Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DJ

Akinek van két cintányérja, az csattogtathatja a cirkuszban, de pár letöltött zenével az ember komoly hírnevet szerezhet a showbizben, sőt még az ifjúság nevelési feladatát is elláthatja. mert ne legyen kétségünk, a djk tényleg nem csak arra vannak, hogy a bakelitjüket pár kiscsaj fején tárolják a szett alatt, de figyelniük kell az ifjúság egészséges fejlődésére is. a pátoki kareszka ezzel a vállát nyomó teherrel akkor szembesült mikor el kellett mennie dj vizsgát tennie, mert a helyen ahol addig nyomult, elvárták tőle, hogy hivatalos papírja is legyen róla, hogy ő jogszerű tevékenységet végez a potméterek csavargatása közben. végeredményben azt a vizsgán sem tanulta meg, hogy az ütemnek mi az ő életében és munkásságában a szerepe, de megtudta hogy kik voltak a beatles tagjai, és a mikrofonba olyanokat kell mondani, hogy köszöntök szépen mindenkit, ideje hogy elhalkuljanak a fények, és elindítsuk ezt a fergeteges éjszakát egy klasszikussal, amit követően tovább folytatjuk időutazásunkat az örökzöldek tengerében. kultúrált szórakozást kívánok. kareszka hard trance - classic funky dj volt egyébként, ami úgy nézett ki, hogy a helyen ahol tolta,az első másfél órában betett egy funky hits classic cdt, majd hirtelen megkezdte a való kibontakozást, a vendégek pedig a ruháik ruhatárból való kikérését. kareszka három állomásos fellépéssorozatának az lett a vége, hogy a tulaj szájbaverte. kareszka ebben is csak annak a bizonyítékát látta, hogy az emberek zenei hallása még nem abszolút, mer abszolút nem ismerik eléggé tiestot. tibi, te bírod a tiesztot? nem. látod bazmeg, mer műveletlen vagy geci, azér. pedig a világ legismertebb dj-je, azt tudtad bazmeg? látod, de a focit azért szereted nem? ja. na figyelj bazmeg nem kell neked egy ilyen mez, full eredeti, vmi német válogatott csókáé. ö betűs, mondmár. ö betűs? azaz geci, ilyen német geci a csákó, sokszoros válogatott volt a csákó meg minden, a kilences, hát mondmár na, de full eredeti a mez mondom, ötér a tiéd, na? de milyen ö betüs, mindegy hozd be megnézzük, mondtam mert már geci kíváncsi lettem h ki a fasz lehet, kérdezgettem ott másokat is, de senki nem vágta. másnap jön be karcsika, látom hoz magával egy fehér mezt, megfordítja hát tényleg kilences és rá van írva fölé nagy betűkkel, hogy ÖSTERREICH.

te öcsém ez osztrák mez, tudatosítottam benne hogy hülye. ez? fasz tudta, nincs rá írva geci, de bazmeg amúgy is én ott csak egyszer voltam átutazóban, kb év elején mentünk ki repülővel milánóba ac meccsre, azt hazafelé arra ment a gép, akartam is volna venni ott valami osztrákos dolgot, de nem volt nálam bécsi pénz, csak euró. nade a mez nem kell, hallod? ötös, najó négy, nem mintha kéne a pénz, de érted én milános vagyok, ilyen szutykot nem hordok. ebben is lehetett valami, de azért tény h a lóvé sem jött volna rosszul neki, mert egyelőre még a lemezlovas tarifája eléggé lent volt. bár dolgozott anyagbeszerzőként vmi cégnél, aztán kapott céges bankkártyát, csak azon a fizetését követően már nem volt semmi, mert mindenféle kiscsajokat itatott koktélokkal, hogy a végén elővegye a kártyát a "platinás" kísérőszöveggel és fizessen. de a maradék 29 napon is tudta használni, odadugta a pultos árpi orra alá ha jött be vmi picsa, és hangosan azt mondta hogy nézd meg árpikám megjött-e rá a két misim. nem? na mindegy, de bármikor megjöhet. látod árpikám erre jó a kártya, nem kell táskákkal mászkálni ha az embernek pénze van. árpi csak bólogatott, pedig ha elmegy a karcsi mindig megfogadja nekem, hogy egyszer kinyírja. de tibi azt vágod h az a pidzsi mennyit keres? kb. ja. 300-400at hallod bazmeg. egy estére. hát megéri, nem? szerintem gecire megéri, pedig ő dagadt és én még jóképű is vagyok hallod, nekem mennyi lesz meg szerinted, hallod? pff. nagyon meleg lesz. majd eljöhetsz a bulimba, beengedlek hallod. mondtam h kösz. de csak a mainstreem megy, underbe nincs lóvé bazmeg, ezert nyomok hard meg dream trancet. mer régen drámenbézt toltam, azzal kezdtem. a zsoltinak hordtam a táskáját, hallod, fú geci nagyon meleg az ürge. kérdeztem tőle hogy hogy futott be, mondta h a fasz tudja, neki voltak anno kazettái. de nagyon nagy arc, hallod. megyünk, szakad az eső, vele volt a 8 éves kislánya is, azt tudod azok ilyen picik geci, de gyereken hallod ilyen ixixixixelles esőkabát volt, azt mondom neki, hogy te zsót geci, hallod gyerek húzza a pocsolyákban a kabátját. erre aszondja bazmeg, ja tényleg. fogta ürge bement a 100 forintos boltba vett egy ruhacsipeszt, azt a kabát végét felcsíptette a gyerek kapucnijának a tetejére.
 
de hallod, utána majdnem megtört a pályám, érted otthon gyakorlok, áthívtam pár spant persze, ők is hallják a cuccot, kicsit szittyózgattunk, meg szívogattunk is, erre csöngetnek, pöli megy az ajtóhoz aszondja karesz te vmi vén kurva akar bejönni, te hívtad? megyek nézem, hát nem hívtam jött magától is mutter haza a melóból, erre már be is forog az ajtón azt olyan nyakast osztott ki mindenkinek mint a picsa, engem meg lezavart az utcára, két napig lent csöveztem az utcán. azt utána visszamehettem, de a zenélésről hallani se akart, ilyen korlátolt volt hallod, meg h ez rosszat tesz a személyiségem fejlődésének. hát baszódjon meg, hát nem? azt muszáj volt valamit csinálni, ekkor jött az ötlet, hogy lufit áruljunk a pölivel, mer állítólag azt karmolják ezek a kis dárenbézes arcok. be is ütött a biznisz, egy ilyen kis kapucnis jómadár bezabál egy este vagy ötöt, aztán ha 500ért árulod, mindenki jól lakik, nem? csak egyszer jöttek ilyen kábítószeres kutató rendőrarcok, aztán mondták, hogy benéznének a raktárba. megállt bazmeg az ütő, ott a sok lufi, palack minden, jó nem kábszer érted de mégis, erre aszondja a fószer, mi van a palack alatt? föl kellett neki emelni, gondoltuk ez bazmeg vagy nagyon hülye, vagy csak tréfál. hát nem tréfált, mer mondta h itt kérem nincsen semmi, köszönöm szépen, csak a rutineljárás végett, értik no, aviszontlátásra, jóegészséget. hát itt már rezgett a léc érted bazmeg, a kéjgázas palackra meg nem vehetek sehol matricát, úgyhogy inkább újra dj vagyok, töltögetek dc-ről meg torrentről, azt veszek rá bélyeget, hát nem? 198 giga hardtrance, az milyen, mi tibi?
 
csak a sok kis picsa meg gyökér ne jönne oda, hogy ezed megvan-e meg berakod-e, meg fasztudja. de a dj nem zenegép, hallod bazmeg, ezt jegyezze meg mindenki.
 

Címkék: dj

2009.06.11. 10:23 65 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr331178313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyutyka 2009.06.11. 10:40:22

nagyon ott van .
Kössz Tibi.

gyutyka 2009.06.11. 10:41:42

Valami ö betüs. Huhh.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.11. 11:49:46

inszájder dj körökben járja egy urbánlegend egy "djről", aki KAZETTÁS MAGNÓRÓL JÁTSZOTT, ÉS CSAVARHÚZÓVAL ÁLLÍTGATTA AZ ÜTEMET... a kazettatartó ajtó le volt szerelve, ki volt belezve a magnó, és fél évig mindenki ezen röhögött.

érdekel valakit final scratch, vagy serato?

Sony02 2009.06.11. 12:04:52

Egyértelműen 5ös ez is! :-)

lolperec 2009.06.11. 13:54:35

én sem sértenék meg egy zenegépet, hogy DJnek nézem.. ;)

Silent Bob 2009.06.11. 13:58:37

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Régen kurvasokan csinálták ezt, de a Fater meg Naga tényleg kazettával kezdte a Tilos az Á-ban.
Tibor bazmeg amúgy le a kalappal, nagyon képben vagy mindenféle szubkultúrával.

SaveMyShoes 2009.06.11. 14:08:16

Ööööööö.... :D

tibor, hol van a társadalomjavító kritikai megnyilvánulás??? ja, a Mutter!! :DD

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.11. 14:08:35

@Silent Bob:

a sztori 2006-os. és ezzel nem a régieket akartam megsérteni. sok embernek nem tellett régen két bakelitlemezjátszóra, csak kétkazettás magnóra. és még manapság is elég húzós egy pár tűt venni. főleg a márkásabb fajtából.

(ugye nem kell emlegetnem azt a dj-t, aki minden EGYES fellépése előtt új pár tűt vesz, egyszerűen azért, mert azzal jobban szól a cucc)

sonny · http://karcolat.blog.hu 2009.06.11. 14:10:46

Ejj, hazajövök vizsga után és egyszerre új poszt Tibinél és Tardán is... már csak egy sört kérnék :)

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.11. 14:14:53

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: hát igen nem lehet mindenki shane54, a kétkazettás magnó dj meg még erős kuriózum is tud lenni.

@sonny: reméljük átmentél, különben nem jár a post. csak hogy v524 is meg legyen elégedve a napi társadalomjavitói adaggal. bár ja, mondjuk a mutter sallere az elmegy annak.

sonny · http://karcolat.blog.hu 2009.06.11. 14:18:45

@izomtibor: meglett, úgyhogy most már elismert szakértője vagyok a felnőttképzés intézményrendszerének. Ja, és a sör is megvolt időközben.

pityke8 2009.06.11. 14:31:42

@sonny: Andragógus lettél?
Indulhat ez elesettek felzárkóztatása

arabs 2009.06.11. 14:49:28

Basszus, mit tekergettem a szalagot a kazettán, hogy pontosan induljoint!
Köszi, jól esett!!
ArabSanyi

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.11. 15:45:48

na basszus, magamra haragítottam a kazettás dj-k társaságát. elnézést, nem állt szándékomban. oké, közben leesett, hogy kissé talán túl nagy az arcom, visszaveszek belőle.

@izomtibor:
shane54?... nem ismerem a "munkásságát", az én agyamban még mindig a rendőrbaleset van. elég ciki volt utána két héttel a cd-it totál leárazva látni zeneboltban...

@Silent Bob:
szakmai titok

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2009.06.11. 15:49:58

10 pontos:DD
a zsoltika az sulcika akar lenni?

A RÉGI SZÉP IDŐK
frank-hegy, efemká...izzadtszagú, fortuna, lovebarrikád, titus tádé, korai öröm, blaze, xyberwolf, bishop, tilos az á a foglalt házban, naga és tsai riszpekt..... rács.
mindenki bakelitről küldte....

W Joe 2009.06.11. 16:13:24

Dévényi Tibor: Én a lemezlovas

1. Megszólal a zene, gyere pattanj mint a kő
A jó muzsika felüdít, mint a levegő
Már nyergelem a korongokat, hogy te jól mulass:
Én, a lemezlovas.

2. Vágtatunk majd nappalokon s éjszakákon át,
Kapaszkodj a partneredbe, fogd a derekát,
Táncolni fog mindenki, ha kicsi, ha magas,
Még én is, a lemezlovas.

Refrén:
Gyerekek a diszkó mindig nyitva áll,
Mindenki bejöhet, nincsen korhatár!
-Aki bátor kezdje már!

Dübörög a zene-bona cikázik a fény
S mindennapra akad új slágerköltemény
Már nyergelem a korongokat, hogy te jól mulass
-Én a lemezlovas

-Én a lemezlovas

-Én a lemezlovas

Crouch 2009.06.11. 16:20:20

Mondjuk Klose lehetett volna 5 betűs német válogatott, akár a 9-es mezszámmal.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.11. 16:21:14

@Wita.hu Joe:

Pörög a fekete lemez haver, még mindig pörög,
Több mint száz év áll mögötte de még ugyanúgy dübörög,
Ez ám a szám hadat üzen a szuper technikának,
Vigyorogva fordít hátat az idő vasfogának,
Vannak akik várják hogy a versenyből kiszáll,
de te csak nevetsz, nevetsz, mert hát a bakelit meg nem áll...
Felemelt fejjel küzd le mindent amit az élet gördít elé,
A legjobb úton halad a halhatatlanság felé,
Ajjajaj mit mondtam hiszen amíg van egy hallgató,
Addig a fekete lemez halhatatlan és egyben hallható,
Élettel van tele pedig az anyaga műanyag,
És mégis olyan akár a test na meg a fej között a nyak,
Összeköt engem és összeköt téged, közvetít sok újat,
És sok gyönyörű szép emléket, és ha kérdezed,
A Hip-Hoppal hogy függ össze ez?
Pörög a nyelvünk haver akár a feketelemez,
ÉS!!:

(Ref.)
Pörög a fekete lemez, pattog a bakelit,
Poros picikét de ugyanúgy érteni a szavait,
Pörög a fekete lemez, pattog a bakelit,
A Hip-Hop szól minekünk ez jön be ez szakít.

Pörög a nyelvünk haver akár a feketelemez,
Hiszen a Hip-Hop az ami minket igazán jellemez,
De figyelem nem jelmez ez amit te bármikor felölthetsz,
Nem igazán érzed csupán csak magadra erőltetsz,
A szövegemet ha figyeled akkor ismerős,
Akár a fekete bakelit épp úgy a Hip-Hop is idős,
Porosodik szegény nameghát pattog és zörög,
A szó elszáll, de a Hip-Hop ÖRÖK,
Régóta szól és egyre feljebb araszol,
Tele van érzelemmel és a lényeg amire válaszol,
Teneked szöveg, Öreg de nekem az élet eleme,
Pokoli kín az egyik na meg a paradicsom a másik fele,
Vannak bizonyos emberek akik elavultnak vélik de,
De a Bakelit és a Hip-Hop még mindig ugyanúgy fénylik,
Van, volt, lesz, ezért tüzbe teszem a kezem,
Hiszen mindörökké pörög a rap a fekete lemezen...
Éjjj!!:

(Ref.)
Pörög a fekete lemez, pattog a bakelit,
Poros picikét de ugyanúgy érteni a szavait,
Pörög a fekete lemez, pattog a bakelit,
A Hip-Hop szól minekünk ez jön be ez szakít.

Mindörökké pörög a rap a fekete lemezen,
Bárki bármit próbál tenni nem tud változtatni ezen,
Hiszen különös hangja megragad és el nem ereszt,
Amikor ki-be kapcsolva pörgetik a fekete lemezt,
M'C-k nameg a Dj-k tudták vagy hitték,
Egy jó produkcióhoz a lemezjátszó biztosíték,
Vitték is magukkal és így összeállt a kép,
A rap nomeg a scratch és hát látványként a break,
Ebből áll a Hip-Hop valamint itt van még a Grafiti,
Négy el nem ismert művészet az életünket lefedi,
Négy dolog négy név,egy dolog mégis egyezik,
Együtt egy nagy stílus és ezt Hip-Hopnak nevezik,
Az idő csapdájából mindig kiutat talál,
Soha nem dőlhet ki a sorból mert ő négylábon áll,
És az igazi bizonyíték hogy a stílus tényleg örök,
Pörög a fekete lemez haver még mindig pörög...

Pörög a fekete lemez, pattog a bakelit,
Poros picikét de ugyanúgy érteni a szavait,
Pörög a fekete lemez, pattog a bakelit,
A Hip-Hop szól minekünk ez jön be ez szakít.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.11. 16:28:53

@Wita.hu Joe: @Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
köszönöm, az ilyenek miatt jó blogot írni, meg jó hogy lehet kommentelni. meg is hallgatom ezeket, diszkó diszkó

Crouch 2009.06.11. 16:36:10

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

Hm benéztem. Rémlik egyébként vmi Özbek nevű játékos, fiatal gyerek U21-be láttam játszani, tán már nagyválogatottba is befért, nem tudom.

komcsy 2009.06.11. 17:09:38

...de ugye tudjátok, hogy nem bakelit, hanem pvc!

nemuccaszoc 2009.06.11. 18:13:43

Na,az éjszakai élménybeszámolókból ez még hiányzott.

psarga 2009.06.11. 18:18:05

@izomtibor:
Van kazettás dj, Goa Gill néven fut és két sony-walkmanről nyomja.

Shane54 meg Abletonnal nyomul amivel az egyik legkönnyebb kevergetni. De viszont egész jó producer s jól is manageli magát. Az Asot400ra is meghívták hogy játsszon ami nem kis szó.

Amíg valakinek nincs neve a szakmában ne várja hogy nem mennek oda hozzá, hogy aaa Eminemet is tegye már be.
Viszont ha valaki jól marketingeli/gelteti magát és érte mennek ki a buliba akkor akár fingáshangokat is tolhat egész este a nép táncolni fog rá. Mert ez csupán az egókról és nem a zenéről szóóól :D

psarga 2009.06.11. 18:24:44

@Eladó lakás Pécs legszebb helyén: Azok nem zenészek, csupán zenegépek. Összekevered őket a producerekkel akik a zenét csinálják.
A helyedben nem ítélnék el olyat amiből csak egy szűk szeletet láttál/hallottál és az is a leggagyibb megnyilvánulási formája az egésznek.
Ha csak egy cintányért hallasz attól még nem alkothatsz véleményt egy zenekarról.

DonGatto 2009.06.11. 18:59:34

De jó, hogy újra írsz:)

employee 2009.06.11. 19:09:37

@Eladó lakás Pécs legszebb helyén: várj, szintetizátoron játszhat? vagy esetleg a gitáros mögé egy lemezre mondjuk a simple red feltehet dobgépet? sőt, a szintetizátor mögé!
használhat egy zenekar samplereket? (a U2 simán használ)
akkor megegyezhetünk, hogy a zene nem az instrumentum fizikai megjelenésén/terjedelmén/formáján múlik. hanem, hogy zenének halljuk.
és abban is, hogy egy DJ, amikor bonyolult hangmintákból zenét épít, az zene (csak ilyenkor producernek hívják a csórikámat, fasz név, de nagyjából zeneszerzőt jelent)

Egy magyar guns n roses tribute zenekar játszhat guns-t? simán, sőt a rockkocsma kocsmárosa felrakhatja egymás után a guns és a műguns számait, kurva nagy buli lesz.
akkor egy DJ is feltehet több száz zenéből kiválogatott trackeket ügyelve arra, hogy többé-kevésbé egy váltakozó intenzitású, a közönségre ható zenefolyammá álljon össze.

maximum szar. megfájdul tőle a fejed. nem megy a hónaljszőrhöz. van ilyen. de zene.

ugorhatunk.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.11. 19:34:45

@psarga: goa gill most jön vmikor nyáron, nem? megint vmi maratoni szettel készül az öreg

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.11. 19:36:21

@employee: amúgy meg egyetértek. mán ha az számítana egyáltalán, de érted.

blah 2009.06.12. 09:27:42

@Eladó lakás Pécs legszebb helyén: egyetértek. A potméter csavargatása nem igazán olyan teljesítmény amiért valaki kiérdemelné a zenész jelzőt. Music DJ 8-ban összedobok 10 perc alatt egy számot, akkor már zenész vagyok? A zenészek művészek, és a művészet az egyfajta önmegvalósítás, nos ha valakinek gombok tekergetése az önmegvalósítás...

Silent Bob 2009.06.12. 10:07:54

@employee: Ezt sosem fogod megmagyarázni valakinek, aki zsigerből elutasítja az elektronikus zenét. Szerintem nem is érdemes.

uberunter 2009.06.12. 11:26:21

Goa Gil: 2009. 07. 18. @ Kecskehegy

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.12. 11:53:27

@izomtibor:
disco, disco, partizani! :D:D

khm... hadd védjem meg a dj-ket (nem, nem vagyok dj). mindenki azt hiszi, hogy a dj meló csak annyiból áll, hogy az ember tekergeti a potmétert, meg felteszi a lemezeket.

egy JÓ DJ befektet a cuccaiba. egy jó dj zeneileg sznob, de hajlandóságot mutat új, vagy más stílusú zenéket megismerni. egy jó dj el tud tekinteni a saját személyes ízlésétől, és tud olyan szettet összeállítani, ami egy másik stílusban, másik ízlésben igényes, bár neki nem az a kedvence. egy jó dj jó pszichológus is egyben, figyeli a tömeget, mire mozdulnak, mikor lassulnak, mikor kell alájuk rakni a cuccot, hogy hajnali ötig ugráljanak. egy jó dj jó közgazdász is egyben, figyeli a pultosokat, hogy bejön-e nekik a zene, és fogyasztanak-e a vendégek. egy jó dj tudja, hogyan kell összekötni a cuccot, és tudja, hogyan kell sos-helyzeteket megoldani (kontakthibás kábel, szar hangfal, stb). egy jó dj a zenének él, állandóan kutat, gyűjt, tervez, előre összeállítja a szettet, változtat rajta, korrigál, akár még szett közben is. egy jó dj nem csak pakolja a lemezeket egymás után, hanem kreatívkodik is, rászkreccsel, egyiknek beloopolja az intróját a másik szám szöveges részére, ezzel vadi új alkotást hozva létre. egy jó dj egyben rendezvényszervező is, ha kell tud hozni hip-hop táncosokat, tűzzsonglőrt, kongást, karaokést.

egy jó dj kb. ugyanannyit tanul a zenéről, mint mondjuk egy művészeti főiskolát végzett fuvolás jó esetben (csak épp nincs hozzá igazán jó iskola, szinte mindent meló közben ellesve, autodidakta módon tanulnak). és egy rossz zongorista kb. ugyanannyi energiát fektet bele a zenélésbe, mint egy rossz dj.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.12. 11:55:35

ja, és a jó dj baromira nem foglalkozik az ifjúság nevelésével, mert nem az a dolga. :D viszont elvből nem megy olyan helyre, amiről tudni, hogy drogos placc.

KelemenPápa 2009.06.12. 12:47:58

Hihetetlen, hogy a felszabadult humor egyik megmaradt kis bástyáján üldögélve sem vagytok képesek elfelejteni a sok prekoncepciót. Furcsa, hogy egyesek ragaszkodnak ahhoz, hogy a valóság az, amit az audiovizuális obszerváció (etc.) remek eszközével már valaha magukba juttattak, és semmi több. Képtelen vagyok megérteni, miért van az, hogy egyesek kijelentenek dolgokat, elfelejtik megindokolni, aztán elvágják azzal az esetleges vitát, hogy ez így van.

A blog persze jó, de a tutit azért annyira mi sem tudjuk.

Now Playing: Astrix - Artcore

:)

KelemenPápa 2009.06.12. 13:29:37

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
ne legyünk képmutatóak - kéretik felsorolni az olyan nemdrogos szórakozóhelyeket Bp-n, ahol jó elektronikus zene megy :)

Silent Bob 2009.06.12. 14:02:44

@KelemenPápa: A38 időnként, Nyáron Mokka Cuka...

blah 2009.06.12. 14:04:33

@KelemenPápa: a kulcsa a dolognak, hogy a semmiből hozol létre valamit és nem előre megkomponált sample-ből raksz össze zeneszámot. Sok elektronikus alapú zenét játszó együttes képes rá, hogy saját ötletekből dolgozzon (pl massive attack, prodigy stb), a dj pedig zeneszámokat pakolgat ahogy Vérnyúl is leírta. Amit leírt abból az is kiderül, hogy a dj inkább producer mint zenész. A legtöbb semmilyen hangszeren nem játszik még ha előre kreált hanganyagokból zeneszámokat is képes előállítani az nehezen nevezhető műalkotásnak vagy éppen zenészi teljesítménynek. A poszt főszereplőjén keresztül pedig megismerhetjük eme szubkultúra gyakorlóinak a művészi kreativitását, színvonalát mégha kicsit sarkítva is. Remélem kielégítőnek találod a választ.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.12. 14:06:43

@KelemenPápa:

hááát... hagyjuk inkább ezt a témát. nagyon nem szeretem.

employee 2009.06.13. 09:23:57

kicsit OFF, inkább az instrumentális zene - az igazi! - dicsérete. gitár-bassz-dob-ének. Fostartály-Szarj! (2mp, 260kb)
Kurva jó, akinek nem volt még meg, feltétlenül ajánlom. Nem agyatlan DJ-cucc, ZENE.
www.megaupload.com/?d=HRUELRAS

employee 2009.06.13. 09:44:56

@employee: bocs, 13mp, ez már a 2008-as változat :)

bspbsy 2009.06.13. 12:27:36

az jutott itt erről eszembe hogy feszegeted a téma elején azt, hogy hogy DJ vizsga meg faszom. amibe az a vicces, hogy olyan szövetségnél van, ahol az egyik főagyas, a kis heréltappanhangú rúgnivaló féreggeci, a birkaattis olyanokat vernyog a mikrofonba hogy "szoooopjon le" és bazmeg nemhogy még senki se baszta szájba a stílusáért, a gusztustalan hangjáért, azért, hogy belekárog állandóan a zenébe, vagy csak azért, mert ideszületett szennynek erre a világra, hanem még tetszik is a parasztoknak - és ami az über, hogy ez a fasszopó vizsgáztat másokat!

(mondjuk a tényszerűség kedvéért tegyük hozzá hogy elfogult vagyok, mert én rühellem ezt a dj foszenét eleve)

rezo_O 2009.06.13. 19:54:15

szivesen olvasnek kulonbozo parvalasztasi szokasokrol es trendekrol a Te olvasatodban
a fesztivalszezon kezdete is itt a nyakan a fiataloknak

OffshoreCompany (törölt) 2009.06.14. 13:16:53

pöli megy az ajtóhoz aszondja karesz te vmi vén kurva akar bejönni, te hívtad? megyek nézem, hát nem hívtam jött magától is mutter haza a melóból, erre már be is forog az ajtón azt olyan nyakast osztott ki mindenkinek mint a picsa,

Az nagyon meleg. :D

answer 2009.06.15. 13:02:34

@bspbsy:
1, B. Atis tényleg gáz egy kicsit, de ő messze van attól, akit/amit én DJ- nek nevezek
2, kíváncsi lennék milyen zenét hallgatsz (tippem van!), mert olyan, hogy "dj foszene" én nem ismerek, bár nem vagyok műveletlen zenei téren

Ja, ha a Zsolti a Palotai (nekem ő jutott egyből az eszembe, nem a Sulc), akkor őt hallgassa meg az, aki szerint a DJ-csak a potmétert csavargatja. ;)

KelemenPápa 2009.06.15. 15:16:10

@Silent Bob:
Félreértés ne essék, én eztet tudom.

Védtem az elektronikus zenét, kifakadtam a vele kapcsolatos előítéletek ellen. Olvasd el még egyszer.

Massive nagy kedvenc:)))

DonAdmin 2009.06.16. 09:03:30

Nem a Zene a drogos,hanem az egyén aki tisztán nem tud bulizni.

blah 2009.06.16. 09:13:08

@KelemenPápa: Aha, de mostmár tudod honnan az előitélet.

mina marker 2009.06.16. 09:14:48

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: jaajjj, hát ezt idézni lehetne!
szívemből szóltál. :)

flamer 2009.06.17. 19:14:21

@OffshoreCompany: Ezt mondjuk már pont olvastam valahol, de tényleg jó.

Thomas Bernard 2009.06.19. 11:12:41

Hajdanában danában még én is magnóval kezdtem a sulibulikat - mert mérne ott kezdje az ember. AIWA deck-ek, a felvevős változatból. Felvételi szintszabályzó kis mókával a motorra kötve - mint sebességállító. A kis csavarhúzóra pedig azért volt szükség, mert minden kazetta más fejállással készült - csakhogy azért csináljunk is valamit... faszt, így kaptuk :)
Aztán persze fertőzött a 1210-es :D mostmeg laptop.

Shane54 pedig nem azért hajtja a laptopot, mert kurvakönnyű mixelni vele. Tény és való, hogy egy mastertempo-ra állítja az összes klip-et, amit beleraksz, node 4-8 sávon, élőben mashup-olva, bootlegelve már más a hangzás. És igen, nem véletlenül hívták ASOT400-ra sem :)

De karcsika visz mindent :)

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.19. 12:11:04

@Thomas Bernard: no persze, de azér má azt is megmondták itt, hogy azér az a zene meg a tudomány amiben van húroshangszer meg dob. a beatles pl.

blah 2009.06.20. 11:28:17

@izomtibor: aha, meg nem kéne összekeverni a technikust a zenésszel.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.06.20. 17:51:15

@blah: én azér a továbbiakban is zenészként fogok tekinteni 3d-re vagy liam howlettre, meg gondolom te is. aki meg nem annak marad zörej.

blah 2009.06.21. 10:00:22

@izomtibor: ja ahogy fentebb is írtam ők a semmiből csinálnak zenét és nem csak sample-ket meg lemezeket pakolgatnak. De ez azér a legtöbb dj-re nem igaz. Potikat tekergetni meg hangszínezni a technikusok szoktak...

___________________________ (törölt) 2009.06.26. 22:10:48

"végeredményben azt a vizsgán sem tanulta meg, hogy az ütemnek mi az ő életében és munkásságában a szerepe, de megtudta hogy kik voltak a beatles tagjai,"

Igen, ilyenen harmatos tinédzserkoromban (vagy 15 éve) én is részt vettem, az OSZK szervezésében, mert azt hittem, hogy tényleg tanulok ott valamit. A tanfolyam nagy része arról szólt, hogyan olvassuk fel a toplistát a BRAVO magazinból.

A PeCsa aljában levő bárban volt, és igazán a hasonló okosságokon kívül egyetlen életbölcsességet tanultam, az időnként megjelenő bártulaj megfigyelésével: lehetsz kövér, sánta galamb, de ha ilyen bárod van, igen szép pincérlányokkal kerülhetsz közelebbi kapcsolatba.

Magilla bekombinál

Ogre üzeni, hogy jelöljél.

Izomtibi

Tibor az újkori magyar polgár archetípusa. Ami különlegessé teszi az az, hogy munkáinak során sok emberrel kerül kapcsolatba, veleszületett nyitottságának, igazságérzetének, rendkívüli megfigyelőképességének köszönhetően hozzávetőleg 100 szociológus ismeretével rendelkezik.

Utolsó kommentek

Ez van még