Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Buzi lesz a gyerek, hasbaszúrom

Minden valamire való macsó tudja, hogy románnak meg buzinak lenni fertőző, meg izléstelen. azonban míg a tisztességes ember gyereke se vírusos influenza, se tévé hirdetés útján nem lesz román, elég ha a határainkat védjük, a buzik viszont itthon is kikelnek, ezért ellenük itthon is fel kell venni a kesztyűt. mivel az elképzelhetetlen, hogy a gyerek otthon azt lássa a tisztességes szülőjétől, hogy az a vele egynemű szomszédját nyalja ki, vagy szopja le a kanapén, azt a tévében láthatja, aztán rászokik, beveszi a szájába a faszt, divatból. vagy kijön a fartúró a tévéből, mint az az üszkös picsa abban a japán horrorban, egyenesen a kútból, és megbassza a gyereket ott helyben, a barátok közt előtt, amitől a szerencsétlen kölök vírushordozóvá válik. hogy mitől nem mindegyik gyerek lesz a buzinézéstől buzi, az mellékes, lehet világosabb és kívánatosabb az ánuszrózsája, lényegtelen. bemegy a vérébe ez a deviancia, azt olyanná válik. a vámpírok ellen legalább van fegyver, a fokhagyma meg az ezüstkaró a szívbe, de ezek a köcsögök szívósabb egy népség, nincs ellenük fegyver.

a börtönök elsősorban büntető, megelőző, elrettentő, és nevelő célzatúak, de ne legyenek kétségeink, a börtönben a buzi csak buzibb lesz, ott a cigány se nevelődik, hanem csak tovább romol. de ne finnyáskodjunk, elégedjünk meg a büntető szemlélettel, meg hát elrettentésnek sem rossz,  vagy tulajdonképpen geci mindegy, csak köztünk ne legyenek. mert az utcán nem tudnak viselkedni, az összes felvonul, mutogatja magát, vagy ha nem is az összes, de ki a fasz ér rá válogatni köztük, hogy melyik fogja mutogatni magát női ruhában, egyszerűbb ha mindegyik lakat alatt van. tárgyalóba felmutatni nekik egy george michael posztert, azt amelyiknek feláll a fasza rá, az mutogassa magát a csillagban a börtönőröknek. sajnos azonban ez is sokba kerül, spártának legalább volt az a hegye vagy mi, ahonnan lebaszták ezeket a gecibe. de amíg ezek jönnek az emberi jogokkal, inkább ne sajnáljuk rá azt a kis zsebpénzt, ez is valami. minden egészséges ember kötelessége ez, legyőzni a kórt, nem megtűrni az irritáló gyengeséget. ne a különbnek kelljen alkalmazkodnia, meg magyarázkodnia amiatt, hogy ő jobb. nyalja a rüves férges macska a seggét az öt kilójával? mozdulat, azt falhozbaszom.

aki nem így tesz, az előbb utóbb férfiből buzi lesz. aztán szúrhatjuk hasba, mielőtt megpróbálná fertőző gecijét a seggünkbe juttatni.

Címkék: buzi lesz a gyerek hasbaszúrom

2012.04.12. 13:19 324 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr104388456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mankurt 2012.04.12. 23:28:02

@Két tojásos hottentotta: Tehát akkor mi is a náci tulajdonképpen?

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:29:10

@Mankurt: google a barátod:
hu.wikipedia.org/wiki/Nemzetiszocializmus

"Az ideológia fontos elemei:
...homoszexuális beállítottságú emberek iránti erőteljes ellenszenv; a homoszexualitás korlátozása, tiltása, és bűntetése (homofóbia)..."

Maretz 2012.04.12. 23:29:12

@Két tojásos hottentotta:

Tudod, logika... ha valamiről azt állítod, hogy reakció egy jelenségre, akkor utána nem feltételezheted, hogy nincs köze a jelenséghez:))

Ha egyik pillanatban azt mondod, hogy a buziság a természet reakciója a túlnépesedésre, akkor utána miért vitatod, hogy köze KELL hogy legyen a túlnépesedéshez?:) *facepalm*

Te tényleg be vagy szívva, vagy nem tom... vagy csak simán profi troll vagy, hogy még mindig a faszkodásoddal vitatkozom, mikor teljesen egyértelmű dolgokat vitatsz.

Ha én azt mondom, hogy a tűznek köze van a hőhöz (csak hogy stílusos példánál maradjak), akkor utána hogyan vagy képes állítani, hogy nem a tűz mennyiségéből nem következik a hő mennyisége?:D:D

Istenem... de nagy az isten állatkertje.

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:29:58

@Mankurt: "vadász vadász, te szopni jársz ide..."

Maretz 2012.04.12. 23:32:01

@Két tojásos hottentotta:

A wikipedia neked is a barátod, csak ugye korlátozott szövegértő képességgel nehéz... ha valaki utálja a buzikat azt nem nácinak hívják, hanem homofóbnak te nagyonhülye.

A náci a "nemzeti szocialista" rövidítése. Ha ezt sikerül felfogni, akkor onnantól kezdve nem okozhat problémát (bár ez lehet, hogy optimista gondolat az előbbi produkcióidat látva), hogy felfogd, miért nincs köze a nácinak a homofóbhoz. A náci is homofób, de a homofób nem náci.

Mint ahogy az embernek is két lába van, de attól még a csirke nem ember. Kapis?

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:33:03

@Maretz: "Ha egyik pillanatban azt mondod, hogy a buziság a természet reakciója a túlnépesedésre... *facepalm*"
- ezt nem én állítottam *facepalm*
"Ha én azt mondom, hogy a tűznek köze van a hőhöz (csak hogy stílusos példánál maradjak), akkor utána hogyan vagy képes állítani, hogy nem a tűz mennyiségéből nem következik a hő mennyisége?:D:D"
- ahhhh, ez most hogy jön ide? én ilyet nem állítottam...
"Istenem... de nagy az isten állatkertje. "
- számból vetted ki a szót...

Mankurt 2012.04.12. 23:35:32

@Két tojásos hottentotta: És az hol vagyon megírva, hogy nem tetszhet a melegfelvonulás? Mi? Hol van az, hogy a jó náci ellenzi a provokációt?

"homoszexuális beállítottságú emberek iránti erőteljes ellenszenv; a homoszexualitás korlátozása, tiltása, és bűntetése (homofóbia)"

Gekko 2012.04.12. 23:35:32

@Mankurt: Szalonnáci, így hívják az olyanokat, mint te. Próbál "PC-bb" lenni, mint a lecsúszott fradista / jobbikos, de a lényeg ugyan az. Valakiket muszáj utálnod. Libsiket - jelentsen bármit is -, meg a buzikat, meg a jó ég tudja, kiket még. Mindegy is, elég, ha magadban képzel egy csoportot, azt' hajrá...

Szóval, ne erőlködj. Legfőképp ne utálkozz.

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:35:37

@Maretz: "ha valaki utálja a buzikat azt nem nácinak hívják, hanem homofóbnak te nagyonhülye."
- lol, a homofóbia a nácizmus egyik sajátossága, ott az idézet teee nagyon szövegértő :)
"A náci is homofób, de a homofób nem náci."
- minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár - ilyeneket én is tudok írni :)
"Mint ahogy az embernek is két lába van, de attól még a csirke nem ember. Kapis? "
- sőt, a lónak négy lába is van, mégis megbotlik, "Kapis?" :D

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:36:23

@Mankurt: "És az hol vagyon megírva, hogy nem tetszhet a melegfelvonulás?"
- nem tudom, hol van?

Maretz 2012.04.12. 23:36:59

@Két tojásos hottentotta:

Valóban, te csak helyeseltél rá: "@Maretz: ezzel azt mondta hogy ami ellen nagyban tiltakozol, az nemcsak hogy természetes de szükséges is."

"ahhhh, ez most hogy jön ide? én ilyet nem állítottam..."

Dehogynem. Azt állítottad, hogy abból a tényből, hogy a buziság a természet reakciója a túlnépesedésre, nem következik az, hogy a túlnépesedés növekedésével a buziság is növekszik. Pedig következik. Legalábbis a formális logika törvényei alapján kellene, hogy következzen. Ha nem következik, akkor az azt jelenti, hogy ezekszerint a buziság NEM a természet reakciója a túlnépesedésre, hanem egyszerű géndefekt, semmi több.

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:39:22

@Maretz: "Valóban, te csak helyeseltél rá"
- a kettő nem ugyanaz, szövegértő :)))
"Azt állítottad, hogy abból a tényből, hogy a buziság a természet reakciója a túlnépesedésre, nem következik az, hogy a túlnépesedés növekedésével a buziság is növekszik."
- valóban, ez így van.
"Pedig következik."
- tehát akkor te is elfogadod, hogy természetes dolog.
"Ha nem következik, akkor az azt jelenti, hogy ezekszerint a buziság NEM a természet reakciója a túlnépesedésre, "
- hibás logikai okfejtés, gondold át még egyszer...

Maretz 2012.04.12. 23:39:43

@Két tojásos hottentotta:

"minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár - ilyeneket én is tudok írni :)"

Csak épp látszólag nem érted:) A nácinak nem elégséges feltétele az, hogy homofób. Vagyis attól, hogy valaki homofób, még nem lehet lenácizni, mert ez nem fedi a valóságot okoska:)

Te lenáciztál valakit, aki homofób, és képtelen vagy felfogni, hogy attól nem lesz valaki náci, mert homofób. Igen, a nácizmusnak egy jellemzője a homofóbia. Ahogy az embernek is egy jellemzője a két lábon járás. Azonban attól, hogy egy csirke két lábon jár, még nem lesz ember. Mint ahogy egy homofób se lesz náci csak azért, mert homofób.

Kezdem azt hinni, hogy tényleg komoly problémák vannak nálad, ha ennyire nem erősséged a logika. Lehet hogy nem a buziság az egyetlen géndefekted?:)

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:41:57

@Maretz: "A nácinak nem elégséges feltétele az, hogy homofób. Vagyis attól, hogy valaki homofób, még nem lehet lenácizni, mert ez nem fedi a valóságot okoska:)"
- ha faji alapon ítéled meg embertársaid, ha homofób vagy, akkor náci vagy - ez ilyen egyszerű, hiába próbálod mosdatni magad okoska :)
"Lehet hogy nem a buziság az egyetlen géndefekted?:)"
- Freud ma este üldöz téged :)

Maretz 2012.04.12. 23:42:03

@Két tojásos hottentotta:

Legalább figyelnél arra, hogy pontosan idézz te nagyonhülye. "Legalábbis a formális logika törvényei alapján kellene, hogy következzen." Ezt a mondatod hagytad ki, ami az értelmezés az egészben. Logikailag KÉNE hogy következzen a gondolatmenetedből, hogy a buziság elterjedtsége nő a népességsűrűséggel, de sajnos ez nem igaz. Üti az az állításod, hogy a buziság aránya mindig állandó volt:)

Logikailag tehát az elméleted nem konzisztens. Az egyetlen feloldási lehetőség az, hogy a buziságnak nincs köze a túlnépesedés mértékéhez.

2012.04.12. 23:42:44

A Torrente híres buzulós jelenete nagyon alap:

www.youtube.com/watch?v=QWZ_g-jXNi0

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:43:59

@Maretz: "Logikailag KÉNE hogy következzen a gondolatmenetedből,"
- nem kéne, logikai síkon ezt a gondolatmenetet nem lehet végigvezetni...

Maretz 2012.04.12. 23:44:39

@Két tojásos hottentotta:

"ha faji alapon ítéled meg embertársaid, ha homofób vagy, akkor náci vagy"

Na ez az, ami nem igaz. Olvasgasd még kicsit azt a wikipédia cikket:) Ha faji alapon ítéled meg az embertársaid, akkor rasszista vagy. Ha szexuális orientáltságuk alapján, akkor meg homofób.

Ha ezek mellett még egy faji diktatúrában hiszel, az alsóbbrendű fajok kiírtásában, az államkapitalizmust propagálod, stb. akkor leszel náci. Attól, hogy a sok-sok ismérvből egyet produkálsz, még nem leszel náci. Vagy ha ezt gondolod, akkor nem vagy tisztában a szó jelentésével, és éppen erre akart rámutatni itt a kollega is:) Csak magad nem veszed észre, hogy te magad vagy a vicc:)

Maretz 2012.04.12. 23:45:38

@Mankurt:

Ennyi. I rest my case.

KergeK@csa 2012.04.12. 23:46:52

Csodás poszt, Tibi! :)

Két tojásos hottentotta 2012.04.12. 23:47:04

"Ha faji alapon ítéled meg az embertársaid, akkor rasszista vagy."
- nem vagy-vagy, a kettő nem zárja ki egymást :)
"Attól, hogy a sok-sok ismérvből egyet produkálsz, még nem leszel náci."
- de, az leszel...
"és éppen erre akart rámutatni itt a kollega is:)"
- nem tudom ki itt a kollegád.

billy reed 2012.04.12. 23:47:35

@Maretz: Azért van itt zavar néhány kommentelő fejében /különösképpen rád gondolok, Maretz/.
Ilyeneket írogattál többek között:

" Semmi nem történne, ha holnaptól mondjuk kitalálnák, hogy hogyan lehet megjavítani a buzi-gént..."
"Semmiféle szerepe nincs a buziknak, amit ne lehetne pótolni egy kotonnal."
"Nem gyűlölöm én őket, szó sincs ilyesmiről. Csak felbassza az agyamat, amikor masírozni akarnak, és felháborodnak, amikor nem az ő torzulásaikhoz szabjuk a társadalmunkat. Ez zavar csak, más semmi."

De. Tele vagy gyűlölettel. Csak te az fajta vagy, aki sosem ismeri be, mert gyáva és/vagy buta ehhez.
Szóval a homoszexualitás nem természetes? Akkor kapaszkodj erősen: a gyűlölet sem "normális": A természetben -amire oly gyakran hivatkozol- nem fordul elő. Mert az állatok nem gyűlölnek, ha jól tudom. Félnek, éhesek, stb. De nem gyűlölnek. Betegek lennének?
Vagy akkor benned is meg kell javítani a Maretz-gént? Csak másokban van hiba?

A homoszexuálisok nem "masírozni" akarnak, hanem azért szeretnének felvonulni, hogy a hozzád hasonlók elismerjék végre, hogy ők is ugyanolyan jogokkal rendelkező, teljesen egészséges emberek. Joguk van úgy élni, ahogy akarnak. Anélkül, hogy a "felbasznák az agyadat ezek a buzik!" De értem én, hogy te nem gyűlölöd őket...
Előfordult már, hogy egy homoszexuális lenézett azért, mert heteró vagy? Nem? Akkor leszel szíves te is viselkedni!

A homoszexualitás nem betegség, nem torzulás, hanem állapot.
Csak hogy tudd: vizsgálatok alapján az emberiség kb. 15%-a aszexuális. Azaz nem érdekli a szexualitás. Lehet, hogy csinálja /hogy legyen gyereke, vagy mert ezt várják tőle-társadalom, párja stb/, de nem érdekli semmilyen szinten.
Ők is betegek?

Vagy te leszel az, aki eldönti, hogy ki beteg és ki nem?
Tudod konyítok valamennyit a törihez / semmi komoly, ilyen ELTE-BTK/ és veled ellentétben tudom, hogy ez a fajta gondolkodás hová vezethet.
Tudod, amikor valaki elkezdi eldönteni a másikról, hogy egészséges-e, vagy beteg, hasznos-e vagy káros a társadalomra, netalántán felesleges...rémlik már?

Van egy régi mondás, talán ismered: a világon kétféle ember van. Erkölcsös,és erkölcstelen. És a felosztást mindig az erkölcsösök végzik...
A gyűlölet csak azokról árul el mindent, aki gyűlöl. Nem azokról, akiket gyűlölnek.

Jóccakát és jó gondolkodást!
Van akinek sikerült. Hátha neked is megy...

mojoking77 2012.04.12. 23:49:48

@166átlagember: @Moan: @Mr. Mojo: Draga barataim.. Probaljatok rakeresni az interneten a FUNCIONALIS ANALFABETA kifejezesre. Megvan? Utana alljatok egy tukor ele, es probaljatok hangosan felolvasni, ugy hogy minel tobbet neztek kozben a tukorbe. Ha igazan profik vagytok, megprobalhatjatok rogton elso szam elso szemelybe atkonvertalni...
@negondolkozz!majdénmegmondom!: Hehehe.. Teged innen meg nem tiltottak ki? Hogy csinaltad? Csak ma tunt fel, hogy van ez a blog?

Mankurt 2012.04.12. 23:54:39

@billy reed: "Csak hogy tudd: vizsgálatok alapján az emberiség kb. 15%-a aszexuális"

Ez ilyen ELTE-BTK-s vizsgálat?

Csak úgy kérdem /semmi komoly, egyébként ELTE-TTK/

Maretz 2012.04.12. 23:55:56

@billy reed:

"a hozzád hasonlók elismerjék végre, hogy ők is ugyanolyan jogokkal rendelkező, teljesen egészséges emberek."

Ez az, ami nem igaz. Nem gyűlölöm őket, de attól még a betegség nem lesz egészséges. A cukorbetegeket se gyűlölöm, de ha állandóan azt próbálnák bizonygatni, hogy ők egészségesek, akkor azért előbb-utóbb felbaszódnék. És ha elkezdenék magyarázni, hogy náci vagyok, ha betegnek tartom őket. Mert egyszerűen azok.

"Lehet, hogy csinálja /hogy legyen gyereke, vagy mert ezt várják tőle-társadalom, párja stb/, de nem érdekli semmilyen szinten.
Ők is betegek?"

Természetesen. Ha az embernek nem működik megfelelően valamilyen funkciója, azt nevezzük betegségnek.

"Vagy te leszel az, aki eldönti, hogy ki beteg és ki nem?"

Ez nem eldöntés kérdése, minden emberi szervnek van valami funkciója. Ezt az orvostudomány elég jól feltérképezte a 20. századra. Elég könnyű tehát eldönteni, hogy mi az ami a funkciójának megfelelően működik, és mi az ami nem.

"Erkölcsös,és erkölcstelen. És a felosztást mindig az erkölcsösök végzik..."

Ennek semmi köze erkölcshöz, és semmi köze gyűlölethez. Ez orvosi kérdés. Ha valakinek kevesebb hormont termel a pajzsmirigye, akkor arra azt mondjuk, hogy beteg. Végülis a természet teremtette olyanra, de mégis beteg, mert az orvostudomány meg tudja mondani, hogy milyennek kell lennie annak, ami egészséges. Ennyi.

Teljesen nyilvánvaló, hogy a természet azért teremtett a férfinak péniszt, a nőnek meg puncit (amik mit ad isten összeillenek), hogy annak megfelelően használják az élet egyetlen logikus funkciójának ellátására: a szaporodásra. Ha valakinek nem áll fel, vagy nem nedvesedik a puncija, vagy neadj'Isten valami fura oknál fogva nem punciba, hanem szőrös seggekbe akarja beledugni, az értelemszerűen nem az eredeti funkciójának megfelelő tevékenység. Persze, lehet a péniszt sok mindenre használni, egyesek még zongorázni is képesek! Meg a puncit is lehet tárolónak használni, vagy egy sereg más kreatív dologra. Mégis könnyű belátni, hogy nem ez az eredeti funkciója. Ennyi.

Mankurt 2012.04.12. 23:56:39

@billy reed: Pár idézetet még lééééégysziiii! Életbölcsességeket akarok méééég!

Archenemy 2012.04.13. 00:04:00

@billy reed: "Tudod, amikor valaki elkezdi eldönteni a másikról, hogy egészséges-e, vagy beteg, hasznos-e vagy káros a társadalomra, netalántán felesleges...rémlik már?"

rémlik! szerintem például egy rablógyilkosról el lehet dönteni, hogy hasznos-e a társadalomra, vagy inkább káros. Sőt, szerintem a mostani társadalom is úgy működik, hogy vannak, akikről eldöntik, hogy hasznosak, meg vannak, akikről eldöntik, hogy nem azok.

"A homoszexuálisok nem "masírozni" akarnak, hanem azért szeretnének felvonulni, hogy a hozzád hasonlók elismerjék végre, hogy ők is ugyanolyan jogokkal rendelkező, teljesen egészséges emberek."

Érthető ez pl. angliában vagy hollandiában (az istennyugat demokrácia fellegvárában), ahol még az ötvenes évek közepén is kényszerkasztrálták őket. MO-n pontosan milyen jogokkal nem rendelkeznek?

Másrészt meg mi van akkor, ha vannak emberek, akik nem ismerik el őket? Attól rosszat fognak álmodni, vagy mi lesz? Törvény előtt egyenlőek, mindenki szeretni meg sose fogja őket, ha a fejükre állnak se. De megnyugodhatnak, mert sosem fogja mindenki fenntartás nélkül szeretni a budaiakat, pestieket, vidékieket, férfiakat, nőket, gyerekeket, nyugdíjasokat, gazdagokat, csöveseket, taxisokat, ellenőröket, hosszúhajúakat és kopaszokat sem.

"De. Tele vagy gyűlölettel. Csak te az fajta vagy, aki sosem ismeri be, mert gyáva és/vagy buta ehhez. "

Tautológia, állítasz valamit, majd hozzáteszed, hogy az állítás lényegéből adódóan a másik ennek nem ismerheti meg az igazságtartalmát. Ez egy szar retorikai fogás, nem vitaalap.

"Mert az állatok nem gyűlölnek, ha jól tudom."

Félelmetes, hogy egy állatgondolatolvasó él közöttünk!

Komolyan, annyira tele vannak érvelési hibákkal a pro-homokosok posztjai, hogy az félelmetes. És ez a komment még a jobbak közül volt! Szedjétek össze magatokat cicukáim, nehogymá nekem kelljen itt a buzik mellett érvelni.

Severus Tobias Snape (törölt) 2012.04.13. 00:31:57

@Maretz: "Teljesen nyilvánvaló, hogy a természet azért teremtett a férfinak péniszt, a nőnek meg puncit [...] az élet egyetlen logikus funkciójának ellátására: a szaporodásra."

Ugye te csak akkor szexelsz a feleségeddel, ha gyereket akarsz csinálni? Mert ha máskor is (pl. csak mert rád jött a kangörcs), akkor az "értelemszerűen nem az eredeti funkciójának megfelelő tevékenység".

Továbbá ugye sosem használsz gumit, mert az is megakadályozza a szaporodást?

Érzed ugye, hogy az érvelésed nem az igazi.

Mellesleg felhívom a figyelmedet, hogy a melegek is dolgoznak, fizetik az adót, élik a normális, hétköznapi életüket. Még az is előfordul, hogy jóval több adót fizet be (a magasabb jövedelme miatt), mint itt egyik-másik hőzöngő.

A felvonulás egy más kérdés, arról lehet vitatkozni, hogy hogyan és milyen formában lenne érdemes. Ugyanakkor ne felejtsd el, hogy demokráciában élünk és mindenkinek joga van kiállni az érdekeiért.

Tudom, hogy nehéz fizetni a rezsit, de jó lenne, ha felfognátok, hogy nem a melegek miatt szar az életetek, hanem azért, mert ti nem tettetek többet a saját életetekért.

A másik, amit fel kéne fognotok, hogy nem egyéni döntésen múlik, hogy valaki meleg lesz-e vagy hetero. Ha teleplakátolom a várost, hogy "Legyél buzi, mert az jó!", akkor sem fogod megkívánni sem a f@szt, sem senkinek a seggét.

Továbbá vedd tudomásul, hogy a buziknak is van ízlése. Ugyan miért pont a te segged kellene neki? (Ennyire egoista vagy?)

Te is válogatsz a nők között, mert nem tetszik mindegyik. Ez így van rendjén. Nincs ez másként a melegeknél sem. Nekik sem jön be mindenki.

Ahogy elnéztem egy-két videón, a felvonuláson tüntetőknek kell a legkevésbé aggódniuk a seggük miatt...

Bélabáttya (törölt) 2012.04.13. 00:56:20

"Mert az állatok nem gyűlölnek, ha jól tudom."
Dehogynem. Bár általában viszonylag rövid ideig.

Intizar 2012.04.13. 01:11:00

Testvéreim az Úrban, nagyon komolyan kérdezlek benneteket, bár tudva, hogy ez erősen OFF lesz: Melyiktek látott valaha buzi párt az utcán? Én elég öreg vagyok már, és világéletemben a bűnös városban (Bp) éltem, de egyetlen egyszer sikerült félreismerhetetlen buzi szerelmespárt szemrevételeznem, ez pedig egy hölgy-pár volt, értsd leszbi, továbbá a szexuális tevékenység, amit műveltek, kézenfogva sétálásban merült ki, és minderre a hattártalan coming-outra a züllött Berlin városában került sor.
Én esküszöm, figyelek. Megmondom, miért. Azért, mert egy nyavalyás romantikus lélek vagyok. És ismerek személyesen egy-kettő homokos párt, és meg kell mondjam, egyik sem vetett alá sohasem olyan kínos helyzeteknek, amelyekről úgyszólván bármelyik heteró pár egy pillanatnyi skrupulus nélkül gondoskodik kívülállók számára.
Elmagyarázom: tökéletesen meg volnék hatva, ha olykor-olykor kézenfogva sétáló (homokos) szerelmespárokat látnék. A kézenfogva sétálást például az érzelmi elkötelezettség nagyon aranyos jelének tekintem, akármilyen nemű pároknál. Nagyon örülnék, ha olyan városban élhetnék, amiben egy homokos szerelmespár nyugodtan sétálhatna kéz a kézben. Nyilvánvalóan nem ilyen városban élek. A drágalátos kereszténydemokratáknak most rögtön megmondom, hogy egyfelől gyakorló katolikus vagyok, másfelől tehetnek egy szívességet. Továbbá, hogy rettenetes módon utálom, amikor AKÁRKI, és ezt szó szerint kérem érteni, azt képzeli, hogy az ő szexuális élete nyilvánosság elé tartozik. Nagyon szívesen nyakon vágnám mindazokat a kamaszokat, akik nyilvánosság előtt folytatják szexuális előjátékaikat. Tudom én, hogy nem az ő hibájuk, marhára nem lettek megnevelve. Ha ugyanezt felnőtt csinálja (pedig előfordul), azt már hajlamos vagyok menthetetlennek tekinteni.
Magyarul: egyáltalán senkinek a nemi élete nem tartozik rám (mint közönségre). Tessék hazavinni. Ha valaki nem bír magával, és már a villamoson nekiesik a partnernek, nos, az igen nagy tahóság. Mindazonáltal nem halálos bűn (mint mondjuk a nácizmus).
De mindez teljesen független a homokosoktól. Még egyszer kérdezem mindenkitől: láttak-e valaha akár csak kézenfogva sétáló férfiakat (illetve nőket)?
NAGYON gyöngék kedvéért: NEM a fölvonulásról beszélek, ami egyszer történik meg egy évben.

Intizar 2012.04.13. 01:18:23

Tja, igaz. Még egy valamit muszáj leszögezni. Ha igaz volna, hogy a gyerek szexuális irányultsága (értsd, homó lesz-e vagy normális) nevelhető és példa után igazodik, akkor nem léteznének homokosok. Tekintve, hogy hosszú távon és széles körben nézve az égvilágon mindenki egy-egy heteroszexuális párhoz születik. Apuci és anyuci nagy valószínűséggel meg vannak győződve róla, hogy a homokosság egyenes út a pokolba ( vannak fölvilágosodottabbak, de elenyésző kisebbség) - szóval akkor miről beszélünk? Ha egy kölyök képes elhomokosodni, mikor ennyire NOOORMÁLIS szülők közé született, akik ennyire NOOORMÁLIS nézeteket vallanak, akkor lehet, hogy valami más is működik ottan, mint a példamutatás.
Szóval akkor mitől lesz a homokos? Ne már úgy hagyta születni a jóisten? Mert az beláthatatlan következményekkel bírna.

mátyáskirály 2012.04.13. 04:39:28

Szerencsere en mar gondoskodtam rola, hogy a gyerek nehogy magyar legyen. Szerencsere sosem fogja megtudni, hogy van egy ilyen gogos kis korcs orszag, ahol egyaltalan tema a massag. ahol mindent elbasznak amit csak lehet. Ahol gazdagnak lenni is szar. egyetek csak a kisult kis szaradtfost, es eszetekbe ne jusson elmenni otthonrol, meg megfertoztok masokat

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.04.13. 06:55:17

@mátyáskirály: Szerencsére te nem vagy ilyen szar magyar, mint mi. Szerencsére intelligens embernek születtél. Szerencsére nem vagy funkcionális analfabéta. Szerencsére a külföld a Kanaán, és akinek itthon nem sikerült érvényesülnie, annak ott menni fog. Szerencsére tebenned nincs meg az oly sokat hangoztatott magyaros pesszimizmus. Szerencsére tudod, hogy irónia az az ország, ahol az irónok élnek.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.04.13. 07:28:04

@dr.pupak30: "szexuális orientáltság" nem kellene az okoskodást erőltetni, lássuk be önnek ez nem megy. ostobaságaival csak saját magát teszi nevetségessé, mondjuk mi legalább jól szorakozunk, no nem önnel, hanem önön!:D

Kaszáspók 2012.04.13. 07:42:35

@Mankurt: Én úgy vettem észre, hogy most az a trendi, hogy mindenkit elfogadunk, mindent lenyelünk, és csúnyán nézünk arra aki nem hajlandó ezt tenni (adott esetben le is nácizzuk).

Sőt! Nem hogy terendi, de ajropéer is! És aki nem hajlandó ezt tenni, az nem csak náci, de mucsai, balkáni, egyszerű és primitív is.

Ellentétben a multikulti, homofil, liberális, soxinűvel aki meg inteligencs, európai, magasan kvalifikált, okos, művelt és nagyvárosi....

jog-ász 2012.04.13. 07:45:07

arra is van terv, hogy mi legyen a jobbikos vagy keresztény melegekkel? amugy jo a szöveg..

Kaszáspók 2012.04.13. 08:04:50

@mrgumby1: a homoszexuális párok által örökbefogadott gyerekek statisztikailag ugyanakkora arányban lesznek homoszexuálisok, mint heteroszexuális párok gyerekei.

Homoszexuális pároknak gyereket örökbe adni a gyilkossággal egyenértékű bűncselekmény.

2012.04.13. 08:07:06

Tibi, ez hótt szar írás lett. Volt jobb.

led 2012.04.13. 08:39:08

pontosan.
tényleg bitang szar. komolyan.
vagy igyál még, vagy józadódj.
vagy csak kommentvadász poszt?

led 2012.04.13. 08:42:21

mondom józanodj, 'szameg.

psz.TM 2012.04.13. 08:49:56

@_zulu_: egy nap alatt 263 hozzászólás? Miről beszélünk, csörög a kassza..

szadipapa 2012.04.13. 08:52:27

A spártaiak a torzszülött gyerekeket dobták le a taigetoszról Tibipapa. És pont, hogy híresek voltak a buzulásról, mert férfiak összezárva éltek.

(ó-görög buzulásról bővebben:
hellenizmus.repeta.hu/homoszexualitas_es_pederasztia )

Ne legyen divat buzinak lenni, de a totális tiltás mindig felébreszti egyes fiatalok érdeklődését...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.04.13. 09:00:57

@wirth6: Hűűű, lehet, hogy igazad van. Nem vagyok elég jó ebben a témában.

okossan 2012.04.13. 09:11:29

Sajnos, mi annyira kelet vagyunk, hogy beleesünk a Csendes-óceánba.

m.o.p. 2012.04.13. 09:11:51

A poszton annyira nem, de a kommenteken jót röhögtem :D
Fogalmakon lovagolni úgy, hogy nincs képben vele az ember, az melegebb, mint G.M. :)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.13. 09:19:53

@billy reed:
Hogy a buziság állapot vagy betegség, az nézőpont kérdése.

Teszem aki autistának született az egy állapot, ami az ezzel járó következményeket illeti, de ettől még betegség.
Csak pont olyan gyógyíthatatlan, mint a buziság.

Az autistát nem szabad kirekeszteni, ahogy a buzit se.
Viszont az autista nem kérkedik rózsaszínű tangában a betegségével, mint a buzi az Andrássyn.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.13. 09:23:00

@Kaszáspók:
Akik buzik örökbefogadása mellett érvelnek, azok ugyan egyenlő jogokat követelnek a buziknak, de közbe egy harmadik személytől nevezetesen a gyerektől elvesznek minden őt megillető jogot, és lehetőséget.
Elveszik tőle az esélyt, hogy heteroszexuális szülők neveljék, apa-anya modellt állítva számukra.

gergengocia 2012.04.13. 09:29:19

Egyébként Spártában nem dobták le őket a Tajgetoszról. Ha jól tudom, minden harcosnak volt egy kis 12 éves kedvese, akit ő tanítgatott, még a párválasztásban is segített neki. Állítólag ez a tény is hozzájárult a falanx erejéhez. /Gonick: Képregényes világtörténet I./

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.04.13. 09:32:32

@psz.TM: csörög? az lehet, bohócok van benne, vagy mire gondoltál, forintra?

Dandie (törölt) 2012.04.13. 09:35:14

Te, Tibi, ezek nem értik.

psz.TM 2012.04.13. 09:35:59

@IzomTibi: Fabatkára, de ha rákérdeztél akkor nem csörög.. Pedig igazán csöröghetne, tuti volt annyi olvasója mint a Népszabadságnak egy gyengébb napon.

Ianas 2012.04.13. 09:39:36

@Garma: Szerintem elég egyszerű. Ha egy férfi, akibe azt nevelték, hogy erősnek, macsónak és heterónak kell lenni, kezdi felfedezni (akár tudat alatt), hogy vonzódik a saját neméhez, akkor ez nyilván kurva erős kognitív disszonanciához vezet, és ha a neveltetés elég erős, arra billen a mérleg nyelve, hogy hangosan támadja a homoszexuálisokat, amivel maga előtt is folyamatosan tudja igazolni, hogy nem az. (A dolgot bonyolítja, hogy nem kell konkrétan buzinak lenni, ha pl. biszexuális, aminek nagyobb az esélye, akkor valamivel könnyebben tudja elfojtani a saját neme iránti vágyát a heteroszexuális kapcsolatok hajszolásával, amitől még macsóbbnak látszik.)

mrgumby1 2012.04.13. 09:40:45

@Intizar: mennyi karaktert vesztegettél hiába! a buzik mindenütt ott vannak, rtl klubb, tv maci, rádió, színház, ömlenek a buzik a nyakunkba! azt mutogatja magát. meg a betegségét. téma lezárva.

Ianas 2012.04.13. 09:45:59

@Trompf: Feltéve, hogy csak az a modell lehet helyes, de ez teljesen társadalomfüggő. Ha teszem azt, a társadalomban elég magas számban lennének elfogadott meleg házaspárok, akkor a gyereket valószínűleg semmilyen kár nem érné lelkileg attól, hogy ilyen pár neveli, mivel a kár legnagyobbrészt épp abból fakad, hogy ezek a párok ma a társadalom részéről folyamatos támadásnak vannak kitéve. Alapvetően ha megnézed, eleve bomlik a hagyományos családmodell, mivel nincs, mi összetartsa a párokat.

Hány gyerek él csonka családban, ahol nem tudnak figyelni rá, mert csak egy szülő neveli, 2 műszakban dolgozva?

Nem azt mondom, hogy az lenne a jó, hogy melegek fogadjanak gyereket örökbe, főleg a mai társadalmi berendezkedés mellett, csak arra akartam rámutatni, hogy véleményem szerint nincs "helyes" és "helytelen" modell. Ezek csak a fejünkben léteznek, és a szocializációnk hozza létre őket.

Ianas 2012.04.13. 09:47:36

@mrgumby1: Egy gondolat motoszkál a fejemben... Boldogok a lélekben szegények....

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.04.13. 09:49:38

@psz.TM: nem mondom, hogy nem szoktam kicsit kárörvendően örülni, ha valamit nem értenek, megijednek tőle és összerugdossák. néha van amiben a népművelésinél magasabb a trolletető faktor. kidobsz egy agyat az útra, több zombi mozdul rá, mint idegsebész.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.13. 09:54:01

@Ianas:
Szerintem pedig azon társadalmak melyek nem állítottak fel modellt (életvitelt, mindennapokat illetően) azok kihaltak idejekorán, illetve asszimilálódtak azon közösségekbe melyek hittek önmagukban, és modelljeik (vallás, társadalmi közösség) helyességében.

Az is meggyőződésem, hogy jelenleg például a párkapcsolatok gyengesége az éppen a modellek sokfélesége okán áll fent.

Ianas 2012.04.13. 10:02:15

@Trompf: Nem azt mondtam, hogy a "nincs modell" a jó modell, hanem azt, hogy nem egyetlen helyes és működőképes modell van.

Van igazság abban, amit mondasz, hogy az ember a bőség zavarában leginkább két szék közt a pad alá esik. Van azonban egy bökkenő. Ha a társadalom rögzít egy merev modellt, és erőszakkal ragaszkodik hozzá, akkor az fog történni, az emberek fű alatt próbálják kiélni a modellbe nem illeszkedő vágyaikat. Előny: nem látsz buzi szerelmespárt az utcán. Hátrány: sok elfojtás, külső szemlélő számára megmagyarázhatatlan zavaros viselkedés.

Én nem tudom, melyik a jobb.

A bukott társadalmakról csak annyit, hogy Róma sok sok évszázadig fennállt pederasztástól buzistól orgiástól mindenestül. Nem ezen múlott, az erkölcsiség nem a szexualitásra volt kihegyezve. A bukását egyszerűen az okozta, hogy kifogytak a rabszolgákból, mert nem volt újabb meghódítható terület.

Félreértések elkerülése végett: a mi társadalmunk is elsősorban azért van némiképp lejtőn, mert nincs hová terjeszkedni.

Ez maga után vonja az erkölcsi romlást is, mert egy csomó energia, ami az emberekben van, nem a növekedésre fordul, hanem ügyeskedésre, hogy hozzájuss a szűkülő erőforrásokra.

Dr. Fred Edison 2012.04.13. 10:06:08

Én buziság tekintetében három részre osztom az embereket.
Vannak akik kijárnak buzi tüntetésre + akik nem járnak ki, de beismerten homokosok, ezek között van nyilván a legtöbb buzi. Aztán vannak akik nem foglalkoznak a témával, vagy max. a gyülekezési jog korlátozása miatt szólalnak fel, ezek között van a legkevesebb homó. És vannak akik folyton ezen a témán rugóznak, főként akik ki is járnak ellentüntetni(valójában sokan azért, hogy csorgassák a nyálukat) na ezeknél valahol a kettő között van az arány. Ez teljesen logikus is, csak bele kell kicsit gondolni.
Utóbbiakat nagyon sajnálom amúgy, mert saját magukat utálják, pedig nem kellene.
A jobbikosok sem véletlenül nyújtották be azt a törvény tervezetet, hiszen érzik valahol hogy az azonos neműekhez vonzódnak, csak nem tudják az egészet hova tenni. Próbálják ráfogni az egészet arra hogy a tévében látták, meg az utcán, és emiatt lettek ilyenek, el sem tudják képzelni hogy a túlnyomó többségre ezek nincsenek ilyen hatással, és egy vállrándítással el tudják intézni a dolgot. A megoldás az lenne, ha megértenék hogy nem kell emiatt szégyellni magukat, és persze gyűlölni se másokat.

psz.TM 2012.04.13. 10:09:35

@IzomTibi: járulékos haszon, hogy miközben mindenki a zombulást nézi (civilizált országokban idegsebészülést) senki sem kérdi meg, hogy hogy került az agy az aszfaltra?

mojoking77 2012.04.13. 10:20:42

@Trompf: Persze, rengeteget. Persze nem otthon, otthon talan egy ket alkalomal sikerult belefutnom ilyenbe. De hat ezt annak idejen a KDNP ifitagozata propagandaanyagaban meg is irta. Itt a fiuk a lanyokkal baratkoznak es nem egymassal. Amugy az a szornyu, hogy homofobia sajnos letezo dolog. Lehet ettol en szar ember leszek masok szemeben, bar szememben meg inkabb azok a majmok a szar emberek, akik fennen hirdetik felsobbrenduseguket ez ugyben.
@Intizar:@szadipapa: Szeretnem, ha ti is csatlakoznatok, az altalam tegnap este 23:49-kpr kelt hozzaszolasom cimzettjeihez, es gyakorolnatok egy picit az ott felvazolt gyakorlatot. Koszonettel.
@IzomTibi: Herr Tibor. Itt van ez a kis kobold enekes gyerek, aki telefosta a hazai mediat, mert eleteben eloszor szajba mertek csapkodni. Csak nekem tunik idealis post alanynak? Tudom, ne pofazzak, irjam meg ha akarom, de ha ertenek hozza, akkor a konkurenciad lennek, es nem az olvasod :))

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.04.13. 10:34:55

@mojoking77: a kis kobold már 3 éve is azzal szórakoztatta magát, hogy nagy szórakoztatónak találta, ha úgy ad interjút a gödörnél, ha közben kilógatja a farkát. sajnos az ilyeneknél sok okból érik a pofon, jogosan vagy jogtalanul, tök mindegy. sajnos annyira életképtelen arc az ilyen, hogy ugyan lehet lenne mit írni róla, de két sornál nem tudom mit lehetne többet

Kaszáspók 2012.04.13. 10:48:37

@Mr. Waszabi: A lányból nőt nevelni, a fiúból férfit.

Ez az egésznek a lényege.

És azért rühellem a mocskos "gender" elméletet, mert ezzel, vagyis normalitással szembe menetelve, az aberrációt és az elkorcsosulást tűzte zászlójára.

fepe 2012.04.13. 11:34:44

Ez viccesnek volt szánva?
Normális országban egy ilyen postért szeritnem 10 év börtön járna.

Kaszáspók 2012.04.13. 12:37:09

@Két tojásos hottentotta: Nem egyszerű ez egyeseknek, de tény, hogy a buziság nem kizárólag genetikailag determinált, hanem a személyiségfejlődés során történő ilyen - olyan negatív ráhatással is előidézhető.

Pl. olyan hogy "genetikailag kódolt baltás gyilkos" lehet hogy van, de sokkal inkább itt is pszichés ráhatás ilyen - olyan aberrációk eredményeképpen válik valaki ilyesmivé.
Gyerekkori traumák, meg ilyesmik hatására.

Éppen ezért káros a fejlődésben lévő emberpalánták számára a gender meg a buzipropaganda.

mojoking77 2012.04.13. 12:37:49

@Szemuveg:Normalis orszag? Mint Eszak Korea, vagy Szaudi Arabia?

szadipapa 2012.04.13. 13:09:00

@mojoking77: Imádom az ilyen önelégült pöcsfejeket mint te :)
Ha nekem más a véleményem mint neked és mást mond a post, akkor hogy is írtad: "FUNCIONALIS ANALFABETA" vagyok ?
Hát LOL! (Helyesírás 1 es, menj ülj le fiam.)
Írhatnék valami jótanácsot, hogy te milyen gyakorlatot végezz, de nem veszem át más rossz szokásait :)

Kaszáspók 2012.04.13. 13:37:31

@Maretz:

Ne gondold hogy örülnének neki ha meggyógyulhatnának:

index.hu/tudomany/birknav0104/

fepe 2012.04.13. 13:38:37

@Szemuveg: Szomorú ha nem érted. De cseréld ki a "buzi"-t "zsidó"-ra, aztán akkor talán világos lesz.

Szemuveg 2012.04.13. 13:49:54

@fepe: Kérlek, még egyszer olvasd el a cikket, és ha még így is úgy gondolod, hogy ÉN nem értem, akkor szívesen megmagyarázom, miért pampogsz feleslegesen.

Intizar 2012.04.13. 14:06:08

@mojoking77: Nem tudom, miért kell velem gorombáskodni. Tény, hogy off volt a megjegyzésem, de ezt nem is tagadtam.
Ez bántotta meg önt annyira, hogy analfabétának gyaláz? Nagy neveletlenség. Máskor, ha látja az elején a szövegnek, hogy off lesz, ne olvassa el - ha ez ekkora traumát jelent.

Szemuveg 2012.04.13. 14:18:44

@Trompf: na basszus, akkor én beteg vagyok :((( Nem tudna ajánlani valaki egy orvost??? MEG AKAROK GYÓGYULNI!!! Nem akarok beteg lenni :(( Most nem is tudom, mit csináljak.. Amikor anyámnak elmondtam, azt mondta, hogy ettől én még ugyanaz vagyok, aki voltam, de azt nem említette, hogy beteg emberré csökkentem..

olvasgattam a kommenteket és szeretném leszögezni, hogy nem a médiától lettem meleg, nem erőszakoltak papok gyerekkoromban és betegnek sem érzem magam. És smárolni se szoktam nyilvánosan a barátommal, néhány hetero honfitársammal ellentétben, akiket ezúton is szeretnék arra kérni, hogy ne csinálják már nyilvánosan, vagy legalább ne cuppogjanak hozzá. Köszcsipuszcsibuzcsik.

Szemuveg 2012.04.13. 14:21:27

@fepe: Kedves Fepe. Gondolom az író a mostani jobbikos törvényjavaslatra reflektált. Irónizálva. Túlzón. Gúnyt űzve belőlük. Ezért a felháborodásod jogos. Csak nem a cikkel szemben.

fepe 2012.04.13. 14:28:38

@Szemuveg: Sejtettem hogy az irónia lesz a magyarázat. De szerintem az iró tehetségtelensége folytán, ebben a bejegyzésben semmi irónia sem fedezhető fel. Ezzel az erővel a jobbikos felszólaló is mondhatja utólag, hogy irónikusan értette amit felolvasott, mert abban kb. ugyan ennyi irónia volt mint ebben.
A "megbassza a gyereket ott helyben" meg valószínűleg csak a 14 éveseknek, vagy az impotens, gyereknélküli 40-eseknek vicces. Valahogy ebből sem jön le nekem az irónia.

Persze lehet velem van a baj. Ez egy ilyen blog... Megértettem...

Szemuveg 2012.04.13. 14:31:44

@fepe: iróniából nem készül törvényjavaslat. Ha meg a cikk nem tetszik, akkor ne tetszen, engem nem érdekel, csak ne sértődj meg, hogy bántják a melegeket, mert nem.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.04.13. 15:35:04

@fepe: valóban vagy az én tehetségtelenségem, vagy a te szövegértési problémád lesz a tanácstalanságodra a magyarázat. de nem tudom mekkora baromságot kéne leírni, hogy azt te ne vedd komolyan. majd még igyekszem.

vesa 2012.04.13. 17:05:28

tudtam én, hogy Magyarországon nagyon sok a tudós ember(fejlődéspszichológus, meg genetikus), de hogy mind Izom Tibi blogjára jár kommentelni...

Tibi, azon nem gondolkodtál el a kommentek hatására, hogy a posztba utólag beleírsz valamit a "buzigénről" is? megérne pár karaktert. :)

mojoking77 2012.04.14. 16:24:41

@Intizar: Hu... Tudja uram van egy keves kulonbseg az analfabeta, es altalam emlitett funkcionalis analfabeta kozt. Ha akarja, elmagyarazom. Analfabeta: irni olvasni nem tudo ember.
Funkcionalis analfabeta: Az iras, olvasas kepessegevel rendelkezo, de a tartalmat nem erto ember. Jelen esetben, miutan szamos onnel megegyezo korban szenvedo felkapta mar a vizet, plusz tul vagyunk mar rengeteg kommenten, kifejtem: A jobbik par napja torvenyjavaslatot nyujtott be, mi szerint a homoszexualitas is minosuljon kvazi buncselekmenynek. Erre a teljesen abszurd javaslatra reagalt Tibor egy nyilvanvaloan pejorativ, es cinikus valaszposttal, aminek a lenyeget on lathatoan nem ertette meg. Valoban lehet nem kellet volna goromban viselkednem, sajnos azonban ezen a blogon a viselkedesem nem minosul kirivo esetnek.
@szadipapa: Hadd ne irjam le meg egyszer. Ha ezek utan meg mindig nem tiszta, haat... a bajok lehet nem nalunk vannak kettonk kozul ;)

Intizar 2012.04.14. 17:38:05

@mojoking77: Nem tudom, miből következtetett arra, hogy nem értettem meg. Teljes mértékig megértettem, és hozzáfűztem egy kérdést, ami eszembe jutott a témáról. Önnek ezt nem sikerült fölfogni, mégsem nevezem semmilyen analfabétának. Ellenben úgy tűnik, hogy felületes és agresszív ember, sajnálom.

Intizar 2012.04.14. 17:47:15

@mojoking77: Illetve, bocsánatot kérek, nem tudhatom, hogy milyen ember. Könnyen lehet, hogy ez a "nick" csak egy elbűvölő virtuális személyiség.
Tehát: ez alatt a nicknév alatt Ön felületesen olvas és agresszívan reagál. Rendkívül ellenszenves viselkedés.

mojoking77 2012.04.14. 19:23:58

@Intizar: Utanakerestem az irasomnak, es orommel ertesitem, hogy on valoban nem funcionalis analfabeta, szimplan nem olvasta el a hozzaszolasomat, amiben ugy tunik, egy veletlen folytan on fel van cserelve Trompf nevu bloggerel. Gratulalunk, legkozelebb azonban legyen szives elolvasni az egez hozzaszolasomat, esetleg egy masodperc alatt megerti az onnek szolo reszt. Udvozlettel:

Intizar 2012.04.14. 19:31:00

@mojoking77: Idézek Öntől:
"@Intizar:@szadipapa: Szeretnem, ha ti is csatlakoznatok, az altalam tegnap este 23:49-kpr kelt hozzaszolasom cimzettjeihez, es gyakorolnatok egy picit az ott felvazolt gyakorlatot. Koszonettel."
Sajnálom, uram, konkrétan le f. anafabétázott engem. Igen gondosan elolvastam a hozzászólásait, és még mindig nem értem, hogy miért volt erre szükség.

mojoking77 2012.04.14. 19:33:38

@Intizar: Az on altal is idezett hozzaszolas elso bekezdeset esetleg, amit, mint emlitettem veletlen egy masik bloggernek cimeztem???? Lehet szukseges lesz visszavonnom az elozo allitasom...

Intizar 2012.04.14. 19:34:43

@mojoking77: Ha pedig összecserélte az én nevemet a Tromf úréval, akkor sem értem, miért volt szükség újra legorombítani engem magyarázat és (ne adj isten) elnézés kérése helyett. De hát mindegy. Az ember ne legyen túlzottan nagy igényű.

Intizar 2012.04.14. 19:35:29

@mojoking77: Harmadszor is. Ludas Matyi úr, én nem vetem el az ön libáját. Keresse máson.

mojoking77 2012.04.14. 19:37:02

@Intizar: Hat ne... Magam is erosen a vege fele jarok a beketuresnek elhiheti. Ha nem haragszik ezennel be is fejeznem, kezdem ugy erezni, mint amikor direkt szorakoznak valakivel.. Gondolom tobbszor mondtak mar onnek ezt korabban is...

szadipapa 2012.04.14. 19:38:57

@mojoking77: Funkcionális analfabetizmus ha valaki másképp ért egy postot mint te? LOL! Képzeld nekem is feltűnt, hogy ez egy szarkasztikus post,azt váltotta ki amit leírtam.
Bocs, hogy külön neked nem írtam magyarázatot, nem tudtam, hogy olvasod majd és nem fog tetszeni/nem egyezik álláspontoddal :)
Tibor postja szentírás és Te vagy Mózes aki értelmezed vagy WTF? :D :D

Agresszív stílusra mentség, hogy mások is szoktak?
Rabolnál, embert is ölnél, mert mások is szoktak?
Vagy szexelnél fiúkkal csak mert mások is szoktak? :D

Nem értek egyet a melegek megbüntetésével, azért mert melegek, mindenki csináljon amit akar és azzal aki szintén akarja.
De azzal sem értek egyet, hogy divatot csinálnak belőle...

Intizar 2012.04.14. 19:47:25

@mojoking77: Sajnálom a hepciáskodást, voltaképpen hülyeség.

blah 2012.04.16. 08:03:24

aki nem érti az iróniát az buzi

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.04.16. 15:51:49

ha a homofóbokat undorítja a seggbekuki, akkor miért nem undorítja őket amikor a pornóban a nők seggéből a szaros faszukat átteszik a nők szájába vagy pinájába? és miért nem undorítja őket, amikor nyilvánvalóan hetero nők buzit játszanak a pornóban?

ha a homofóbokat undorítja a buzik utcán kézenfogva járkálása, akkor miért bólogatnak hevesen, amikor a hetero faszi az utcán veri a kurváját?

ha a homofóbokat undorítja a buzik pávatoll-seggben masírozása, miért nem undorítja őket a soroksári mellett álló pucér, szakadt kurvák látványa, akiknek a fejéhez stricik tartják a láthatatlan fegyvert?

ha a homofóbokat undorítja a buzik házasságkötése, miért nem undorodnak a heteró házasságokban tapasztalható párkapcsolati erőszaktól?

ha a homofóbokat undorítja a buzik gyerekvállalása, miért nem undorodnak a heteró családokban 10%-ban tapasztalható gyerekbaszástól?

több kérdésem nincs, kérem kaccsojja ki.

nem értem, hogy jogilag miért felsőbbrendűbb, normálisabb, elfogadottabb, etc-bb egy hetero párkapcsolat, amelyben apuci veri anyucit és kúrja a saját gyerekét, mint az a homoszexuális párkapcsolat, amelyben egymást tiszteletben tartva, békében és boldogságban élnek a felek.

petyalada 2012.04.16. 19:06:33

Baszod!!! Ez komoly lett!

dr.pupak30 2012.04.17. 13:33:23

@szájhúzó kutya: mit magázol te fasszopó. neked mi megy az életben te nyomorult?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.20. 10:05:53

A homoszexualitás viszonylag normális az állatvilágban. Konrád Lorenz írt viszonylag hosszan arról, hogy milyen előnyei vannak egy homoszexuális nyári lúd gácsér párnak.

Az ember viszonylatában viszont hasonló előnyei vannak, mint annak, hogy a nők nem halnak meg a menopauza után. Sőt egyáltalán miért van menopaza, hiszen nem jellemző az állatvilágban.

Szóval nem igazán értek egyet a felhorkanással.

A románokat meg ne nagyon bántsuk! Ahogy haladnak az évek, ön-szabságharcunk eredményeként 10 év múlva úgy lehagynak minket, hogy ihaj... Majd örülünk még, ha romániában találunk munkát.

Magilla bekombinál

Ogre üzeni, hogy jelöljél.

Izomtibi

Tibor az újkori magyar polgár archetípusa. Ami különlegessé teszi az az, hogy munkáinak során sok emberrel kerül kapcsolatba, veleszületett nyitottságának, igazságérzetének, rendkívüli megfigyelőképességének köszönhetően hozzávetőleg 100 szociológus ismeretével rendelkezik.

Utolsó kommentek

Ez van még