyanok, úgy, hogy közben bebizonyítják, hogy dehogynem.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.03.13. 11:21:59

@hiba: Ecsém, te mi a kisfaszomról beszélsz? Nagyfaterom még harcolt is a háborúban... nem mindenki murdel meg 45 évesen pollenalergiában. jóhogy későn vállaltak gyereket, addig harcoltak. szóval gondolkozz egy kicsit, mielőtt faszságokat írsz...

Tibi: szerintem tanulságos post. hajrá. néha kell ilyen is a sok Ogrés sztori mellé.

dr.pupak30 2009.03.13. 11:27:36

Arpi, ja én balkezes vagyok az említett műveletben, de csak azért mert látens balkezes vagyok. Egyébként meg fogalmam sincs mit jelent például a jobb vagy bal oldali értékrend és ennek milyen elemei vannak. Leginkább azért, mert nem akarom tudni. Számomra mindenki magyar aki annak vallja magát és a nemzet gyarapodását akarja. Anno pl. AVH-s kiskatona is azt gondolta, a hazáját szolgálja, mert azt mondták neki. Tanuljunk meg önállóan gondolkodni és megérteni a politikusok szándékait. Biztos vagyok benne 99% -at a hatalom megszerzése motíválja és nem a nemzet felemelkedése. Mint ahogy 56-ben sem ők igyekeztek a hazát megmenteni, hanem az utcagyerekek.

dr.pupak30 2009.03.13. 11:29:36

amúgy örülök, hogy egyetértünk legalább egy gondolat erejéig (lehet többen is) erre lehet építeni

Anselmo 2009.03.13. 11:30:51

"és ő meg a nagymama szemére szokta vetni, hogy sokkal jobban ápolta az oroszokkal a baráti viszonyt egy katonabácsi révén, mint az illendő lett volna"

Nem tudom, ez akkoriban tényleg ilyen vicces volt-e.

Mourinho már nem a király 2009.03.13. 11:35:17

Nekem tetszik a poszt. Van aki csak akkor érti a viccet, vagy élvezi a postot, ha benne van a b@zmeg meg a vérben pancsolunk.

A másik vicces dolog, hogy mindenki azzal jön, hogy bezzeg 48-ban. Utána kéne nézni, 48-ban is ugyanennyire különállt a magyarság.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 11:39:51

@pupak30: korábbi kocsmás postban egyik vendéggel kapcsolatban már jelezni kívántam, finoman burkoltam (és egyébként teljesen egyetértve veled) hogy általában van egy bizonyos embertipus, akinek hot mindegy h rákosi, szálasi, fűz vagy jegenye, nekik a fontosság tudat a fontos, az agresszió, a hatalom kiszolgálása stb. és vannak akik szeretik kihasználni az ilyen embereket. ezeket nem az ideológia érdekli, azt utólag majd jól megmondják nekik, hogy az most éppen mi. hogy így kiszolgáltassuk magunkat az persze elkerülhető lenne, ha picit nyitott szemmel mászkálnánk.

@Pók: ezt majd én eldöntöm, jó?

csikosarpi 2009.03.13. 11:40:00

@pupak30: Bocs, de ún. bal-liberális retorikát véltem felfedezni a hozzászólásodban.

CyberPunK 2009.03.13. 11:41:22

@izomtibor: hogy így kiszolgáltassuk magunkat az persze elkerülhető lenne, ha picit nyitott szemmel mászkálnánk.

Ismerős az a fogalom, hogy csürhe? Mióta világ a világ mindig ők buktatják meg az aktuális hatalmat országon belül. Miből gondolja bárki, hogy ez a társadalmi réteg már megszűnt létezni?

Kalmár 2009.03.13. 11:43:58

@kiafaszhanemen:

Mindenben igazad van. Szép neved van. Húzd ki magad.
Azt hiszem örülök ha ilyen emberek hülyének tartanak, meg korlátoltnak, meg bárminek.

Szép világot építettek, szétromboljátok az ekölcsi fundamentumokat. Mindent elönt az individulizmus.
Amíg erős vagy és oda tudsz vágni, nincs is ezzel baj. De eljön az idő amikor rájössz, kevés-kicsi vagy egyedül.
Addig ne fogd magad vissza, jól mondj oda a sok hülyének. Hiszen te nem félsz senkitől.
Kihatenem.....

csikosarpi 2009.03.13. 11:44:06

@izomtibor: Történet kell:
Nagyfater vér kommunista volt. Tanács kiutalt neki 3 szobás lakást, mert mégis csak 8 gyereke volt, de mondta nem kell, mert másnak biztos nagyobb szüksége van rá. Közben nála lakott a bátyja is, aki egyébként rohadtul bujkált végig az 50-es években, holmi nyilas múlt miatt. Anyám szerint kurv@ nagyokat veszekedtek a politikán. Ja, a nagyfater illegális kommunista tevékenységének idején a 30-as 40-es években, meg a bátyó rejtegette.
Testvériség b@ssza meg. Meg család. Meg összefogás meg, meg… eh.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 11:48:13

@Kalmár: öreg, a sztoriban szerepel 2 jobbos, 2 balos, egy nempolitizáló és egy kislány. azt most mégis mondd már el őszintén, hát te tényleg olyan vagy móricka, akinek mindenről ugyanaz?

@csikosarpi: ejj kössz, hát igen...

Kalmár 2009.03.13. 12:04:05

@izomtibor:
Értem.
Tudom, hogy rólam szól. Ezért válaszoltam rá. Csőlátásom van,és korlátolt is vagyok, mert szerintem amiről írsz, az nem igaz.
Csak egy olyan ember gúnyolódása aki kívülállóként nem ért valamit, és emiatt fél tőle.
Furcsa, hogy minden fontosabb jobboldali értékeket érintesz, üres hamis frázisnak írod le, de tagadod, hogy ez a jobboldal ellen szólna.
Hm, te nem érted amit írsz? Dehogynem. A komplett eszmerendszer lefikázása, persze a legjobb szándékkal.
Persze mindezt azért gondolom így, mert olyan vagyok amilyennek leírtál, hisz ismersz jól.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.03.13. 12:11:21

Mi van, uncsi a taxis stílus? Ígyjárás.

Amikor az ezredfordukó tájékán leköltöztem Pestre, első nap benne voltam a tévébe', mer' a Fogaskerékgyár (lásd karszalag) dolgozói a Blahán pucsítottak, és pont arra metróztam. Századparancsnokomnak biztos tetszett volna, oda volt az alakiasságért.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.13. 12:12:01

Hát, ez most egy erős négyes, de vigasztaljon, hogy a legsz*arabb műved is bőven az iskola legjobbja.

Armbar 2009.03.13. 12:12:22

aranyfaszú gyermekeim nem tanultátok még meg, hogy a vasárnapi családi nagyebédnél értelmetlen vallásról és politikáról vitatkozni?:)

Koori 2009.03.13. 12:23:20

Van itt egyket kommentelo akinek szivesen megadom a kontaktomat, aztan jojjenek el es segitek nekik helyre jonni...

W Joe 2009.03.13. 12:26:32

Tetszett a poszt :)

vasziljevics 2009.03.13. 12:27:05

hát ebbe belenyúltál - és az isten nem gondolta volna, de jól jöttél ki belőle. pedig kissé féltem, hogy a végén csak leborul valamelyik irányba. kishitű voltam. bocs.

még ilyent, sokat.

T1GRIS 2009.03.13. 12:41:49

Háát... mintha Kern Andrást hallanám jópofizni a Heti hetesben egy általa viccesnek gondolt "elfogott levéllel". Ugyanolyan kínos ezt olvasni.
Tényleg elégedetten dőltél hátra, amikor a "Publikál" gombot megnyomtad, mondván, na, ez megint jól sikerült...? Valahogy nem akarom elhinni rólad.
Pedig amúgy nagyon a helyén van, amiről írsz! Valószínűleg elsöprő post lett volna, ha ezt a saját hangodon írod meg - hiszen az üzenet nem változott volna -, de ezzel a fogalmazás-görbetükör-nemistudommineknevezzemmel agyoncsaptad az egészet. Persze a Mikrószkóp színpadhoz még ezzel is simán felvennének szövegírónak, de, gondolom, a többség nem ezért a színvonalért kattint ide.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 12:41:49

@Kalmár: jahh boccsánat hogy ezek a jobboldali értékek, a piramisok meg a rovásírások meg a csak kárpátia hallgatás, de csak kifelé? én nem tudtam, akkor elnézést. én azt hittem a jobboldali értékek ennél sokkal többek, és nem én vagyok aki gúnyt űz belőlük, hanem azok akik torz agyatlan baromsággá degradálják! hoppá, akkor mellényúltam tényleg!

hiba 2009.03.13. 12:51:38

@Noise: Drága Noise testvérem! Látom nagyon okos vagy, de ötödikbe azért már megtanulhattál volna számolni. Elmondom másképp. Tehát, ha te most átlagos ötödikes, tehát 11 éves vagy és mondjuk anyukád az átlaghoz hasonlóan 30 évesen döntött úgy hogy kevés még a retardált ezen a bolygón, akkor édesanyád 1968-ban született. Namost, ha az Ő szülei is az akkor szokásos 25 éves koruk körül láttak neki édesanyád elkészítésének, akkor Ők 1944-45-ben csak 2-3 évesek lehettek, így viszonylag kevés háborús emlékkel rendelkeznek. A lényeg, hogy míg a blog olvasóinak nagyszülei valóban emlegettek a posztban is megjelenő sztorikat, addig Marika néni jelnelegi ötödikesei aligha tudnak ilyenről beszámolni. Kivéve persze téged, aki nagyon különleges ötödikes vagy.

szeme közé, laposan! 2009.03.13. 12:52:14

Nem ezt szoktam meg tőled... Remélem március 16. után ismét a régi, szórakoztató sztorikat kapjuk vissza a maguk stílusában. Addig pihi...

r1attee 2009.03.13. 12:52:27

Bazmeg, de jó, hogy felvidéki vagyok!!! Mi ez, hogy JOBBOLDALI meg BALOLDALI EMBER, baszod??? Azoknak jobbra/balra lóg a f@szuk? Vagy csak azzal a szemükkel tudnak kacsintani? Ki nem sz@rja le! Én ilyen embereket ismerek csak: vagány, mókás, köcsög, bölcs, lúzer, geci, rendes, nagyarc, stb. Írhatnátok már nekem, külföldi tudatlannak egy listát (lehetőleg excelbe´, hogy tudjam válogatni), hogy ezek melyik "oldalra" tartoznak!? Meg esetleg azt is leírhatnátok, hogy hogy a f@szba kerültek ezek a kategóriák (vagy tulajdonságok?) a kommentekbe? (Mert hogy a postban nem találtam rá utalást...)

Káposztakukac 2009.03.13. 12:53:29

zseniális tibi!:D a sok hülyére meg ne hallgass...

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.03.13. 12:55:15

@r1attee: de jó neked ott a felvidéken! itt minálunk ez a legfontosabb kérdés jelenleg, ez adja a dolgok esszenciáját, hallod bazmeg!

Malachi 2009.03.13. 13:20:20

Ha lenne egy blog, ahol csak ilyen bejegyzések születnének, az volna a kedvenc. Addig marad ez, de nem bánom.

A kommentek meg, hát érdekes, a hetvenvalahányból akad 5-6 hogyismondjam oktalan figura, mégis képesek elrontani az egész buli hangulatát. Így van ez valahogy az életben is, szerintem.

Udi · http://blog.udi.hu 2009.03.13. 13:22:02

Ügyes kislány ez a Sárika, remélem ötöst kapott a beadandóra.

Carbonara 2009.03.13. 13:30:32

@r1attee: hú baszod, ez nagyon ott volt! Jól szóltál.

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.03.13. 13:36:24

Gyerekek ez nagyon nagy. Ugye nem Tibor írta, de kegyetlen a post egy 5. es szemével. Nagyon átjön, ennyit lát egy 5.ikes a mai Magyarországból akkor az igen nagy baj szerintem.
r1attee: Ja jó neked ott fenn. Én itt Moszkvában kapom a híreket meg minden, azt jön a másiktól, hogy az nem igaz mer az balos, és jön egy harmadik verzió ami szerint jobbos, azt akkor most mivan? 2 hónap után megyek most haza pont márc 15.én, de nem szívesen, megin anyázás meg minden lesz, de legalább látom a családom.
A kiscsaj meg büszke arra, hogy magyar ennyi. A jobbos ugye a legbüszkébb a balos csak magyar. Mindenki magának tartja az ünnepet azt közben mindenkié basszátok meg.
Amugymeg jó ünneplést!:)

arongeri 2009.03.13. 13:39:48

Tibi, jó a poszt, bár nyilván inkább csak stíluskísérlet (ha van ilyen)!

Kalmár! Te meg ne hagyd abba a reagálást, külön értelmet adsz a bejegyzésnek! :)))

Mourinho már nem a király 2009.03.13. 13:41:25

@Malachi: Én még olyan blogbejegyzést életemben nem láttam, amivel az összes hozzászóló egyetértett volna. Komolyan, sokszor azt mondtam, nem hiszem el. A napnál is világosabb, 100 emberből 101 érti miről van szó, de nem. Mindig van minimum 1 sötét, aki azt mondja, á nem úgy van az.
Szóval ne hagyd, hogy elrontsák a buli hangulatát :)

sélli_ 2009.03.13. 13:44:42

Hehe, kényes kérdés ez a politika, én mindig mondtam :)
Nem értem az embereket: én nem szeretem a politikát, nem is olvasom, kikapcsolom a tvt/rádiót, mert csak agyvérzést kapok. Jelen esetben: a 3. sor után realizáltam, hogy ez most egy ilyen poszt, oszt már mentem is a végére a kommenteket olvasni.
Halál eccerű képlet: nem tetszik, ne olvasd!
Go Tibi!

kiafaszhanemen 2009.03.13. 13:48:16

@kalmár.
kösz,kösz..ja , igazi jó kis név ez.Föleg hogy neked nem tetszik, te poénmester.
Bár szegény szomorú gyászos lelkedben nem is lehet hely ilyen kis örömöknek, inkább csak a keserüség és a düh, mi??Elvégre én magam rombolom a tradicionális értékeket, utálom családot, a nemzetet, meg az országot.
Söt annyira individualista vagyok, hogy tán Teged is veszélyeztetlek, tiltsá be,keressé meg és irtsá ki!!!!

afideszkapjabe 2009.03.13. 13:50:07

Figyi Tibikém, az van, hogy én is, meg más is azért szólt, görcsös lett, ennyi. Nem kell rögtön mellreszívni, vazze.
Az hogy itten van aki politizál? Hát az mindenkinek a magán ügye, mint a félrekúrás.
Szerintem, ennél jobbos-balos sztorinál feszkósabb a svájci frank őrület. de ez meg az én bajom.
na ennyi, csá.

Pötyy 2009.03.13. 14:19:08

nemtom, a kommentekte végig nem olvastam, de kulcsár-szabó meg barthes...
cső tesó, én is utáltam az irodalomelméletet az izzzadtingesnél :):)

Tsabi 2009.03.13. 14:19:45

Nekem tetszett a tortenet. Formabonto, bazdmegeles nelkuli, de szinvonalas, jo iras. Pluszpont a semlegessegert, nekem innen kulfoldrol kulon orom egy ilyet olvasni. Tibi 4 president!

Lyani 2009.03.13. 14:46:05

Ismét bebizonyosodott, hogy mindenki hülye, csak én vagyok helikopter.

Ha értelmezni tudnátok, már a blog címét, akkor nem beszélnétek hülyeségeket.
Én úgy gondolom, hogy ez az egész szar, az összes sztori, minden írás, egy kurvanagy önellentmondásra épül, mint már maga a cím is. Egy izomagy hogy mondhatná már meg a frankót? Ráadásul ilyen stílusban? És miaz már, hogy ez pont rólam ír?
Miért azonosulsz vele? Nem érted, hogy pont az a célja, hogy egy abszolút torz világképet vetítsen, ami annyira beteg, hogy pont azért tök reális? Akkor most avval van a baj, hogy ezt a tibicsávó leírja, vagy avval, hogy te magadra vagy a környezetedre ismersz benne?
Sokkal mélyebb mögöttes tartalma van minden egyes blogbejegzésnek, mint ahogy azt a "stílusból" várná az ember.
Ha ezt nem képes felfogni a kedves olvasó, akkor meg magyarázni sem érdemes neki.

Tibi for perzident! és ahogy a felvidéki srác írta, csak jó meg rossz ember van.

Vato loco 2009.03.13. 16:07:58

az a baj ezekkel a nagy magyar emberekkel, hogy amíg ők jót akarnak az országnak mert bennük van a haza iránti szeretet, addig pont hogy ilyen szintén csőlátású emberektől tanulnak, és beléjük verik, hogy márpedig az a nagy magyarság, amit mi mondunk. Én nem szeretem a politikát, nem is értek hozzá, sőt nem is tartom magam vérhazafinak, elég nekem a saját kis életemmel foglalkozni és elviselni a napi szart amit kap az ember, és próbálom "túlélni". De kérdem én! Igaz nem értek hozzájuk, de ez a Kárpátia, meg divizió 88, kuruc info meg stb stb tagjainak, alkalmazottjainak van rendes állásuk? Addig rendben hogy bátorítják a fiatalokat és látszólag meggyőző érvekkel uszítják őket arra hogy már pedig igy és igy kell megoldani a dolgokat, és igy és igy kell hozzáállni, és hogy a több évszazaddal ezelőtti normarendszer a "király" . igazából nem is értem őket, mármint a mai vérhazafi, velem egy korú fiatalkorúakat, hogy valójában mit is akarnak? Mivel mint mondtam nem érdekel a politika, de ennek ellenére minden nap túl sok információval bővülök az utcán járva, és ráadásul nem tudom eldönteni, hogy mi a faszt akarnak. Mindenben csak a külsőségeket látom, a szeparálódást, és a kitűnést. sajnos szerintem semmivel sem különb jelző érvényesül rájuk mint az hogy rocker, diszkós, alteres, dnb-s, stb... mivel nincs érv ami a külsőségeken kívül mellettük szólna... Ők igazi magyarnak mondják magukat, de miért? Pontosan azért mert ilyen buzdító, lázító oldalakat néznek, és zenét hallgatnak, amitől felkapják a szart, cselekedni akarnak, de csak a stílusig jutnak el, meg 1-2 gyűlésig, esetleg egy közterület rongálásig...
DE! Adja Isten h ne legyen igazam ebben, és hogy csak pont ezeket látom meg.

Mr_miszter 2009.03.13. 16:31:56

Abból látszik, hogy jó az írás - szerintem -, hogy mekkora indulatokat vált ki. Bizony azt gondolom, ez a tükör nem is annyira görbe.
Sokat - tényleg sokat - gondolkodom azon, hogy miért rohangál ennyi messiás az utcáinkon. (Beleértve mindenkit akik Gyurcsányt, Orbánt vagy a Turul lehulló farktollát követik.) Inivídumok vagyunk, ez a lényeg. Hatmilliárd igazság létezik ezen a Földön, sokan ezt nem tudják vagy akarják elfogadni. Az ilyen embreknek adott - és a szóban forgók által örömmel magukra húzott - sablonokról szól ez az írás számomra.

Gratulálok Tibor!

BK 2009.03.13. 17:34:06

Szerintem jó lett a poszt. Nyilván van pár forma, akit zavar. Vagy azért, mert nincs benne verekedés, vagy éppen sértve érzi magát a párthus-magyarjézus-sokcsíkoszászlós profiljában. Mert persze jó a humor, csak amikor valaki találva van, akkor nem tud egy kicsit magán is röhögni. Pedig jó dolog az! :-)

gyutyka 2009.03.13. 19:04:12

Jöjjön a következő!

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.03.13. 23:35:05

Szép kis állatkert gyűlt össze a kommenteknél. És azt hiszem, köszi csikosarpi egyik első hozzászólását a poszthoz, most már kicsit pontosabban tudom, miről szól ez az egész izomtibor blog :)

sertésmájkrém 2009.03.14. 18:33:47

Tibor, azért ebből látszik hogy neked is megvannak a fóbiáid rendesen. Elég tipikus stílus ez, a heti hetesbe már jó lennél tartalom meg minőség alapján is. :(

Phoenix@ 2009.03.15. 15:54:12

@1728: Ha arab lennék, azt mondanám, olyan vagy mint a neved. Tisztátalan. De mivel keresztény vagyok, meg magyar, ezért elmész te jó k.... .....ba.
Szerintem ez a poszt annyira jó, h mér beszarás. Na megyek és meghallgatom a magozott cserimet, aztán dobok egy két követ ide oda...

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.03.15. 19:33:30

@sertésmájkrém: "Tibor, azért ebből látszik hogy neked is megvannak a fóbiáid rendesen. Elég tipikus stílus ez, a heti hetesbe már jó lennél tartalom meg minőség alapján is. :("

Ebben biztos vagy? Persze feldobná a Heti hetest a Tibi, az biztos. Esetleg még a Modor Tibit is delegálnám oda kicsit helyzetet elemezni. :D

sertésmájkrém 2009.03.16. 13:58:44

@Nyelvész Józsi: Biztos nem vagyok semmiben, csak elképzeléseim vannak. Ha tévedtem, örülök. :)

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.03.16. 19:36:58

@izomtibor: Persze, jogod van gyenge postot írni. De kár lenne.

Mrwolf 2009.03.16. 20:21:12

Hát ez elschlieffent. Többnyire nagyon ütnek a posztjaid, de ez kissé nihilistára sikeredett. Persze eddig nem olvasta a posztokat túl sok olyan aki magára vehette volna. Kiskurva, taxis, ogre... Emberek-e?

marcivagyok 2009.03.18. 11:01:31

Kedves Tibor!
Habár későn írok, hisz a "vihar" már lecsendesült, azért mindenképp szeretném megjegyezni, hogy ez az egyik legjobb post amit olvastam.
zavart magyarságtudat-szenvedélyes sarlóskodás: tipikus magyarkodás. Nem jó, és nem is rossz az, hogy ez így van ma Magyarországon.
Értelemszerűen imádtam a bejegyzést.
Nem szokásom káromkodni, de azért a fíling megteremtése kedvéért BASSZÁJ ZSÍR VOLT!

1728 2009.03.23. 06:23:51

@sertésmájkrém: Pedig tényleg tetszik. Nem kamuztam, esküszöm...

Magilla bekombinál

Ogre üzeni, hogy jelöljél.

Izomtibi

Tibor az újkori magyar polgár archetípusa. Ami különlegessé teszi az az, hogy munkáinak során sok emberrel kerül kapcsolatba, veleszületett nyitottságának, igazságérzetének, rendkívüli megfigyelőképességének köszönhetően hozzávetőleg 100 szociológus ismeretével rendelkezik.

Utolsó kommentek

Ez van még