Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kicsit zsidó, kicsit cigány, de az is a miénk

Elöljáróban: nagyon remélem, hogy a kedves idelátogatók már kinőttek a nácizásból meg komancsozásból, vagy ha nem nagyon sürgősen ki fognak. én meg szeretnék hinni magunkban, magyarokban, akik bárkik is volnánk, de azért mégis, úgy elsősorban emberek. összetett, bonyolult, érző és gondolkodó élőlények, és talán: értelmesek.

amiért fontosnak tartottam ezt a szájbarágást, mert nálunk egyelőre nem lehet anélkül beszélni valamiről, hogy az emberre ne süssenek rá egy bélyeget. az általunk megvetett politikusok kultúráját hordozzuk a hétköznapokban is, ami azért is szörnyű, mert nekik legalább érdekük fűzödik ahhoz, hogy egymást germózzák, és fentartsák annak a látszatát hogy rühellik egymás pofáját, és meg sem kísérelnek, még ha eltérő is a véleményük, vmi árnyalatát kikeverni a feketének meg a fehérnek. nekünk viszont nem tudom mi a fasz okunk van rá, de tény hogy már rég elfelejtettünk vitatkozni, ami elengedhetetlen feltétele, hogy megoldjuk a problémáinkat. az nem megoldás, hogy basszuk pofán, aki nekünk nem tetszik. a diszkóban elmegy, de ott sem elegáns. úgyhogy én senkinek nem ajánlom, de azt végképp nem állítanám, hogy csak azért mert a wc-t ráhuzom valakinek a fejére, mert jobb nem jutott az eszembe, még én vagyok a superman. vagy ludas matyi, hogy valami magyarosabbat mondjak. 
 
a taxizásban két nehéz dolog van, az egyik az utasok, a másik a kollégák, tehát úgy kb az emberek. az emberek pedig általában szeretnek kinyilatkoztatni, aztán ha nem mondod egyből azt hogy de de kurvára így van, akkor bevörösül a szemük és enyhén habzóvá válik a nyáluk a szájuk sarkában. ha még csak abba lendülnek bele, hogy az a geci asszony megcsalta, mer az egy rüves kurva, ahogy az összes nő, és még a mákostésztát is elsózza, majd elmeséli az egész életét, hogy hogyan jutott odáig hogy elvegye azt a bűnronda szemét picsát, akkor még van esély a hümmögésre, de ha politikára terelődik a szó, akkor ott már nincs mese, veszettül egyet kell érteni, különben kiszívják az ember vérét. félreértés ne essék, a beszélgetésben partner vagyok, de a volán mögött és a droszton az embernek esélye sincs, hogy megválassza a vitapartnereit, ráaadásul az önjelölt észhuszárok döntő többsége egy aggresszív gyökér. de nem azért mert annak született, ami azzá teszi az az amit és ahogyan mondja. mivel soha a büdös életbe senki nem figyelt még oda rá senki, ezért beszél kurva hangosan, és ezért aggresszív, mert más módszert nem ismer, amivel magára vonhatná a figyelmet. a legnagyobb pech az, hogy pluszban mindegyikük kibaszott tájékozottnak is gondolja magát, saját igazával kapcsolatban fikarcnyi kétsége sincs, így baszott hangosan löki a többség az agyatlan faszságokat, legyen szó az auramérésről, a piramisokról, vagy arról hogy az előző rendszerben legalább volt munka a vasüzemben, más oldalról nézve meg lófasz nem volt akkor, csak kommunistazsidó. nem vagyok pszichológus, de mégis van egy olyan érzésem, hogy az igazán frusztráltak csak akkor érzik jól magukat, ha mindezt egyből hangosbeszélőn mondhatják el sok ember előtt, mert aki igazán nagy faszságot akar mondani, azt csak úgy tudja legimitizálni, ha nem egy vagy kettő, hanem rögtön legalább száz ember bólogat rá. persze ez is itt egy hangosbeszélő, de nem kell bólogatni. sőt, de azért van az a rossz tulajdonságom, hogy aki úgy kezdi hogy te köcsög, arra kevésbé tudok odafigyelni.
 
szóval állok a hentesnél, veszem a disznót, ahogy egy rendes zsidóhoz illik (a kommentekből majd kiderül, hogy tényleg), amikor a feledni próbált múltból kiugrik a pözsós árpi, aztán roppantul megörül nekem. tibikém, csak hogy hazatértél! jól vagy? mit szólsz bazmeg a parkolódíjakhoz, te hallod a tibcsi mondta bazmeg, hallod hogy van valami kibaszott kerékpárgyár most épült a kampósorrúaknál, azt ezek azt akarják, hogy ne járjon senki autóval, hanem kerékpárral, hallottad? nem? nem hallottad? mondtam, hogy de azt igen, hogy emelik, de engem már ez sem lep meg, engem már nem lep meg semmi, de a kerékpáros vonal még kicsit új nekem. bazmeg pedig így van, elhiheted a tibcsi mondta, az meg érted állandóan fuvarozza a fővárosi önkormányzatból az egyik alosztályhelyettest, azt az mondta, biztos forrásból. de hallod bazmeg hétvégén mész szavazni? miazhogy talán? ezeket a geciket el kell kergetni, végük van bazmeg, hallod. azt most ennek örülsz hogy elkúrtak mindent, vagy mi? persze hogy örülök. aztán mi a faszért örülsz neki? hát hogy most mi jövünk, el kell kergetni ezeket a picsába. tehát az jó hogy el van kurva minden? az nem jó bazmeg, épp ezért kell elküldeni őket a picsába. magyarok kellenek. miért ezek nem magyarok voltak? ezek bazmeg? hogy lettek volna magyarok bazmeg, ezek rohadt kommunisták voltak. a kettő kizárja egymást? mi a fasz van veled bazmeg, egy magyar hogy lenne kommunista bazmeg? jó akkor nem, de hogy magyar valaki és hogy kommunista? hát bazmeg milyen hülye kérdés, a magyar magyar a zsidó meg kommunista, na. azok idegen érdekeket szolgálnak ki bazmeg, úgy. a nemzetközi tőkés érdekeket. a kommunisták? azok. hány magyar van? tizenötmillió. és ebből hány a kommunista a zsidó a cigány a buzi meg az idegenszívű? heti hetest hányan nézik?
 
... mész te jó kurva anyádba tibikém, mit kell provokálni. nem provokállak bazmeg, kérdeztem valamit. zsidó vagy te is vagy mi a fasz? úgy nézek ki? annak nem...de a fasz tudja bazmeg. mi a fasz bajod van neked? nekem semmi bazmeg, nem én kurogatlak hülyeségekkel vásárlás közben. ez neked hülyeség bazmeg? európa egyik legősibb kultúráját akarják tönkretenni, itt már hatezer éve fejlett sumér civilizáció volt, a keresztény európa bölcsője, te nem vagy büszke rá? hát erre így együtt nehezen. muszáj valamit csinálni bazmeg, ezek erőszakkal kúrnak szét mindent, rendőrállam van, nincs már sajtószabadság sem. olvasd el erről a bubik cikkét, hallottad? publikál három lapnál is, na szóval olvasd el, erről ír, kurvára igaza van. meg h kibaszott rendőrállam van, a kálmán veséjét is lerúgta egy geci. tiszta káosz volt, bazmeg, szörnyű. bezzeg horthy idején a csendőrök még rendet tudtak tartani, akkor még tibikém rend volt és fegyelem! mi még ápoljuk a magyar hagyományokat, jelent az még neked valamit? nem veszett el minden! erre bazmeg jössz te is ezzel a dumáddal, te is ellenség lettél? árpikám lett ellenséged a faszom, bazmeg itt állok két kurva nagy szatyorral, én is tudom hogy el van kurva minden, a szomszéd erzsi néni is hozzájárult bizonyára, mert egy időben imádta a ferit, de nem haragszom rá. rád sem haragszom, hogy hülyéket beszélsz, a demokrácia ezzel jár, meg nem haragszom én senkire sem. sőt, még jó is volt visszajönni két hét után arról a kurva szigetről, pedig annyira el van itt korcsosulva már minden, hogy ha véletlenül valaki kedves, vagy mond valami szépet, már meghatódom mint egy rossz buzi. de idejössz téríteni bazmeg, hogy legyek magyar? ebben az országban mindenki az, vedd már észre árpikám, a faszom beléd. ne klikkesedjél már te se bazmeg, hogy ha most hirtelen elkezdesz hagyományőrizni, akkor te inkább magyarabb vagy és semmi közöd az egészhez, ami itt folyt? az nem hagyományőrzés bazmeg, hogy beöltözöl mentébe masírozol hogy beszarjanak tőled a cigányok. akkor is magyar maradsz bazmeg, ha nem állítasz meg itt a kurva hentesnél és akarsz meggyőzni róla. nem kell a homlokodra sem kiragasztanod, értem én hogy csalódott vagy, itt mindenki az, még a szegény nagymutter is, pedig ő olyan balos, hogy a klubrádió a csengőhangja. de a mai napig fejből tud fél kötet verset, és márai a kedvenc írója. te meg a csepeli kohászban fociztál 20 évig, és akkora vöröscsillag volt a mezeteken, mint a picsa. és? de már akkor segítettél bárkin, aki kért tőled valamit, hallom hogy milyen nyelven beszélsz, meg látom hogy itt élsz, nem az a kérdés bazmeg hogy magyar vagy-e és mennyire. hanem akkor mi bazmeg?
 
hogy eldobsz-e hazáig, mert beszart a kurva audim. nem mondod, hát persze tibikém, gyere hadd segítsek. de hogy szart be, azt már itthon gyártják, nem?
 
de hogy tőletek is kérjek egy szivességet: nem kell már mutogatni az ajtóra, hogy merre tessék, mert azt már voltak olyan szívesek kinyitni maguknak, idő kérdése azt kimennek rajta. viszont a tárva-nyitva hagyott ajtón nem csak a huzat, a hülyeség is ki-be jár ha nem figyelünk. ha valaki nyakig áll a szarban a kút mélyen, azt öklendezik az nem tudomány, nem kell hozzá ész, zsigerből jön. ész a kimászáshoz kell, de ehelyett a többség még bele is pisál a szarba. hát ez nem túl egészséges, főleg ha még közben a farkincánkat is elkezdjük huzogatni benne. tessék elhinni, kívülről nézve nem egy szép látvány. de az meg kifejezetten felbassza az agyam, ha körülöttem csinálják.

Címkék: kicsit zsidó kicsit cigány de az is a miénk

2009.06.05. 08:26 202 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr1001159466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hhh. 2009.06.05. 15:54:38

olvasom ezt a bejegyzest, ertem a logikajat, van igazsagtartalma is, es megis...
eszembe jutott, hogy a minap az OVB elmarasztalta a jobbikot (asszem) a "magyarorszag a magyaroke" szlogen miatt.
ez nekem azert meredek. szamomra, es azt hiszem, mindenki szamara elsosorban a magyar allampolgarok.
ie egy orszag - nem az allampolgaraie? nem azert hozunk letre es mukodtetunk egy allamot, akar faji, teruleti, tortenelmi vagy akarmilyen alapon, hogy az ott elok erdekeit kepviselje?
hiszen akkor kik a magyarok? az OVB szerint kik a magyarok? es, a dontes alapjan: Magyarorszag kie?!?
es -melleseleg- az vajon nem elkepzelhetetlen, hogy mas, faji vagy teruleti elveken alakult csoport megprobal befolyast szerezni egy masik allamon? es nem feltetlenul nyiltan teszi, mint pl az USA, de az is csak egzes helyeken?

(elnezest az ekezetek miatt, de nem sajat geprol irok.)

Lord heckman 2009.06.05. 15:58:12

@Hypofx:

Igazad van... A különbség csak az, hogy az adócsaló cégvezető satöbbik esetében nincs komplett párt, és egész médiát tászövő identitászavart okozó kampány, hogy "ne bántsd szegény adócsaló cégvezetőt, hisz ő is ugyanolyan magyar mint te, miért közösíted ki, miért haragszol rá, miért vagy kirekesztő?! Ő is szeretne veled együtt élni békességben stb".. hát a nagy lótúrót. Ugyanoda való az adócsaló, az ingyenélő, a kizsákmányoló. El innen. És hogy ezek után némi magyarral, és a magyarországi zsidóság és cigányság túlnyomó részével lennénk rövidebbek.. hát istenem.. felőlem lehet feketebőrű muzulmán svéd is.... de ne védjük már csakazért, mert jól megérdemelt közutálatnak örvend!

Neocon 2009.06.05. 16:00:51

Grat a poszthoz, megy a strigula.

csöcsfej 2009.06.05. 16:01:22

@hhh.:

nah most kb illusztráltad, miért gondolom h a szavazati joggal rendelkező döntő többség sötét mint seggemen a májfolt...

Tengertánc (törölt) 2009.06.05. 16:03:54

@hhh.: nem az a probléma, hogy az OVb kit tekint magyarnak...hanem, hogy a jobbik kiket nem! Ezért baxta meg őket az ovb. Kicsit gondolkodni kellene végre mellcsapkodás helyett, bazmeg.

váj mí 2009.06.05. 16:14:01

@hhh.:
Mondjuk, ez a Magyarország a magyaroké szlogen, bennem kissé sötét emlékeket ébreszt a nem is olyan távoli múltból. Van Romániában egy párt (nemzeti elveken, naná ...), amelyik hasonló szlogennel kampányolt, persze Romániát helyettesítve be. Úgyhogy én személy szerint nem díjazom az ennyire kirekesztő faszságokat szlogen szinten sem. Igaz, egyéni szocproblem, miért kellett nekem román állampolgárnak születni? :P
A poszthoz meg gratula, "auslander"ként nagyjából hasonlóan látom a magyarországi társadalom politikai problémáit.

Vienna 2009.06.05. 16:15:25

Sok idiótaságot leírtatok itt...

Ha minden politikus olyan nagyon hülye és tolvaj, akkor lehet menni jelöltnek és megmutatni hogy TI jobban csináljátok.

Ha nem veszitek maghatoknak a fáradságot, hogy számonkérjétek a politikusok ígéreteit, akkor azt csinálnak amit akarnak. A hentes is mócsingot ad bélszín árában, ha sose nyitod ki a pofád hogy reklamálj.

Aki adót csal, és a politikusokkal, vagy akárki mással takarózik, az ettől még egy rohadt tolvaj.

Ja, és nem kéne a politikusoktól, vagy a bankoktól, vagy mástól várni, hogy "megoldják amit elkúrtak". A lakáshiteledet, meg a 0%-os önrészes autód hitelét nem ők vették fel neked. Mindenki saját magát húzza ki a szarból hamár belekerült, és ne a "vezetéstől" várja hogy megoldja a dolgait. Ilyen erővel a télapótól is várhatnátok.

Az a baj, hogy elhiszitek, hogy elég azt modani, a politikusok tönkretették az országot, és ezzel le van tudva a helyzet. Hát nem. Keményebben kell dolgozni, kimászni a hülyeségekre elköltött adósságokból, értékes munkát végezni a munkahelyeteken, és megtakarítani. Aki így él az most sincs válságban. A többi meg nyavajog, hogy "elkúrták" neki. Pedig csak elhegedülte a jövőjét mint a tücsök. És nincs az a politika, aki ezt helyettetek jóvá tudja tenni.

A gyengébbeknek röviden:

Kuss és indulás dolgozni.

hhh. 2009.06.05. 16:19:59

@Blazzo: a jobbik kiket nem? ne haragudj, de nem vagyok kepben. ha meg mondtak valami olyasmit, hogy "ez es ez nem magyar", het iteljek el azert. de mi a baj a magyarorszag a magyaroke szlogennel?
meg ugy altalaban ki a magyar?

SaveMyShoes 2009.06.05. 16:24:36

@Vienna: ééééérdekes, én is ezt írtam le kicsit fentebb, csak nem osztottam mellé az észt, nem hüjjjjéztem le másokat és az ő véleményüket...

t a m á s 2009.06.05. 16:27:05

Volt már olyan hogy amikor a kihívott vízszerelő az elvégzett munkáért 10.000,-Ft-t kért -én nem kértem róla számlát. DE, olyan még sohasem volt hogy a jobb kezemmel ilyenkor adtam volna neki 12.000,-Ft-t és a bal kezembe visszakértem volna 2.000,-Ft-t.

Mert az a pénz az enyém volt.

Korrupció pedig ott van ahol „törvényesen” a más pénzét osztogathatjuk.
A pártok azt „nagyszerűen” megcsinálták, hogy a RENDSZER nem szakmai hanem párt alapokon osztogatja az állami forrásokat.

Egymás között néha félig viccesen azt szoktuk mondani; „Vegye már meg valaki Magyarországot!” Akkor annak nem lesz érdeke hogy a sajátját – saját maga – szétlopja.

De erre nincs semmi esély.
Így kap pénzt a „szocialista baloldali érzelmű” vállalkozó és
a”polgári értékrendet valló” vállalkozó és
a „keresztény demokrata” vállalkozó és
a „liberális eszmerendszer mellett tanúskodó” vállalkozó és
a „legmagyarabb határon túli magyarokat képviselő” vállalkozó és
a „Kárpát medencei ma már egységesült reformátusok és Tőkés László”
és...és...és

Ez marad, nincs több ÉS

bryan 2009.06.05. 16:29:19

@Lord heckman:
A "magyar" szó nem erkölcsi minősítést jelent. Kádár is magyar volt meg Szálasi is, meg Rákosi, meg Horthy meg Szent-Györgyi Albert is. Ne keverjük már a szezont a faszommal.
Nagyon jó volt a poszt. A klubrádiós csengőhangon sírtam. :)

nina2000 2009.06.05. 16:30:41

@Vienna:

Sok idiótaságot leírtatok itt...

De tesókám te a legtöbbet :(

A gyengébbeknek röviden:

Kuss és indulás dolgozni.

...és hová is ?

szil_ 2009.06.05. 16:32:29

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt: tuti van nemzeti liberális, legalább ketten vagyunk már :)

nina2000 2009.06.05. 16:37:37

@Vienna:

Van céged ? Nekem van. Lehet, hogy be is zárom. Miért ? Mert a megrendelések vissza estek és már nem éri meg.A megrendelőim nem 0% kispolgárok voltak, de nekik is spórolni kell. Négy ember mehet máshova.....meg én is kitalálhatok valamit a "korruptivity" mellé hobbinak. Ja és ezért a helyzetért nem a politikusok a felelősek. Na mész a picsába vagy a szatyorba ahol eddig éltél. Már bocsi.

nina2000 2009.06.05. 16:41:15

@thalin:
Kirrrály alapíthatjuk a pártot megfele :))) ötleteket az info@korruptivity.hu ra várom ( a Nemzeti Libereális Pártal kapcsolatban )....ne feledjük lehet, hogy a következő politikai alternatívát Tibornak köszönhetjük :)))

bryan 2009.06.05. 16:45:54

@hhh.:
Nem a szlogen a baj, hanem pl a kurucinfo, ami nyomja a félhivatalos pártsódert. Vagy a magunkfajtázás. Vagy az szdsz "utcai harcos" plakátja. Ugyanaz a gusztustalan megosztó, félelemkeltő vacak mindkettő. Értelmeset már igazán egyik se tud kitalálni de acsarkodásból hátha megélnek. Milyen szegényes már ez.

hhh. 2009.06.05. 16:49:39

@bryan: eppen erre celoztam. hogy ez a magunkfajta - magukfajta megkulonboztetes nem csak egy iranybol jon...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.06.05. 16:56:16

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt:

Hm, miért „inkább”? Ahogy ránéztem semmilyen tekintetben nem mond ellent a Kibulizott ország üzenetének, mindössze más megközelítésben foglalkozik ugyanazzal. Nem vagy-vagy a helyzet, hanem és-és. Biztos, hogy tudtad mire mondtad, hogy „inkább” sőt „akkor már inkább”?

Nekem erről az a nóta jut eszembe, hogy

Én azt mondom fűbe,
te azt mondod ágyba,
Mindig ellent mondsz!

Én azt mondom ülve,
te az mondod állva,
Mindig ellent mondsz!

váj mí 2009.06.05. 16:57:49

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt:
Bocsánat, hogy közbepofázok a nagy pártalakításba, csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy van rá példa. Romániában parlamenti párt a Nemzeti Liberális Párt (ő adja per pill az ellenzéket, de kormányzott is már), úgyhogy hajrá ;)))

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.06.05. 17:01:43

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt:

Bocs, rosszul idéztelek. „akkor inkább” kellett volna.

bence77 2009.06.05. 17:15:50

@Vienna: A cikkel alapbol egyetertek, de ezzel a hozzaszolassal megjobban. Nem a fejetöl büzlik a hal, hanem az egesz ugy rohad ahogy van. Beteg egy orszag, beteg tarsadalom es ennek a betegsegnek a legföbb tünete a jobbik, morvaival az elen.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.06.05. 17:43:08

JÓ!!! Helyén van!

A nemzeti egység (e?) nem ott kezdődik, hogy 100% ugyanazt visítja kórusban, amire én gondolok, hanem hogy elhiszem, hogy a honfitársaim másik 10-40-60-95%-a nem hülye.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.06.05. 18:14:13

@A Nép - Te vagy!: köszönöm, de javítanom kell magamat "hülye" helyett "hülyÉBB"-re, mert az emberek 10-20%-a tök teljesen hülye, 50%-a meg simán "egyszerű", de ez a politikától, földrajztól és minden egyébtől független jelenség.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.06.05. 18:19:16

Tibi írd ki a taxidra, hogy én vagyok Tibi, mert akkor levadászlak és csak veled utazok bazmeg, mert a többi taxis egy szarfaszú mocsadék, kivétel csak erősíti ezt. Isten vagy és továbbra is szépirodalom, amit művelsz. Csak az agresszív egy gé. Mindegy.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.06.05. 18:34:39

Ezért a posztért én fizetek sört.

Plusz nosferatonál a pont.

Klubrádió, bázd. :D

stn 2009.06.05. 18:49:48

kurva jó a poszt, de a faszom se érti, minek a gecis döltbetű

whiteCat 2009.06.05. 19:37:42

hmm. Ennek az írásnak se füle se farka. Az-az nem tehén, de ettől függetlenül nincs értelme. Különben meg minden cigány dögöljön meg. Az-az mégsem. Van egy cigány munkatársam közvetlen mellettem dolgozik. Na az úgy utálja a cigányokat, hogy amíg nem ismertem azt hittem rasszista vagyok :)

Halber Mensch 2009.06.05. 19:41:12

Mi a faszt kotozkodik a sok okos majom? El kell olvasni, aztan annyit irni ra, hogy 'Prima munka Tibikem, aki akarja, az erti, hogy mirol tolod'.

Csa.

Pajtás 2009.06.05. 19:47:08

A szívemből szóltál Tibi. Miért nincs minden munkaközösségben egy Tibi?
Nagyszínpad! Nagyszínpad! Nagyszínpad!

Azor 2009.06.05. 19:55:45

az első normálisan szedett bekezdés szívemből szólt!
10 taxisból 8 tényleg ezt csinálja... nekem főleg az estiek tűnnek megborultnak.

NYT · http://pergetes.blog.hu/ 2009.06.05. 19:55:48

Bazmeg, illúzióromboló volt ezen a blogon plitikáról olvasni...

karom 2009.06.05. 19:57:39

Tibi a nagy tutkóság.

2009.06.05. 20:39:09

@Lord heckman:
"Én sem anyáztam az osztrákokat, mikor a módszerváltás után kiírták a burgenlandi boltokra, hogy magyar ne lopj."

Azt azért adjuk meg, h az ilyen feliratok főleg a "lomizni" kijáró magyarországi romák miatt kerültek ki. :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.06.05. 21:16:19

@NYT:

Nem ARRÓL szól. Ha újraolvasod, rájössz, hogy (nagy részben) pont az ellen írta, hogy mindenbe belevigyék. Mit gondolsz miért tetszik itt nagyjából mindenkinek?

Family Guy 2009.06.05. 21:42:08

Tibcsike! Mindent ertek, de akkor most neked is lekaptak a fitymadat Maltan es akkor most komcsizsidoo vagyol vagy komcsicigany vagy zsidoocigoo? Midegy en tudtam, egyszer atalsz kozejuk es elveszted szittya magyar mivoltodat. Agitator Arpinak ku....raaa igaza van ezek az idegen szivuuuek mind tettetik, hogy beszelnek magyarul, esetlek meg itt is szuletnek direkt, hogy kibasszanak velunk, vermagyarokkal. Tutira visszavezettettem a csaladfamat es egeszen Attilaig biztosan Hun vagyok. Arpinak a neve is mutatja, csakis szittya lehet. Ti idegenszivuek pedig ebben a parezer evben keveredtetek szlavokkkal, mint mindenfele kocsog orosszal meg aki arrol jott meg moldavokkal, nemetekkel, latinokkal, zsidokkal, ciganyokkal, 150 alatt kicsit a torokok faszat is lehetett sz..odni, jottment horvatokkal, lengyelekkel. Az anyanyelvuket nem vesztettuk el, ami nem hasonlithato semmihez a vilagon es talan az egyik legnehezebb es legszebb nyelv. Aki ezt megtanulja az megerdemli, hogy magyarnak nevezze magat ha akarja, es buszke arra hogy ilyen csodalatos, kicsi bar a vilagban sok teruleten elismert, europaban mindig meghatarozo nephez tartozzon. Ha csak nagypofaju agitatorok lettek volna mindig a tortenelmunkben, es nem hagytuk volna, egy nagy atajarohaz legyen a medence, akkor a magyar nep lehet eltunik. Elni es elni hagyni!

Demetriosz 2009.06.05. 21:47:24

Az az érzésem, Tibi helyét valaki más vette át. The show must go on. Tibi soha nem nem politizált és más is volt a szókincse.

Ja, és egyébként mindenkinek jó Tarda-partit!

Family Guy 2009.06.05. 22:07:48

Juteszembe. Hotel Ruanda!! Erdekes film. A belgak azt mondtak annak a tuliskolazott fekete nepsegnek ott afrikaban, hogy oksa, hogy ti egy kicsi nep vagytok, egy nyelvet beszeltek meg mind feketek vagytok, de a kicsik es nem arisztoktata arcu csopfattabb peldanyok azok lesznek a tuccik vagy a vutuk, nemtom a jokepu magas egyedek lesznek a masikok. Utana elkeztek legyilkolni egymast, meg is halt nehany szazezer, innen is onnan is. Motto: Oszd meg es uralkodj! Osi szisztema az emberiseg torteneteben klasszikusnak mondhato. Pelda lehet a Zsido Palesztin ellentet es meg sok van. Ez van otthon is csak nem olik egymast az emberek.

Family Guy 2009.06.05. 22:27:13

@Blazzo: A haromreszre szakadtt orcam!! A buzi autosok, azok a tetves biciklisek, es a szarospicsaju gyalogosok. Bipsik pedig vagy azt szeretnek hogy tobbet vezess mert akkor veszed a benzinuket es fizeted a magas adot vele egyutt, valamint azok a mocsodekok azt is szeretnek, hogy vegyel bicot az uj gyarukbol, valamint az sem lenne rossz ha gyalogolnal mert akkor a kopik a cipod es meg metrot buszt es villit is hasznalsz, ami kemenyen megtolti a kaposorruak penztarcajat.

Demetriosz 2009.06.05. 22:32:47

@Swordie: Az tényleg nagyon érdekes film, és alapvetően jól mutatja be a borzalmakat (mellesleg fél millió embert mészároltak le a 90-es években). De soha nem lehetett összekeverni a két népet, mindig is tudták, hogy ki tuszi és ki hutu, két külön nép, amellett, hogy 40 éve mindenkinek benne van a személyijében, hogy hova tartozik. Szóval hiába feka mindenki, nem könnyű elrejtőzni ilyenkor.
A zsidó-palesztin dolog pedig egy picit bonyolultabb kérdés...

fvipera 2009.06.05. 22:43:03

hibátlan.

kedvenceim egyébként a szlovák rendszámú terepjárósok, akik nagy/egész Magyarország matricát ragasztanak (+ rokkantkártya) és van nekik erre ideológiájuk is. Ők ugyebár az ellenállók, akik "ezeknek a geciknek elvből nem fizetnek".

Family Guy 2009.06.05. 22:43:57

@izomtibor: Nemafaszt a mennyiseg vazze! Egyebkent meg ha itt ezert veszitesz egy olvasot,akkor az ellenkezoert viszont nyersz olvasot. Masreszt szociologia otos, politologia otos, magyarbol bukta!!!

fvipera 2009.06.05. 22:46:23

még annyit. néha az az érzésem, bolsevikká kell válnia a szerencsétlen embernek, ha meg akar őrizni egy kis humort az életében. nem is értem, hogy a csudába tudták ezt a nemzeti oldalon kiölni a hívekből. szándékosan? vagy ez valami járulékos veszteség?

Family Guy 2009.06.05. 23:23:05

Magyarok! Lehetseges az, hogy valaki pozitiv ertelemben nacionalista? Magyar bort, palinkat reszesitem elonyben, azert is mert nem rossz. Van zaszlom de nem arpad savos, de azt is veszek majd. Van BUDAPEST polom. Imadom a makosgubat. Es neha jatszom a sertodottet, ha itt kulfoldon ahol elek, nem ismerik a magyar nobeldijasokat. (tobbseguk zsido magyar volt, es persze voltak kereszteny magyarok is. (Szittya nem volt.))

gyz 2009.06.06. 00:00:07

@Swordie: igen, lehetne. Magyarországon egy valami hiányzik nagyon, az egészséges nemzettudat. Ugyanis az egyik oldal már ettől a jelzős szerkezettől is sikítófrászt kap, és barna veszedelmet vizionál, a másiknak meg a párthus Jézusban, a tarsolylemezes Harley-Davidsonban és a Gede-testvérek szennyirodalmában manifesztálódik.

a Magyarország a magyaroké szlogennel meg az a fő baj, hogy azok hirdetik nagy hangon, akik a legjobban kiborulnának, ha a szomszédban mondjuk azt kiabálnák, hogy Románia a románoké.

Amúgy az én baráti körömben a politikai paletta minden oldala képviselteti magát (illetve most már átcsapott apolitikusba mindenkinél), mégsem lincseltük még meg egymást, max. verbálisan. Azért annyira nem nehéz megmaradni embernek, mint azt sokan képzelik.

borigabi 2009.06.06. 01:04:01

@Wagner Úr: Wagner úr, Ön egy FASZ.

borigabi 2009.06.06. 01:35:22

Tibor, ha egyszer Krakkóban járnál, vendégem vagy egy wisniowkára. :)

littlesoul 2009.06.06. 09:13:54

Tibor! Ez nagyon bejött. Bár én nagy ívben kerülöm a politikát, mégis sajnos befurakszik az életembe. De mit lehet tenni? semmit. Szóval örültem a bejegyzésednek, meg ahogy látod, annak a legjobban. Jó meglátások. Emberek vagyunk mind, még ha olykor nem is látszik. Hajrá egészséges nemzettudat!

@ndtomas 2009.06.06. 10:20:02



Megvártam, míg összegyűlik minden bölcsesség, hátha nekem már nem kell szólnom. Sajnos, van ami kimaradt, és bocs, ha bő lé, de tőmondatokban mégse lehet.

Az teljesen rendben van, hogy „szeressük egymást gyerekek...”, mert mind egy vérből vagyunk Ádám után, Noétól még közelebbről. De a közös pont csak ennyi, mert onnan el is lett rontva, hogy Ősfater önállósította magát a saját Ősszülőjétől. Választott egy másik apát, egy szellemi vezért, aki egy kígyóval elbábozta a szerepét, mert valójában egy dezertőr angyal. Innen aztán két ágra is szakad a történet: vannak az Isten, meg az Ördög gyermekei, szellemi-, ideológiai-, magatartási hovatartozásuk alapján, függetlenül a rassztól, állampolgárságtól.

Milyen alapvető vonások, gondolkodásmód, életcélok, cselekvés jellemzi az Istentől elidegenedetteket?
* Büszkeség – Különbnek tartja magát a származása, nyelve, társadalmi rétege, stb. miatt
* Önfejűség – Elve, hogy mindenki menjen a maga feje után, főleg ne arra, amerre Isten akarja
* Lázadás – Ellenállás a mindenkori hatalommal szemben, főleg Isten ellen
* Erkölcstelenség – Szabadjára engedett testi kívánságok a nemiség, az élvezetek, a társadalmi kapcsolatok, stb. terén
* Mohóság – Az a vágy uralja az életét, hogy megszerezzen mindent, amit csak lát
* Kérkedés – Az anyagi javai és állítólagos teljesítményei fitogtatása
* Erőszak – Tettlegesen, verbálisan, vagy érzelmekben
* Hitetlenség – Csak abban bizik, amit lát, reményeit emberekre alapozza, és csak a jelenlegi életével kalkulál
* Bálványozás – Személyeket, tárgyakat, eszméket olyan tiszteletben tart, szent hódolatban részesít, ami csak a Legfőbb Személynek járó imádat lehetne

Aki ezek szerint az elvek szerint rendezi az életét, az ezzel azt mutatja, hogy Sátánhoz (Ellenálló) tartozik. Pl. Káin, aki a saját testvérét kinyírta. Aztán az egész társadalom ilyen lett egészen Noé és családjáig. Ezek aztán a Vízözönnel ezek el lettek takarítva, de nem sokkal ezután feltűnt a zsarnok Nimród, akinek minden tevékenysége az Isten elleni lázadás volt. Isten azt akarta, hogy az emberek szóródjanak szét a földön, de ő direkt azért építette Babilont, hogy „szerezzünk magunknak hírnevet, nehogy szétszóródjunk az egész föld színén”. Persze, Istent nem lehet megakadályozni, mint tudjuk, a nyelvek összezavarásával elérte a célját.

De Nimród példáját sok nagyravágyó ember követte, és elsősorban a saját nyelvét beszélőket a hatalmuk alá vonták. Végül olyan lángelmék, akik rendkívülit alkottak a hadászatban, és zseniális szervezők voltak, óriási birodalmakat hoztak létre a saját gazdagságuk és dicsőségük érdekében. Nyilván nem véletlen,hogy a magyarok is Nimródot tartják ősüknek – ha máshogy nem, hát eszmeileg.

Csakhogy az emberi uralom többnyire nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, nem oldotta meg a emberiség gondjait, inkább még súlyosbította azokat. Isten megtűri a mai napig, hogy létezzenek a politikai hatalmak. De ez nem jelenti azt, hogy támogatja is azokat. Megengedte, hogy kipróbáljanak mindenfajta kormányzati formát, de csak azért, hogy mindenki számára nyilvánvaló legyen: Nem igaz, hogy az ember sikeresen tudja magát irányítani Őnélküle.

Mi akadályozza az emberi erőfeszítéseket?
1. Isten nem hatalmazott fel arra bennünket, hogy függetlenül is képesek legyünk a magunk irányítására.
2. Mindenki önző hajlamokkal születik, nincs tökéletes emberi vezető
3. A tartós megoldáshoz egy nemzet összefogása kevés, az emberiséget meg az önző érdekek megakadályozzák ebben
4. Az emberek ügyeit szellemek befolyásolják az Éden-kert óta, egykori angyalok, akik az Özönvíz előtt emberi testben a földön is éltek, de mai napig láthatatlanul a háttérben uralkodnak. Ők pedig csirájában elfojtanak minden olyan emberi kezdeményezést, ami arra irányul, hogy lecseréljék a bábjaikat

Ezért sem a választások, sem reform programok, sem az erőszakos hatalomátvétel nem megoldás, mert a Biblia szerint “az egész világ a Gonosz hatalmában van”, “aki e világ uralkodója” (1Ján 5:19, János 14:30) Amikor Jézussal beszélt ‘ezt mondta neki az Ördög: „Neked adom mindezt a hatalmat és ezek dicsőségét, mert nekem adatott, és annak adom, akinek csak akarom.”’ (Lukács 4:6)

Mivel az Ördög lemondani nem fog, elkergetni meg nem bírjuk, ezért egy megoldás van: “ . . .az egek Istene felállít egy királyságot, amely soha nem fog elpusztulni. Ez a királyság nem száll át más népre. Szétzúzza és megsemmisíti mindazokat a királyságokat, maga pedig megáll időtlen időkig” (Dániel 2:44)

Ennek az esélye minden származású ember előtt nyitva áll – feltéve, ha elhatárolódik a Sátán gyermekeire jellemző viselkedéstől. “Itt nincsen sem görög, sem zsidó, sem körülmetéltség, sem körülmetéletlenség, idegen, szkíta, rabszolga, szabad…” (Kolosszé 3:11) Az első keresztények ezt már megvalósították. És ma mi a helyzet?

William Whalen író ezt mondta egy szervezetről: „ Azt hiszem, hogy egyik legvonzóbb jellemvonása a faji egyenlőség hagyományos politikája.” Hosszas tanulmányozásuk után Bryan Wilson, az Oxfordi Egyetem szociológusa így nyilatkozott: „ … talán eredményesebbek, mint akármilyen más csoport, ha meggondoljuk, hogy milyen gyorsasággal számolják fel saját újoncaikban a törzsi előítéleteket.” Egy nemzetközi összejövetelről, amelyre 123 országból gyűltek össze, a The New York Times Magazine ezt írta: „ … nemcsak számukkal tettek mély benyomást a New York-iakra, hanem sokféleségükkel is (minden társadalmi réteghez tartozók megtalálhatók köztük), továbbá a más rasszok iránti előítélet-mentességükkel …, valamint nyugodt, rendszerető viselkedésükkel.”

Hogy kik ezek? Kérésre priviben, nehogy reklám legyen. Egy biztos: akinek a születése determinálja, hogy hova tartozik, meg hogyan viszonyul más származásúakhoz, az megette az Ördög maszlagját, és a saját érdekei ellen harcol. Aki meg hisz a "Nagy Összefogásban", az meg naív.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.06.06. 11:54:27

@gyz:

Ehhez is gratuálok. Pontosan ezt mondom már nagyon régen, mindenkinek aki meghallgatja. Nem az a baj a mostani ú.n nacionalistákkal, hogy azok, hanem, hogy nem azok. Hanem üres jelszó-nacionalisták, akiknek a nemzetet megosztó, nemzetellenes tevékenysége elveszi a levegőt az egészéges , másokat nem gyűlölő, de a sajátjáért öntudatosan kiálló nemzeti érzés elől.

balint87 2009.06.06. 12:27:05

Tibor, minden elismerésem a tiéd. A kommentek elolvasásához egyszerűen nincs kedvem, csak felidegesíteném magam.

ercsitercsi 2009.06.06. 12:35:38

Mi történne, ha a megfogalmazás kevésbé vulgáris lenne? Miért veszik át azt a bunkó dumát? Akkor sem kéne, ha különban igazuk van. Mégis valahol Európában lennénk.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.06.06. 16:45:14

@balint87:

Ezt nem a legjobban gondolod. (És nem mert az enyémek is köztük vannak.) Nem csináltam statisztikát, de úgy nézem a nagy többségnek ugyanúgy tetszik mint neked és nyilván ugyanazért. Hogy eleve másképpen képzeled el, sokat elmond arról, hogy miért tartunk ott ahol tartunk. Más szálon, de erről szól a poszt is. RÁ KELL JÖNNI, HOGY ÖSSZETARTOZUNK. Mi, a nép, az egyszerű emberek. Szemben a tudatosan megosztó - hogy együtt uralkodhassanak - pártokkal.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.06.06. 16:47:26

@ercsitercsi:

Ennek a blognak pontosan ez a stílus a védjegye. Javaslom a tartalomra figyelj! Megéri.

ratatüj - az édes vadállat 2009.06.06. 19:02:56

Sajnos addig nem nagyon tudom magam közös nevezőn érezni a körbemetélt, fekete bőrű, kicit becél madjar testvéreimmel, amíg ők ezt nem próbálják meg. Alacsony szinten inkább azért van meg az egymásra fújás, mert mindenkinek fontosabb, hogy ő most cigány, jehovista vagy ufó, és csak aztán, hogy magyar.
Persze, szerintem mind magyarok vagyunk. De amíg felülről azt nyomják, hogy élj vissza a kisebbségeddel, az egyszerű paraszt pedig meg is áll itt a gondolkodásban, addig széthúzás lesz. Nem az én lépésem jön. Szerintem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.06.06. 19:24:03

@dw1: meg kell alapitani az EGYIKET SEM partot, es kesz.
Siman megugrana az 5%-ot.

eDE 2009.06.07. 19:46:22

Az csak két embert zavar, hogy a posztot valszeg már nem a Tibi írja? (De az is lehet, hogy belefáradt abba, hogy bunkó gengszternek álcázza magát.)
Egyébként Tibi, ha esetleg tévednék, nem zavar az, hogy az ismerőseid, barátaid kizárólag azért nem ülnek mind börtönben, mert még nem buktak le, vagy jó volt az ügyvédjük?

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.07. 22:32:15

@eDE: en az elobb lattam erre egy szakallas torpot, szerintem az volt, az irja. de akkor ezt a gengszteres cuccot most tole kerdezed vagy megis tolem. ja ize vagyis bocs: marmint tolem, vagy a tibitol?

eDE 2009.06.07. 23:27:37

Úgy látszik, nem fogalmaztam elég világosan, a "...Tibi, ha esetleg tévednék..." azt szerette volna jelenteni, hogy ha tévednék, akkor te vagy Tibi, tehát neked szól a kérdés.
Várom válaszodat.

Polós Feri [lionheart] 2009.06.08. 00:28:41

@Calogero: igen, jogos..ezért nem éri meg 'visszatérni'.

Polós Feri [lionheart] 2009.06.08. 00:41:22

@pityke8: most jót mondtál apa, mert a spanyolok konkrétan ma (tegnap) szartak egy jó vaskosat az EP választásba; az üres box meg majd jól beül a parlamenti székbe, és részt vesz a döntéshozatalban, ugye.

Polós Feri [lionheart] 2009.06.08. 00:45:08

@Drout: kaptál rá 2%-ot. ;) mondjuk még mindig több, mint az eszdéessz..

Polós Feri [lionheart] 2009.06.08. 00:53:07

@Lord heckman: "Speciel ahol én élek, alig van cigány, zsidóról nem is tudok (csak a polgármester... nemsokára rács mögötti). viszont horvát, német van dögivel.. szlovén is akad..." - gondolom nem Szabolcsban élsz, barátom..

Polós Feri [lionheart] 2009.06.08. 01:14:11

@Vienna: jól mondod apám, cimborával mi is egy mondattól OKÁDUNK sugárban, ami a következő: "nem lehet, válság van"; anyádat takargasd ezzel, már La Fontaine is megírta, hogy könnyebb azt mondani 'savanyú a szőlő', mint lábra állni, és kimászni a latrinából!

Polós Feri [lionheart] 2009.06.08. 01:17:37

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt: a kis munkahelyedre cicám, ha nincs, akkor meg menj el egy ilyen pénteki tréningre..vagy állj sorba segélyért, 'Kenny jó a segély, fasza a segély mi?'..

pityke8 2009.06.08. 09:56:16

@Polós Feri [lionheart]: Nem is tudom Feri,asszem néha jobb lenne,ha az üres box ülne bent a balfaszok helyett,akiket mindennek neveznék,csak döntéshozónak nem.Van egy faszi,aki megmondja melyik gombot nyomd és akkor hopp,már döntést is hoztál.
Na,nekem ebből van elegem bazdmeg.És akkor,ha kurvára nem akarok egyik szarra sem szavazni,akkor ezzel jelzem,hogy elégedetlen vok a felhozatallal.Egyébként ez az EP válcsi a Máltaiakon kívül nem sok országot mozgatott meg...

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.08. 10:45:41

@pityke8: ede, én nem tudok veled mit kezdeni, te nagyon benézted szerintem ezt az egész blogot.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.08. 11:22:12

nah, megvót a savazás. elmentem. ne vesszen kárba az első hullámos feministák munkája, hogy 1945 óta én is savazhatok korlátlanul, titkosan.

de tekintve, hogy egyik listára sem tudtam volna teljes lelkinyugalommal, és további bűntudat nélkül savazni, áthúztam az egészet, és éltem a szólásszabadsághoz való jogommal, inkább ráírtam, hogy normális női érdekképviseletet akarok, mert baromira nem érzem magam érdekképviselve.

kár, hogy amit ma demokráciának mondunk, az a régi görög államformában arisztokratikus köztársaságnak minősült. vagy mi. ja, és oldaltól függetlenül. ugyanazokat a hazudozó, lopkodó pofákat látom 20 éve a porondon, és úgy őrzik a hatalmukat, mint a kutya a kedvenc teniszlabdáját. csak néha cserélnek egy kicsit.

Family Guy 2009.06.08. 13:38:04

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: es ez igy megy szepen mint .... az egen meg vagy 20 evig, mert a kutyusnak nem az elete fugg a lasztin, az arcoknak viszont a mindenuk a hatalom, es a gyerekeik tanittatasa, a kulfoldi nyaralo, az offshore cegeik, a befektetett svajci papirjaik ertekenek novelese fugg a hatalmukon. Mellesleg a mi penzunk es eletunk is kozvetve, kozvetlenul erintve van, de azt ki nem sz...ja le!?

Family Guy 2009.06.08. 14:05:29

Tibcsi!! Gondoltal e mar arra, hogy egyszer befektetoket keress filmkeszitesre? Konkretan most nagy korat eljuk a szociologiai gorbetukor animacios sorozatoknak mint pl.: south park, family guy, american dad,... Minden szatirikus animacios sorozatnak hihetetlen kereslete van, egyertelmu, hogy az amerikaiaknak nagyobb a piaca. A karaktereiddet, a novellaiddat,a humoros szociofotoidat megerne atultetni forgatokonyvbe, parbeszedekkel. Mellesleg otthon vannak non jooo animacios studiok. Valszleg nincs sok penz sehol, de almodozni jo, hogy egyszer lathatjuk Túróst, Kisgolyót, Nagygolyót meg a Mulájt is a TV-ben. Nepszeru a blogod, ez is eredmeny!

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.08. 15:15:36

@Family Guy: ennek örülök, de én nem tolom magam. egy ismerős kérdezett meg vmi filmes arcokat, de azok vissza sem szóltak. de ő sem hálivudi izére gondolt, csak ha vmi első filmeseknek ha köll vmi, vagy ilyesmi. és azért a blog népszerű, népszerű de ez komolyabb dolgokhoz azért még nagyon kishal, a maga párezres rendszeres olvasójával: akinek ezek tetszenek, azok nagyjából már olvassák, sp-vel meg ezekkel meg nagyon nem merném egy lapon emlegetni.

úgyhogy amíg van, addig itt van és ebben a formában.

Burgermeister 2009.06.08. 16:19:22

Te Tibor!
Ma délelőtt téged láttalak a pinceszinháznál a Rádaynál?
A tetkoid.

Százados 2009.06.08. 18:08:22

@Vienna: azért azt ne felejts el hogy a jegybank direktbe rontotta le a forintot, mert ettől export növekedést várt ergo ezért valahol mégis csak a kormány a felelős, hogy van akinek 50% kal nőt a hitele és nem tudja fizetni. és azt se felejts el, hogy egy átlagos fizetésből igen nehéz összespórolni egy lakásra és mondjuk én se szeretnék 50 évesen elköltözni anyáméktól:(

Asidotus 2009.06.08. 22:48:24

Ennek a posztnak minden sorát aláírnám, és ha tüzes vassal kergetne az inkvizíció, akkor is vállalnám.
"a taxizásban két nehéz dolog van, az egyik az utasok, a másik a kollégák, tehát úgy kb az emberek", ettől majdnem kiesett a sör a kezemből:)

ratatüj - az édes vadállat 2009.06.09. 00:15:36

@Vienna: per bekezdés
1 - agyatlan gyerekérv.
2 - akik próbálják számon kérni, azok félelemkeltő huligánok kilőtt szemekkel, démonizálva, nácik, fasiszták, fajgyűlölők, rasszisták, fúj, fúj, jaj, jaj.
3 - ez momentán egészen stimmel. Attól még sajnálom azokat, akiknek tényleg éhen halna a gyereke, ha ezt nem lépi meg.
4 - sok hülye sok hülye hitelt vesz fel. De ha két értelmes fiatal egyszerre veszti el az állását az elkúrt országban, akkor abból nem lesz se gyerekvállalás, se befejezett ház, csak szublimált évek.
5 - mibe fogadunk, hogy a szüleiddel élsz?

Mellesleg a stílusod alapján ronda, kövér lány lehetsz, aki a komplexusait kompenzálja (ez de szép) a nagy, fröcsögő pofájával.

Mindenkitől bocsánat, amiért trollt etetek, de nagyon irritál.

Rejtett a Szám 2009.06.09. 02:44:26

Tibikém! Ez van, el kell fogadni, röviden elmagyarázom:

Volt a Fidesz, aki egy arrogáns apu volt ezért a nép dobta.
Suttyomban kúrogatta az MSZP-t, aki hosszú vajúdás
után világra hozta a szerelemgyermeket.
A gyerek neveletlen, nagypofájú mint a szülei és kezd a
fejükre nőni.
Ki meri mondani a vasárnapi ebédnél, hogy a kaja szar,
amit a szülők is tudnak, de hát mégsem szabad szegény
szakács bácsit megsérteni a szar főzéshez való jogában.
Meg a pincért sem, mert a szép nagy orra belelóg a levesbe.

Kik szülték meg? A Magyarok.

-A tisztességben meggörbült orrú honfitársaink,
akik túl messzire nem láttak és a probléma megoldása
részükről kimerült abban, hogy a sajtón keresztül megoldások
helyett fasisztáztak.

-A sokkal több kis pisze, ”értelmiségi” honfitársunk akik túl messzire nem láttak és a probléma megoldása részükről kimerült abban, hogy a sajtón keresztül megoldások
helyett fasisztáztak.

-A faszukból élő honfitársaink, akik sikeresen rájöttek, hogyan lehet jól élni munka nélkül, vagy minimális munkával.
Az vesse rájuk az első követ, aki szeret három műszakban 300 forintos órabérért bélyeget nyálazni, és soha nem szeretett volna jobban élni.
Ez a csúcs, faszom Malibu!

-Az (autó, pizza, étterem, okosság, biztosítós, megvédelek, kikódolom,szerzek számlát, leesett a kamionról) bizniszből újgazdaggá vált „vállalkozóink”,
akiknek a minimálbér jelenti az A8-ashoz az utat. Minden egyéb opció baseball ütővel jár.

-A fentieknek dolgozó hurka-kolbászt zabáló kishitű IQ gödör, aki baszott
feljelenteni a drágajó Főnők urat, tisztelet a kivételnek.

-A megélhetési Rendőr honfitársaink, akiknek egyetlen szakmai elkötelezettsége az olcsó lakás megszerzése és egy kis mellékes a szolgálat alatt, Pl.: Kiadni a
fent említett elégedetlenkedő dolgozó nevét 10000-ért a munkaadójának.
Egy rokkantnyugdíjassal több.

Tessék vállalni a következményeket!

A gyerek retardált, de a miénk. Legközelebb oda kell
figyelni, hogy ne begombázva, kaktuszozva, LSD-vel basszunk,
lehet, hogy jobban fog sikerülni.

szasza1 2009.06.09. 13:02:41


Nem én fogom megmondani itt a tutit, mer nem fogom, meg nem is tudtam nagyon követni az eseményeket, mer a szolarium se úgy megy ahogy kéne, aztán csak idegeskedek egész nap. Viszont. Nálunk itt a haverokkal van egy problémamegoldásunk (neem, nem kell itt arra gondolni, hogy majd mi megoldjuk és jön a kánaán a Kárpát-medencébe), a problémamegoldásunk arra vonatkozik, hogy társas összejöveteleken ne harapjuk el egymás torkát, mer én hülye jobbos vagyok, ő meg hülye balos, a harmadik meg hülye nimfomán. Meggyőzni meg úgyse tudnak egyikünket se, hogy érdekeljen már, hogy jobbos-e vagy balos ha nimfomán.
Szaa amikor valamelyikünk elkezdi nyomni a politikai manifesztumokat és megremeg az univerzum is meg minden mer akkora igazságot mond, akkor az, aki épp józan, benyomja azt, hogy: PINA. No, innentől aztán egy érdekes csavarral átterelődnek szőrmentére a nagy ötletrohamok. Nálunk működik.

.

Sol 2009.06.09. 15:08:50

De nagyon igazad van tibi

MrMojo 2009.06.10. 14:29:06

1. Klassz írás, respect.
2. Azt nem értem, hogyha mindenki egyetért a poszttal, mindenkinek tetszik, mindenki így gondolja, akkor hogy-hogy mégis itt tartunk ahol?
(Költői kérdésnek szántam...)

Teasing Angel 2009.06.10. 19:46:09

@MrMojo: nekem nem tűnt úgy, hogy mindenki egyetért. Az már inkább, hogy esetleg az emberek a saját szájízük szerint értelmezik, mint oly sok Tibor írást...

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.06.11. 01:02:59

Na, ez barátom, egy remek írás!
Kurvára az!

keszegvágó 2009.06.11. 08:43:43

Nagyon jó írás. Elküldtem néhány ismerősömnek. Az idiótábbak megpróbáltak vitatkozni árpival, vagy veled. A normálisabbja meg csak bólogatott, vagy a fejét csóválta. És észrevette a klubrádiót. Az idióták addigra elvakultak teljesen.
Köszönöm, lett egy pár jó napom!

Macaroon · http://habcsokespuszedli.blogspot.com/ 2009.06.15. 21:03:58

Hello,
A pasim nyomja ezt az ősmagyart egy ideje. Szívemből szóltál, komolyan, jajj nagyon tetszik ez a poszt. Az én kedvencem, hogy felvesznek régiesnek gondolt szavakat, kifejezéseket, azokat kezdik használni, mert az "atyámfiai is eképpen ettek már több száz évvel ezelőtt" és ők nem hazajönnek a nyaralásból Erdélyből, hanem megtérnek onnan, de meg ám. Én meg csak úgy proliszékelygyerekként kimegyek Erdélybe mer' az jó, meg mert a nagypapa ott lett eltemetve tavaly. Lett neki kopjafája is, mert a nagybátyám is mélymagyar aki szerint mi pedig goj motorosok vagyunk, mert motorozunk és nem vagyunk zsidók, áááááááááááááááááááá:-)))
M.

Macaroon · http://habcsokespuszedli.blogspot.com/ 2009.06.15. 21:12:23

Azon gondolkozom Tibor, belinkellek a Posta Imrének:-)))

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2009.06.17. 17:00:59

Azt írtad, hogy itt mindenki magyar. Szeretném azt mondani, hogy igazad van, de sajnos nem ez az igazság.

Sajnos pl. egy cigány, előbb mondja azt, hogy ő roma semmint magyar.

Egy hétköznapi embert kérdezel meg, hogy ő ugyan mi, akkor először szakmájára gondol, aztán pedig arra, hogy magyar.

Olyan világot élünk kedves Tibor, amikor augusztus 20-án a Margitszigeten angol nemzeti lobogóval mászkálnak a gyerekek és március 15-én nem éneklik el az iskolában a Himnuszt, nem hangzik fel a Nemzeti dal sem...

A korlátolt emberek dobálóznak durván az ország szétbombázásával. Pedig igazuk van. Csak nem úgy teszik tönkre, ahogy a nagyhangú, önjelölt kormányzók gondolják.

A nemzet ott roskad össze, mikor már kellemetlennek számít, ha valaki nem majmol egy nyugati államot, ha templomba jár stb... Ne bántsuk a zsidókat, a csapból is ez folyik. Sok embert viszont kinevetnek és megszólnak, ha templomba jár.

A média a szánkba adta a sípot, nekünk már csak fújnunk kell az ő nótájukat. Üljünk hát le szépen a TV2 elé és nézzük ahogy Joshi műsorában összeverik egymást a romák. Cirkuszt és kenyeret a népnek!

Csak arra kérlek kedves Tibor, hogy vesd meg a sötét embereket. Nem kell őket szeretni, sem tisztelni, sem megérteni. Mindenki ragaszkodjon a véleményéhez, amit természetesen el is mondhat - ha kultúráltan és visszafogottan képes előadni magát - de egyvalamit szeretnék leszögezni, ami minden probléma alapja.

Ne akarjanak meggyőzni az igazukról! Nekem van egy kialakult véleményem, melyet az élettapasztalataim alapján állítottam fel.

Szóval én elsősorban magyar vagyok. Nem fehér, nem barna, nem sárga, nem zsidó és nem is ateista. Magyar vagyok.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2009.06.17. 20:19:05

"lettek volna magyarok bazmeg, ezek rohadt kommunisták voltak. "
Főnököm mondta erre, hogy ő már nem kommunistáz.

"Mert ezek már nem kommunisták. A kommunizmus egy eszme. Ezeknek meg nem hinném, hogy lennének elveik, vagy bármiféle értékrendjük..."

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.17. 21:15:42

@Imre Laci: a kettőn között lévő nézőpontbeli különbség abból adódik, hogy te kategorizálod a magyarokat, és mindenféle szubjektív dolog alapján szerint rangsorolod őket. pl. az aki előbb vallja magát romának, mint magyarnak, nálad is hátrébb kerül a listán. illetve aki joshi barátot néz tempomba járás helyett. mert te utóbbit teszed jobb magyar vagy? ez lett volna a lényege a mondandódnak? pedig ez a kategorizálás nagyon veszélyes, mert ez alapján mindenki állíthat egy saját listát, és ki rákerül, ki nem, ki jobban ki kevésbé.

én mindenkit magyarnak tekintek, aki magyar állampolgár, és az alkotmányunk sem tesz másképp. arról már lehet vitatkozni, hogy ki mennyire hasznos tagja a közösségünknek, de azért mert valaki nincs hasznára, sőt, még magyar marad, ezt legyünk szívesek nem elvitatni senkitől.

ha a focicsapat jobbhátvédja kurva szarul játszik, az az egész csapat problémája. az én véleményem hogy ilyenkor inkább a többi csapattársnak és egy jó edzőnek kell megpróbálni motiválnia és nem a szurkolókra kell bízni hogy szájbabasszák. persze tény, ehhez kell a jobbhátvéd akarata is, de ha minden kötél szakad a játékost átigazolási időszakban el lehet adni, a mi kevésbé magyarainkat pedig nem cserélhetjük le.

egy nemzet csupa jó emberből áll, csupa kiváló hazafiból. a nemzet mindenféléből áll, és én azt szeretném ha többségében lennének a kevésbé megkeseredett, gyűlölettel teli emberek. mert utána nem csak a cigányok, zsidók, joshi barát nézők, nemtemplomba járók kerülnek ki a nemzetből, hanem lassan mindenki kizár belőle mindenkit.

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: egyetértek.

Alexi Borzovan 2009.06.18. 12:32:04

@szasza1: Ezaz, PINÁT a magyarnak!!! Faszt már úgyis kapott eleget...

herr_der_erdinger 2009.06.18. 13:32:21

De ha mindenki tiltakozásiból a vájtboxot húzza be akkor ki fog kormányozni??? Valakinek azért nem árt ezen elgondolkozni, hogy ne anarhia legyen a vége, oder?

Akkor majd egy Satu is jelentkezhet a parlament kulcsáért?

Erre eddig még nem találtam a választ a sok okos mondás közt!

@ndtomas 2009.06.19. 20:00:52

@ótvarkéjenc: Hogy ki? Aki megcsinálta ezt a százezerrel repesztő gömb-űrhajót, meg rá az utasokat. Nem kell itt a "bölcs" mondás, hogy te se láttad, meg én se, hogy ki volt, mert attól, hogy nem áll a tulaj minden szántóföld szélén, attól annak még van gazdája, nem a szél fútta rá a búzát, de nem is az gereblyézte.

Attól, hogy egyesek bepánikolnak, hogy "Jaj, mi, hogy lesz, ha mi nem intézkedünk?", meg nagy mellénnyel odaállnak mások, hogy majd ők tudják a tutit, mit, hogy kell, osszák az észt, sőt "ide a kombájn-kormánnyal", már mászik is rá a máséra, attól még a tulaj nem fogja ráíratni senkire a földjét.

Aki mégis veszi magának a bátorságot és belekontárkodik más dolgába, akár tevőlegesen, akár felbujtóként, az majd számoljon a jogcím nélküli elbitorlásban való bűnrészesség következményeivel.

Magilla bekombinál

Ogre üzeni, hogy jelöljél.

Izomtibi

Tibor az újkori magyar polgár archetípusa. Ami különlegessé teszi az az, hogy munkáinak során sok emberrel kerül kapcsolatba, veleszületett nyitottságának, igazságérzetének, rendkívüli megfigyelőképességének köszönhetően hozzávetőleg 100 szociológus ismeretével rendelkezik.

Utolsó kommentek

Ez van még