Izomtibi oldal változatlanul ugyanott

Népművelés. Sok erdélyi cserépedénnyel.

Kiásni az ördögöt

2011. november 07. 15:13 - IzomTibi

Hogyan lehet ingyen pénzt kapni? Ki az a Bögölyember? Miképp kell elkölteni a lottó ötöst? Bekerült-e Móricz a NAT-ba? Mit mond Indián az űrkutatásról? Miért bújtak el az emberek a padláson? Hal-e a bálna?

Elsőre azt gondolná, hogy úristen, mennyi könyvet kell elolvasnia ahhoz, hogy erre mind megtudja a választ, nem?

De nem.


https://izomtibi.shoprenter.hu/izom-tibi-kiasni-az-ordogot

 

borito2.jpg


5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr843361145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shimu 2011.11.24. 12:53:28

Tibi, csak annyi, hogy még egyszer megköszönném a könyvet, illetve szerintem a vége mintha picit elkapkodott/elsietett lett volna kidolgozottság szempontjából ( magilla, és ogre vonalra gondoltam ... ).

Laszi 2012.01.18. 02:16:33

magamfajta kretének félistene vagy . nemtudom hogy keveredtem ide, de még akkor másik oldalon nyomtad, 1-2 bejegyzésed volt aztán költöztél ha jól emlékszem.. hát én meg azóta olvasgatok itt éjszakánként. a minőség változatlan. nyomjad keményen ! könyv meg beszerzés alatt !

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.02.02. 12:34:33

@Shimu: meglehet, meglehet, pedig igyekeztem, még egy egész könyvet is (másikat) elolvastam, de hiába, mert abban nem volt ogre, így magamnak kellett kitalálni

Szantai80 2012.09.21. 08:47:15

Üdv!

Olvastam a könyvet, pár nap alatt kipörgettem. Én is próbáltam már könyvet írni, így tudom, milyen macerás, ha nincs ihlet vagy sürgetve van az ember. Én is azt tapasztaltam, hogy a könyv végén lévő események fel vannak pörgetve. Pont az a rész, ami miatt az ember legyalulja szemmel az előtte lévő 250 oldalt. Viszont, mivel első könyv ez legyen a legnagyobb probléma és ennél csak jobb legyen a folytatás. Tartalmilag kurva jó! Utazás közben néztek a többiek, mi a frászt röhögök hangosan, miközben egy könyvet bújok. Várom a folytatást...! :)
süti beállítások módosítása